Bedrijgingquote:
Bitch please is een uitdrukking, hij noemt je niet echt bitch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je wat volwassener opstelt. Dus mij dan vertelt/vraagt dat je je beledigd voelt, ipv zo te reageren.
Erg kinderachtig wat je nu doet. De bal terugkaatsen kan beschaafder ipv bitch etc.
Precies, het is een memequote:Op woensdag 12 december 2012 13:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bitch please is een uitdrukking, hij noemt je niet echt bitch.
Turq, je kunt mensen aanspreken op hun gedrag, maar gedraag je er zelf dan ook naar.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 minuten voor mijn post terwijl ik aan het typen was, dit bedoel ik dus.
Je verspilt geen energie meer in een discussie, net zoals ik het altijd gelijk vanaf het begin doe als ik mensen te min vind om mee te gaan discussiėren of weet dat ik er toch niks mee opschiet.
Tuurlijk voel ik mij niet beledigd..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je wat volwassener opstelt. Dus mij dan vertelt/vraagt dat je je beledigd voelt, ipv zo te reageren.
Erg kinderachtig wat je nu doet. De bal terugkaatsen kan beschaafder ipv bitch etc.
Dat staat er toch ook?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Je bedoeld zeker:
Kijk, hier geef ik je volkomen gelijk in.
Oglum wat ga je het verpesten dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tuurlijk voel ik mij niet beledigd..![]()
En ik vind, na mijn mening dat je best een bitch was/bent op dit gebied en wat je net zei.
Je mist een komma.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef selen het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook?
MAAR het is nooit erger dan demoncratie, he?
Je voelt je zaten snel beledigd. Let's shake hands on that one.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tuurlijk voel ik mij niet beledigd..![]()
En ik vind, na mijn mening dat je best een bitch was/bent op dit gebied en wat je net zei.
Kijk mijnn post er onder dan..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oglum wat ga je het verpesten dan.
Volgens mij slaat er een bliksem op je in als je correct taalgebruik toepast in een meme.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoort er een komma tussen "bitch" en "please"?
Ik erger me eraan.
Ik voel me niet snel beledigd, onderbouw het, en ik geef je dan niet alleen de hand, ik ga op mijn knieeen voor je..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je voelt je zaten snel beledigd. Let's shake hands on that one.
Nou ja, in dit geval is het wel belangrijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens mij slaat er een bliksem op je in als je correct taalgebruik toepast in een meme.
Zo, dat doe je snel..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik voel me niet snel beledigd, onderbouw het, en ik geef je dan niet alleen de hand, ik ga op mijn knieeen voor je..
That what she said..quote:
Idd.. Bitch please is anders dan Bitch, please.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval is het wel belangrijk..
Je bevelt de ander om te bitchen... Maar je wil diegene juist wijzen op zijn gebitch..
En dit in acht genomen maakt "nigga please" ietwat dubieus...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bevelt de ander om te bitchen... Maar je wil diegene juist wijzen op zijn gebitch..
Je hebt gelijk, maar het ontbreken van de komma draagt ook bij aan de komische lading. Het wordt daardoor sneller uitgesproken, zonder pauze tussen de woorden.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |