quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef selen het volgende:
[..]
Het is geen verplichting om Turkije te erkennen. En dat doe ik dus ook niet (vrijheid van meningsuiting).
Dus uw waarschuwing (oft. bedrijging) is onterecht. U kunt mij hier niet onder curstele stellen.
Als schelden hier strikt verboden is, dan zal ik dat niet meer doen. Het is echter wel opvallend, dat dit per individu verschilt?
Ja, en wat is jouw mening over wat Turq nu doet? Oprechte interesse naar jouw mening nu.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt ons niet met hem vergelijken. Ik mag Levo in zijn kont knijpen en hij mag mij hommo noemen. De (onderlinge) relatie tussen de al-postende users is anders dan iemand die zo'n entree maakt. En, die persoon heeft eerder laten merken dat-ie niet netjes kan blijven.
Een mening hebben en die ventileren mag en is goed, wel gelet op de manier waarop echter.
Daarom: context.
Hij mag zijn mening uiten over dat onderwerp, maar niet in deze SC. Want dat dan krijg je geen discussie maar eerder ruzie. Dit is een slowchat, geen discussiegedeelte.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef Ambipur het volgende:
Wederom, hij mag zijn mening uiten. Hij is niet meer grof dan wij. Ik snap Kano niet en vind dit willekeur.
Das een gezegde.quote:
Tief dan alstublieft een eindje op?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Dit is geen gelijkwaardige behandeling. Er lopen hier mensen te schelden, en zij krijgen geen waarschuwing en ik wel?
Ik volg de gedachtensprong niet
Deze manquote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Levolution het volgende:
Waarom draven we door, in principe is er niks gebeurd. Beetje getroll/gescheld en een beetje bijsturen door een mod. Hoort erbij.
Doorzeuren verneukt de sfeer alleen maar.
Bedrijging?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef selen het volgende:
[..]
Het is geen verplichting om Turkije te erkennen. En dat doe ik dus ook niet (vrijheid van meningsuiting).
Dus uw waarschuwing (oft. bedrijging) is onterecht. U kunt mij hier niet onder curstele stellen.
Als schelden hier strikt verboden is, dan zal ik dat niet meer doen. Het is echter wel opvallend, dat dit per individu verschilt?
Waar doel je precies op?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, en wat is jouw mening over wat Turq nu doet? Oprechte interesse naar jouw mening nu.
Ga jij maar eens ABN leren, puber.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tief dan alstublieft een eindje op?
NIEMAND heeft jou uitgescholden, dus ga niet huilen crybaby..
Ga jij naar Auswitch taalnazi..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef selen het volgende:
[..]
Ga jij maar eens ABN leren, puber.
Hij zegt nog 'alstublieft', wat wil je nog meer?!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef selen het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ga jij naar Auswitch taalnazi..
Laat maar zitten eigenlijk. Dit duurt me te lang en ik leer nu bepaalde mensen/zaken/manieren te negerenquote:
Of ik mij gedraag of niet is niet aan jou, maar aan mij.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, gedraag je. Jij bewijst keer op keer, dat jij een discussie niet aankan. Of je beldigt mensen of je gaat over op schelden.
Elk geval is anders. Waar je op moet letten is niet alleen wat er is gezegd, maar ook door wie, op welke manier en wanneer het gezegd is. En waarom, voor zover je dat eruit kunt halen. (Context...)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat maar zitten eigenlijk. Dit duurt me te lang en ik leer nu bepaalde mensen/zaken/manieren te negeren
2 minuten voor mijn post terwijl ik aan het typen was, dit bedoel ik dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat maar zitten eigenlijk. Dit duurt me te lang en ik leer nu bepaalde mensen/zaken/manieren te negeren
Je taal is zelf ook om te huilen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef selen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je wat volwassener opstelt. Dus mij dan vertelt/vraagt dat je je beledigd voelt, ipv zo te reageren.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Of ik mij gedraag of niet is niet aan jou, maar aan mij.
Ik kan discussies wel goed aan, maar het energie wat er verspild aan wordt is zo veel dat ik het niet waard vind om het te verspillen. Mijn energie is mij namelijk kostbaar.
Ik beledig mensen niet, ik kaats de bal gewoon terug. Als jij vind dat je beledigd was, dan kun je er van uit gaan dat ik mij dan ook beledigd voelde vice versa.
MAAR beschuldig mij er niet van dat ik heb gescholden, want dat heb ik niet..
(Expres of...?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je taal is zelf ook om te huilen.
Verwijzingen?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je taal is zelf ook om te huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |