Vrouwen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:22 schreef Levolution het volgende:
Wat een tokkieprogramma is The Price is Right ook.
Maar godverdomme, die wijven.
Lekker als klein kind op je buik op het tapijt liggen en tekenen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ah, tekenen; vroeger ook mijn passie, maar ik doe er ook al heel lang niets mee. Wel zonde eigenlijk.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lekker als klein kind op je buik op het tapijt liggen en tekenen.
Die shit moest bewaard worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik jaagde er iedere week wel een kladblok doorheen.
Je denkt te ingewikkeld, maakt het groter dan het is. Groot denken is goed, maar als je nooit begint, geen stappen onderneemt - hoe klein dan ook - kom je er nooit. Het uiteindelijke doel moet er eentje zijn die je kunt halen, niet eentje dat je zo groot maakt waardoor je doel jou tegenwerkt.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, om iets te bereiken moet je dat gewoon doen, maar zoiets tekenen is een fulltime baan man. Nasil bitecek?
Misschien moet ik toch meer aan korte verhalen denken.
Voorbeelden!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik jaagde er iedere week wel een kladblok doorheen.
Je motiveert me best wel, maar ik heb momenteel ook zoveel andere doelen. Dat maakt het zo lastig.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je denkt te ingewikkeld, maakt het groter dan het is. Groot denken is goed, maar als je nooit begint, geen stappen onderneemt - hoe klein dan ook - kom je er nooit. Het uiteindelijke doel moet er eentje zijn die je kunt halen, niet eentje dat je zo groot maakt waardoor je doel jou tegenwerkt.
Alles wat je nu maakt heb je later baat bij. Stel 'bitmesi lazim' niet als doel (onhaalbaar momenteel), stel een kleiner haalbaar iets als doel. Zie de kleine projecten als haalbare doelen en het groter geheel als een jarenplan.
Uitschrijven is een goede eerste stap, je kunt het dan namelijk de details uitwerken. Allemaal voorwerk voor 'later'/ooit.
Geen voorbeelden, want ik heb ze helaas niet bewaard. Maar ik heb even pen en papier gepakt en snel mijn voorstelling van Levolution getekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezicht heb ik even cartoonesk en ongedetailleerd gedaan.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen voorbeelden, want ik heb ze helaas niet bewaard. Maar ik heb even pen en papier gepakt en snel mijn voorstelling van Levolution getekend.
Deze is echt heel mooi hoelang heb je er over gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezicht heb ik even cartoonesk en ongedetailleerd gedaan.
[..]
Geen voorbeelden, want ik heb ze helaas niet bewaard. Maar ik heb even pen en papier gepakt en snel mijn voorstelling van Levolution getekend.
Je voorstelling van mij is aardig natuurgetrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezicht heb ik even cartoonesk en ongedetailleerd gedaan.This isn't even my final form.
Ik denk ongeveer 10 minuutjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Deze is echt heel mooi hoelang heb je er over gedaan?
Ik wist wel dat er Saiyanbloed door je aderen stroomde.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je voorstelling van mij is aardig natuurgetrouw.
Nee, hij reed daarna ergens anders heen.quote:
70 en dan links?..... Whyyy?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Zelden zo gelachen als net. Reed met 70 km de coentunnel uit, pauper in een opgevoerde golf zat al druk te seinen en te drukken achter me (reed links, maar wel achter andere auto's.
Zodra er ruimte op de rechterbaan kwam (afslaande mensen) dacht hij 'm wel even rechts in te halen langs mij. Ja toedeloe. Dus even volgas het gaatje tot de volgende dichtgereden. Hij kon er net niet tussen.
Toen zattie weer achter meEn toen kwamen de middelvingers en ging het gesein door. Sommige mensen
[..]
Mooi TM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezicht heb ik even cartoonesk en ongedetailleerd gedaan.
Er waren auto's voor hem. De voorste is verantwoordelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
70 en dan links?..... Whyyy?
Vind jou ook aso.
Die zou dan geklapt moeten worden. Vind Kano ook asociaal.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er waren auto's voor hem. De voorste is verantwoordelijk.
Als ik richting Turkenland ga volgend jaar zal ik dat ongetwijfelt doenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt mag je mijn tarla wel berijden in de zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |