Ik gok dat ze bedoelt dat de 'k' als een (Turkse) 'g' wordt uitgesproken en de 't' als een 'd'.quote:
Ook Nederlands jaquote:Op woensdag 12 december 2012 14:40 schreef Arcadia het volgende:
In welke taal dromen jullie?
Ik Nederlands
Waarom zenuwachtig? Ik geloof dat je het vast goed doet.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik pis echt in mijn broek voor het tentamen zo. Godnondeju.
Aantal dagen geleden had ik een droom waarin ik werd uitgehuwelijktquote:
Succes.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is een herkansing. Ik krijg er gewoon hartkloppingen van.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zenuwachtig? Ik geloof dat je het vast goed doet.
Nee... Luister een naar een autochtoon en Turk als beiden het woord Kinderen of Tijd uitspreken.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bedoelt dat de 'k' als een (Turkse) 'g' wordt uitgesproken en de 't' als een 'd'.
Ince harf » kalın harf.
Let it go.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ah...quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is een herkansing. Ik krijg er gewoon hartkloppingen van.
Ik mag het hierna nog een keer doen maar toch.quote:
Zenuwachtig zijn staat bij mij garant voor een voldoende. Komt goed, kizquote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Okay...quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee... Luister een naar een autochtoon en Turk als beiden het woord Kinderen of Tijd uitspreken.
Dan begrijp je wat ik bedoel te zeggen.
De enige die tegen me spreekt tegen mij in het Turks is mijn pa en maquote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aantal dagen geleden had ik een droom waarin ik werd uitgehuwelijktdie was wel deels in het Turks.
Maar verder echt nooit in het Turks.
Minder energiedrankjes innemen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is een herkansing. Ik krijg er gewoon hartkloppingen van.
Leukst is Noord-Hollanders die Turkije of Slowakije zeggen.quote:
Oef. Ik hoop echt dat Allah genade met mij heeft.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zenuwachtig zijn staat bij mij garant voor een voldoende. Komt goed, kiz
Ik moest lachen.quote:
Had je niet beter goed kunnen leren?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oef. Ik hoop echt dat Allah genade met mij heeft.
Ook gedaan maar toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had je niet beter goed kunnen leren?
Neen. God beslist of zij het haalt of niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had je niet beter goed kunnen leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |