SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Het onzichtbare vriendinnetje van Rikki. Over wie al een paar jaar gesproken wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Of achter Tim?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef loezzzje het volgende:
Nou ben benieuwd hoor! Misschien is ze eindelijk te zien omdat ze achter Sjoerd zal aan gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:51 schreef GTFransST het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/12_december/entertainment/rtl_boulevard_onthult_comeback_in_gtst.xml
Zou dan tochHopelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:51 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:Screenshot(s) graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwijs je door naar LetsGame, maar dat zal dan nog wel een tijdje duren.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Denk 't ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar LetsGame, maar dat zal dan nog wel een tijdje duren.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze doet me aan iemand denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij een beetje aan Annettequote:Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze doet me aan iemand denken...
Peter in 1995.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze doet me aan iemand denken...
Tis een vrouw iig, hopelijk martine ja maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:08 schreef alors het volgende:
Ik denk dat het iets sufs is als Stange of Dorothea in een droom
Ik hoop natuurlijk Martine![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
Het terugkerende personage zal in ieder geval niet deze man zijn, maar hij is er wel weer in seizoen 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik zag Ronja in dat stukje... hopelijk is zij het nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tis een vrouw iig, hopelijk martine ja maar dat zal wel niet
Wat zou die er nu ook nog in moeten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag Ronja in dat stukje... hopelijk is zij het niet
Ja dat zag ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag Ronja in dat stukje... hopelijk is zij het niet
Dan is het vast Mevrouw Bleeker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook
Maar hij zei berucht personage maar goed ze lullen maar wat meestal
Meike is dood, Cleo heeft er niets meer te zoeken naar mijn weten en Roxy zal denk ik niet meer terugkeren omdat de schrijvers destijds aangaven dat het personage mislukt wasquote:
Ik quote: "Voorlopig voor vast, maar je weet nooit wat er kan gebeuren"quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker weer voor twee afleveringen?
Ahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik quote: "Voorlopig voor vast, maar je weet nooit wat er kan gebeuren"
Nu Marcus nog met Kimberly en dan kunnen onze verhaallijnen doorgaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha
Als ze terugkomt om Nina nu voor eens en voor altijd uit de weg te ruimen, vind ik het meer dan prima
Die van Maxime die de loterij wint?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu Marcus nog met Kimberly en dan kunnen onze verhaallijnen doorgaan.
* Meike hebben we nooit dood gezien, alleen een beetje bloed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Meike is dood, Cleo heeft er niets meer te zoeken naar mijn weten en Roxy zal denk ik niet meer terugkeren omdat de schrijvers destijds aangaven dat het personage mislukt was
Je vergeetquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu Marcus nog met Kimberly en dan kunnen onze verhaallijnen doorgaan.
Het is Pip. Feit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Maartel het volgende:
Het zou me nog niet eens verbaasd is als 't Pip is, aangezien zei laatst samen met Lucas door Boulevard geinterviewd werd, wat een beetje willekeurig leek voor een ex-soapie.
Hij heeft nu een reden om terug te keren.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij heeft nu een reden om terug te keren.
Maar ja, de schrijvers denken er toch niet aan.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat is toch Wilbert Gieske? Of is het nou Wim Zomer...?
Naja, we laten hem toch niet in de serie, daar is hij te jong voor. Je moet minstens 16... Nee, 20... Of was het nou 14... Nou ja, je moet minimaal 0 jaar zijn om een rol te kunnen bemachtigen in de serie."
Ja, daar dacht ik laatst ook al aanquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Maartel het volgende:
Het zou me nog niet eens verbaasd is als 't Pip is, aangezien zei laatst samen met Lucas door Boulevard geinterviewd werd, wat een beetje willekeurig leek voor een ex-soapie.
Terwijl jij stiekem ook hoopte op Mevrouw Bleeker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik laatst ook al aanZeker toen ik haar in een flits voorbij zag komen, dacht ik: oh, Pip Pellens komt terug in GTST
Zou wel lachen zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl jij stiekem ook hoopte op Mevrouw Bleeker.
Leuk dat ze terugkomt, hopelijk blijft ze normaal, maar dat zal wel niet. Misschien is ze na haar ontslag een tijd werkzaam geweest bij degene die Pavese heeft opgeleid en zoekt ze de zwangere Nina op in het trappenhuis van de Rozenboomquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:44 schreef edjuh18 het volgende:
Pip komt toch ook terug, dat is toch al bekend. Pip Pellens zal vanaf als de gestoorde Wiet van Houten vanaf januari Meerdijk wederom onveilig maken, iets dat met haar TBS verleden zeker moet lukken.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ns_terug_in_GTST.xml
Ben benieuwd wat voor verhaallijnen ze krijgt, moet ze niet nog een paar jaar vast zitten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
Wiet komt ook alleen maar terug zodat Sjors een familielid in de serie heeft
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuk dat ze terugkomt, hopelijk blijft ze normaal, maar dat zal wel niet. Misschien is ze na haar ontslag een tijd werkzaam geweest bij degene die Pavese heeft opgeleid en zoekt ze de zwangere Nina op in het trappenhuis van de Rozenboom
Hieronder een suggestie:quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef leilab het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor verhaallijnen ze krijgt, moet ze niet nog een paar jaar vast zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets nieuws onder de zon dus![]()
* De autoriteiten hebben Meikes dood volgens mij bevestigd en zelfs al was dat niet zo, als je in zo een schroef terecht komt dan is de kans dat je het overleefd al klein en al helemaal als je niet direct uit het water wordt gehaald en naar het ziekenhuist wordt gebracht. Meike valt voor mij dus echt af.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
* Meike hebben we nooit dood gezien, alleen een beetje bloed.
* Cleo kan misschien nog wel een erfenis gaan zoeken en dan de strijd aangaan met Rikki
* Roxy heeft denk ik nog wel potentie hoor.
Uit een interview met Kennard Bos en Dag Neijzen, ten tijde van de 2500ste aflevering:quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
* De autoriteiten hebben Meikes dood volgens mij bevestigd en zelfs al was dat niet zo, als je in zo een schroef terecht komt dan is de kans dat je het overleefd al klein en al helemaal als je niet direct uit het water wordt gehaald en naar het ziekenhuist wordt gebracht. Meike valt voor mij dus echt af.
* Cleo zou technisch kunnen, er zijn nog wel een paar mensen met wie ze binding heeft, zoals haar nichtje Rikki en natuurlijk Laura om niet te vergeten Ludovic Isaak Sanders en Janine. Ik zou echter niet weten wat juist het terughalen van Cleo zou kunnen toevoegen, het was volgens mij geen extreem geliefd personage en als je iets wilt uithalen met Rikki, Laura, Ludo of Janine dan heb je daar geen Cleo voor nodig.
* Roxy, ah ja, ik vond haar altijd het gezicht hebben van een opgezwollen kabeljauw. Verhaaltechnisch had het karakter potentie, maar ze wist bij mij geen symphatie te winnen als slecht karakter. Ik ben trouwens wel benieuwd op grond waarvan ze haar als mislukt beschouwden?
PeterKelder?
quote:Zo mislukte Roxy, het roodharige loeder vol wraakgevoelens ten opzichte van Ludo. ,,In het begin waren we heel enthousiast over haar, '', zegt Neijzen. ,,Maar halverwege kwamen we erachter dat we met haar onszelf aan het herhalen waren. Ze was, na Bowien en Maaike, de zoveelste vrouw die Ludo probeerde kapot te maken. Het idee was net te doen of Ludo verliefd was op haar en pas op het allerlaatste moment laten zien dat hij haar belazerde. Maar dat was te verwarrend voor de kijker. Dat verhaal hebben we gewoon niet goed verteld.''
Hmm okee, dan was dus hun verhaallijn mislukt en niet het personage. Verwarrend vond ik het overigens niet, ik snapte dat volledigquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uit een interview met Kennard Bos en Dag Neijzen, ten tijde van de 2500ste aflevering:
[..]
Ja, dat. Alhoewel dit dé verhaallijn rond het personage was, dus als de verhaallijn mislukt, valt het karakter ook niet meer te redden in veel gevallen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm okee, dan was dus hun verhaallijn mislukt en niet het personage.
De klachten kwamen dan ook vooral van deze drie mensen:quote:Verwarrend vond ik het overigens niet, ik snapte dat volledig
Ja okee, maar het lag dus niet aan Anouk van Nes of aan het karakter Roxy, elke andere vrouw die die rol moest spelen zou mislukken volgens die schrijvers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat. Alhoewel dit dé verhaallijn rond het personage was, dus als de verhaallijn mislukt, valt het karakter ook niet meer te redden in veel gevallen.
Ik ben het met je post eens. Maar gezien ik nu middenin seizoen 5 zit waar Simon dus 'dood' is en ik eigenlijk serieus zat te wachten op het moment dat toen Janine bij de dichte grafkist zei 'Ik wil hem zien...' de kist open zou gaan en Simon er niet in lag (maar wat niet gebeurde), waarna Simon in seizoen 7 of 8 terugkeerde rond de bruiloft van Linda. wil ik toch zeggen dat in soap niemand voorgoed exit is. Niemand.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
* De autoriteiten hebben Meikes dood volgens mij bevestigd en zelfs al was dat niet zo, als je in zo een schroef terecht komt dan is de kans dat je het overleefd al klein en al helemaal als je niet direct uit het water wordt gehaald en naar het ziekenhuist wordt gebracht. Meike valt voor mij dus echt af.
Nee, maar het is ook nooit beweerd dat het aan Anouk van Nes lagquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja okee, maar het lag dus niet aan Anouk van Nes of aan het karakter Roxy, elke andere vrouw die die rol moest spelen zou mislukken volgens die schrijvers.
Is er de suggestie naar de nabestaanden gewekt dat ze het lichaam hadden gevonden? Ik ben dat effe kwijt namelijk, volgens mij was het lichaam van Simon nooit gevonden en was die kist gewoon leeg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben het met je post eens. Maar gezien ik nu middenin seizoen 5 zit waar Simon dus 'dood' is en ik eigenlijk serieus zat te wachten op het moment dat toen Janine bij de dichte grafkist zei 'Ik wil hem zien...' de kist open zou gaan en Simon er niet in lag (maar wat niet gebeurde), waarna Simon in seizoen 7 of 8 terugkeerde rond de bruiloft van Linda. wil ik toch zeggen dat in soap niemand voorgoed exit is. Niemand.
Hou eens even lekker op, voordat je die prutsers op ideeën brengtquote:Hell, voor hetzelfde geld krijgen we over twee seizoenen een Dallas-zomercliff; Blijkt alles gedroomd te zijn door Rik en staat Anita bij hem onder de douche.
Zo'n liedje is een welkome afwisseling met die Servies-troepquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn hemel, nu weet ik weer wat ik miste als een boer met kiespijn aan de huidige serie. Er wordt een compleet liedje gedraaid met close ups van de karakters. WTF man, kan het nog saaier?
Ze beweegt haar hoofd raar, zag ik in het voorstukjequote:Op dinsdag 11 december 2012 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze er een beetjeuitziet
Janine zegt overduidelijk "Ze hebben hem gevonden" en verder zou Janine een kist ook niet willen openmaken als de kist gewoon leeg was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is er de suggestie naar de nabestaanden gewekt dat ze het lichaam hadden gevonden? Ik ben dat effe kwijt namelijk, volgens mij was het lichaam van Simon nooit gevonden en was die kist gewoon leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dan is dat duidelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Janine zegt overduidelijk "Ze hebben hem gevonden" en verder zou Janine een kist ook niet willen openmaken als de kist gewoon leeg was.
Als dat al gebeurt mogen ze mij mooi op de credits plaatsen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hou eens even lekker op, voordat je die prutsers op ideeën brengt
Ze geven er een kleine draai aan en strijken vervolgens zelf met de eerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als dat al gebeurt mogen ze mij mooi op de credits plaatsen.
Dan geef ik ze mooi een flinke draai op die draaischijf van Rozemarijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze geven er een kleine draai aan en strijken vervolgens zelf met de eer
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan geef ik ze mooi een flinke draai op die draaischijf van Rozemarijn
nee hoor, ik vind janine zo zeikerig irritant bezigquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef leilab het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan Janine?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:22 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:
Harmsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik moet trouwens ook zeggen dat Claude De BurieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Lekker boeiend dat Wiet terug komt, ze is maar 2 jaar weggeweest.
beetje te opgehyped over dat grote aankondiging dat voormalig GTST'er terug komt."A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Frey het volgende:
Ik moet trouwens ook zeggen dat Claude De BurieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Tja, RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef bobjuh het volgende:
Lekker boeiend dat Wiet terug komt, ze is maar 2 jaar weggeweest.
beetje te opgehyped over dat grote aankondiging dat voormalig GTST'er terug komt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]Hoe is ie er eigenlijk uitgegaan, dat weet ik niet eens meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe is ie er eigenlijk uitgegaan, dat weet ik niet eens meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens degenen die nu de eerdere seizoenen hebben gezien, Sylvia's afscheid incluis, kunnen zich nu toch hopelijk wel voorstellen hoe ergerlijk was dat Barbara het huis na verloop van tijd als haar huis ging zien? En dat die Fischer gedrochten die zich ooit uit haar verderfelijke opening (of zoals kennelijk later bleek die van haar sletterige zus) hebben weten te wringen een beetje gingen doen alsof Jef een soort irritante buitenstaander was die maar snel moest oprotten uit hun huis bij de scheiding.![]()
In de spoilers en op de site werd het zelfs Huize Fischer genoemd.![]()
Zoals in seizoen 7 te zien is geweest is het een enorm huis, waar Jef zich jaren kapot voor heeft gewerkt en dat fletse schepsel eigent dat maar lekker naar zich toe met haar omhooggevallen huisvrouwen-act.
Bij Robert en Laura was het anders, dat huis hebben ze samen uitgezocht, bovendien had Laura een gewoon inkomen en betaalde er zelf voor. Zodra er iets wat met het huis dat Barbara gejat had, kon Jef wel komen opdraven.
Robert was overigens altijd welkom in zijn oude huis, zelfs om er een tijdje te wonen als dat zo uitkwam.
Een heer met stijl![]()
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Heb ik het goed gezien? Hugo Konings heeft in seizoen 7 een klein bijrolletje (dvd 8), hij speelt nu de doktor van Bing.![]()
Goed gezien jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef LWD-Godius het volgende:
Heb ik het goed gezien? Hugo Konings heeft in seizoen 7 een klein bijrolletje (dvd 8), hij speelt nu de doktor van Bing.
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ludo![]()
JanineWat een domme troela zeg
Maxime mag van mij nu al weer weg; en ik zit in team NoudMike is een vervelend Belg aan het worden.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef Frey het volgende:
[..]Het einde van die verhaallijn zag je ook op de 12,5 jaar DVD als ik het goed heb; Roos jankt bij Arthur in de studio terwijl de 'On air'-knop nog aanstaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
In seizoen 5, de eerste verhaallijn in HUN huis (Ik zit er nuquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens degenen die nu de eerdere seizoenen hebben gezien, Sylvia's afscheid incluis, kunnen zich nu toch hopelijk wel voorstellen hoe ergerlijk was dat Barbara het huis na verloop van tijd als haar huis ging zien? En dat die Fischer gedrochten die zich ooit uit haar verderfelijke opening (of zoals kennelijk later bleek die van haar sletterige zus) hebben weten te wringen een beetje gingen doen alsof Jef een soort irritante buitenstaander was die maar snel moest oprotten uit hun huis bij de scheiding.![]()
In de spoilers en op de site werd het zelfs Huize Fischer genoemd.![]()
Zoals in seizoen 7 te zien is geweest is het een enorm huis, waar Jef zich jaren kapot voor heeft gewerkt en dat fletse schepsel eigent dat maar lekker naar zich toe met haar omhooggevallen huisvrouwen-act.
Bij Robert en Laura was het anders, dat huis hebben ze samen uitgezocht, bovendien had Laura een gewoon inkomen en betaalde er zelf voor. Zodra er iets wat met het huis dat Barbara gejat had, kon Jef wel komen opdraven.
Robert was overigens altijd welkom in zijn oude huis, zelfs om er een tijdje te wonen als dat zo uitkwam.) is er zelfs een Barbara'achtig-karakter, Xandra, die dus de boel eigen maakt en Jef's centjes afhandig maakt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ondertussen in seizoen 7 krijgen Kim en Julian te maken metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Seizoen 7:
Geniaal moment.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon precies zoals ik het me herinnerde met theme en al.![]()
![]()
![]()
Nog 6 afleveringen te gaan en die zijn voor morgen.
Shortie wtf dat zag ik niet aankomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het blijft leuk om hier mee te lezen. Ik heb minstens 80% van alle afleveringen gezien, maar kan me er blijkbaar bar weinig van herinneren. Zelfs als ik er hier over lees, heb ik geen "oh ja" momentjes...![]()
Spoilers van 24 t/m 28 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:21 schreef Frey het volgende:
[..]Die moet ie inderdaad eens met vol vermogen aanpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl![]()
Spoilers van 24 t/m 28 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoiler van woensdag, wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Vanavond rustig verder met disc 3+ cliffhanger seizoen 1 van Onderweg Naar Morgen met vervolg. Elisabeth helaas weg als eindshot, maar ze wordt wel vervangen door een waardige opvolgster; Reina!
Jij bent ook druk bezig he!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:51 schreef LetsGame het volgende:
Vanavond rustig verder met disc 3+ cliffhanger seizoen 1 van Onderweg Naar Morgen met vervolg. Elisabeth helaas weg als eindshot, maar ze wordt wel vervangen door een waardige opvolgster; Reina!
![]()
Ben je ook nog seizoen 20 aan het kijken?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook seizoen 7:Dat soort teksten hoor je nou ook niet meer in de serie. Net als Meta op die boot met die blote vrouwen of dat shot van Huib in de pornofilm. Een beetje bloot, wat grof taalgebruik en de dagelijkse dosis aan alcohol met whiskey en dergelijke zijn gewoon helemaal weg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"U hoort nog van me!"![]()
Neequote:Op woensdag 12 december 2012 19:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jij bent ook druk bezig he!
Ben je ook nog seizoen 20 aan het kijken?![]()
![]()
Alleen seizoen 7 (langzaam) en 23 (dagelijks) van GTST. Ook keek ik seizoen 1 van Onderweg Naar Morgen dagelijks en nu is seizoen 2 op TV
Rikki noemt Rozemarijn telkens Roos, had ik toch gelijk toen ik zei dat Rozemarijn naar Roos is vernoemd vanwege Roos en Anita?
Pip komt terug
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spoilers van 24 t/m 28 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Rozemarijn![]()
![]()
Klaar met seizoen 7, wachten op seizoen 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Spoiler:
Robert tegen Laura: Mevrouw Bleeker komt morgen!
*volgende aflevering*
de actrice die mevrouw Bleeker speelde in seizoen 1 als rijinstructrice van Jessica![]()
![]()
Ik heb me suf gelachen!![]()
Seizoen 5: DVD 9 is bezig en jullie hebben gelijk, de kwaliteit is ver vooruit
Frits gaat ergens in een aflevering op DVD 8 ook helemaal los tegen iemand aan de telefoon, komt Remco binnen: "Afgesproken... Bedaaaaankt"
Jef is weer op weg terug naar de gouden oude Jef die we kennen...Of kenden...
helaad niet neequote:Op donderdag 13 december 2012 01:17 schreef loezzzje het volgende:
Hij viel op het gras en heeft een helm op. Zo groot zal de schade niet zijn.![]()
![]()
Dat tussen Robert en hem hebben ze hier wel goed gedaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 5: DVD 9 is bezig en jullie hebben gelijk, de kwaliteit is ver vooruit
Frits gaat ergens in een aflevering op DVD 8 ook helemaal los tegen iemand aan de telefoon, komt Remco binnen: "Afgesproken... Bedaaaaankt"
Jef is weer op weg terug naar de gouden oude Jef die we kennen...Of kenden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat de band tussen hun beiden na het overlijden van Arnie ook een stuk warmer wordt, na Sylvia's overlijden helemaal. Deels zou het misschien in het echt ook zo zijn, je gaat degenen die je nog wel hebt meer waarderen, maar aan de andere kant zoveel mensen hadden Robert en Jef ook niet meer die dicht bij ze stonden, dus zagen de makers geen andere mogelijkheid om ze meer privé met elkaar te laten optrekken.
Toch jammer dat de familie Alberts die sinds de terugkeer van Robert en Laura in seizoen 3 een grote en invloedrijke familie werd, al een beetje op z'n retour gaat in seizoen 7. Julian en Kim zijn een goede zet geweest van de makers, zonder hen zou het eigenlijk al behoorlijk klaar zijn.Een heer met stijl![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#dossier/Kerst%20in%20Meerdijk
Ze hebben ook stukjes van de kerstfilm online gezet.![]()
Zou hij dan straks ook op DVD komen?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Seizoen 5:
Zit nu in de zevende aflevering van DVD 9, middenin de contractkwestie van Christian, de ruzie tussen Janine en Suzanne en 'Kristel' die een foto van Suzanne en Guusje naar Arthur heeft gestuurd.
Het is al eens in 1 van deze topics genoemd, maar stond RSGT, de zender waar Arthur voor werkt, nu voor Radio Soapserie Goede Tijden?
De opwachting naar 'Krrrruip!' is trouwens ook in volle gang.
PS: Al eerder gezien, maar... "Waar haal je de gore moed vandaan om m'n creditcards te weigeren!?"
Bijna goedquote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 5:
Het is al eens in 1 van deze topics genoemd, maar stond RSGT, de zender waar Arthur voor werkt, nu voor Radio Soapserie Goede Tijden?Het is "Radio Station Goede Tijden"
![]()
![]()
Dat filmpje van Harmsen als Kerstman in De Koningquote:Op donderdag 13 december 2012 19:41 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#dossier/Kerst%20in%20Meerdijk
Ze hebben ook stukjes van de kerstfilm online gezet.![]()
Zou hij dan straks ook op DVD komen?![]()
![]()
![]()
![]()
Horst Beckenbauer was nog beter.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat filmpje van Harmsen als Kerstman in De Koning![]()
![]()
Ik was vergeten dat je hier weer die bagger van Servies hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
De muziek van Ronaldquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef Frey het volgende:
Ik was vergeten dat je hier weer die bagger van Servies hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RTL 8 begint vanaf zondag 6 januari met het herhalen van de voorgaande week GTST, van 17.30 tot 20.00 uur.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dat zou dan naast de exit van Edwin één van de meest onverwachte twistpunten zijn die we de afgelopen seizoenen hebben gehad. En dan nog uitgesmeerd over enkele weken/maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BingEn zijn gezeik is gewoon irritant
Ik snap niet hoe Aysen dit nog volhoudt..
En Rikki mag ook stoppen met dat gedoe.. ze is ook verliefd op Tim
Zeg maar gerust jaren, want velen wachten er al zo lang opquote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zou dan naast de exit van Edwin één van de meest onverwachte twistpunten zijn die we de afgelopen seizoenen hebben gehad. En dan nog uitgesmeerd over enkele weken/maanden.![]()
![]()
Die tune ook.quote:![]()
![]()
Ik vind het mooi dat zij er ook van houdt om gewoon lekker gek te doen af en toequote:
Een heer met stijl![]()
Maar ze hebben de film, dus misschien komt die dan ook nog op DVD.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hoop 'tquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar ze hebben de film, dus misschien komt die dan ook nog op DVD.
Zo niet, dan sturen we weer iemand langs met een set fietsen.quote:
Wat me niet meer dan logisch zou lijkenquote:Tja, het zou mooi zijn, zeker rond Kerst 2013 ofzo. Dan is seizoen 9 ook al uit op DVD. Of misschien doen ze het als extra bij de box van seizoen 9, zou ook erg leuk zijn.quote:dus misschien komt die dan ook nog op DVD.![]()
Ik heb hem nog ergens op mijn harde schijf staan geloof ik, het is wel leuk om een keer te kijken. Ook de combinatie van personages is wel leuk: Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp en Ludo Sanders er samen in, maar ook figuren als Koos Sybrandi en Tessel van Benthem maken hun opwachting.quote:![]()
Al met al leuk voor een keer, maar zo vaak bekijk ik hem eigenlijk niet.Een heer met stijl![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo niet, dan sturen we weer iemand langs met een set fietsen.
Zo te zien kan ik me in dat geval wel even vermaken bij Endemol![]()
![]()
So do I, iemand van FOK! heeft deze een keer geript.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens op mijn harde schijf staan geloof ik, het is wel leuk om een keer te kijken. Ook de combinatie van personages is wel leuk: Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp en Ludo Sanders er samen in, maar ook figuren als Koos Sybrandi en Tessel van Benthem maken hun opwachting.![]()
Al met al leuk voor een keer, maar zo vaak bekijk ik hem eigenlijk niet.Maar still, nog altijd wel de ultieme extra voor op een DVD.
Ha! Foutje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
ttp://img444.imageshack.us/img444/9229/9juni001.jpg (copy/paste deze link)
Ik zie wel altijd gewoon die imageshack foto's.
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens op mijn harde schijf staan geloof ik, het is wel leuk om een keer te kijken. Ook de combinatie van personages is wel leuk: Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp en Ludo Sanders er samen in, maar ook figuren als Koos Sybrandi en Tessel van Benthem maken hun opwachting.![]()
Al met al leuk voor een keer, maar zo vaak bekijk ik hem eigenlijk niet.![]()
Misschien hebben ze elkaar offscreen gekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.
Klopt, volgens mij hebben ze in seizoen 2 wel even samen in de serie gezeten, maar geen verhaallijnen of scenes met elkaar gehad. Maar het komt weleens vaker voor dat mensen elkaar offscreen hebben leren kennen. Janine is officieel voorgesteld aan Suzanne en Daniël, maar toen Laura Simon een keer belde bleek ze Janine al te kennen, hetzelfde geldt (volgens mij) voor de kennismaking tussen Janine en Robert/Jef.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.
Een heer met stijl![]()
Hmm, daar is altijd wel wat over te doen. In de making of van de RVU uit 1997 zie je ook Jimmy Geduld redelijk discussiëren van "Maar ik heb helemaal niks van doen met Linda, waarom moet ik dan zeggen dat ik het erg voor d'r vind hoe of wat er gebeurd is met h'r?"quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij hebben ze in seizoen 2 wel even samen in de serie gezeten, maar geen verhaallijnen of scenes met elkaar gehad. Maar het komt weleens vaker voor dat mensen elkaar offscreen hebben leren kennen. Janine is officieel voorgesteld aan Suzanne en Daniël, maar toen Laura Simon een keer belde bleek ze Janine al te kennen, hetzelfde geldt (volgens mij) voor de kennismaking tussen Janine en Robert/Jef.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Precies dit vroeg mij ook afquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.![]()
![]()
![]()
Wat wel zo is, is dat zowel Koossie als Laura en Robert jaren in Middendam woonden voordat "de tijd van onbezorgdheid is voorbij" begon. Ze zouden elkaar dus vroeger hebben kunnen kennen en veel contact met elkaar hebben gehouden. Roos, Anne en vader de Jager woonden ook al jaren in Middendam voordat ze werden geïntroduceerd en Arnie en Roos kenden elkaar al vanaf kindsbeen af.
Ik zag de foto ook gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:49 schreef Frey het volgende:
Ik zie wel altijd gewoon die imageshack foto's.
Als jij zo in een scheur ligt om elk foutje dat je medemens maakt op een dag, zul je heel wat aflachen in het leven denk ik.quote:Een heer met stijl![]()
Dat tussen Arnie en Roos is ook wel typerend, kennelijk woonde Roos er altijd al, maar was het contact een beetje verwaterd. Later zei Linda weleens dat zij en Arnie al samen waren voordat Roos überhaupt was verschenen. Dit klopt dan dus ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Precies dit vroeg mij ook af![]()
![]()
![]()
Wat wel zo is, is dat zowel Koossie als Laura en Robert jaren in Middendam woonden voordat "de tijd van onbezorgdheid is voorbij" begon. Ze zouden elkaar dus vroeger hebben kunnen kennen en veel contact met elkaar hebben gehouden. Roos, Anne en vader de Jager woonden ook al jaren in Middendam voordat ze werden geïntroduceerd en Arnie en Roos kenden elkaar al vanaf kindsbeen af.
Een heer met stijl![]()
Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat tussen Arnie en Roos is ook wel typerend, kennelijk woonde Roos er altijd al, maar was het contact een beetje verwaterd. Later zei Linda weleens dat zij en Arnie al samen waren voordat Roos überhaupt was verschenen. Dit klopt dan dus ook niet helemaal.
Misschien een andere middelbare school of zoiets.![]()
Ik denk dat Roos niets te maken had met de hoofdpersonages en meer in de achtergrond bleef gedurende 1990-1992. Roos' vader was ook enige tijd dood toen ze de serie in kwamen, maar pas toen werden Anne en zij gecondoleerd door Arnie, Jef etc., wat ik eigenlijk ook best raar vind..Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Heeft Anton de oude kapstok van Jef en Sylvia overgenomen?
Laat Bing toch lekker doodgaan, beter voor iedereen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel een goede zomercliff zijn, Rozenboom in de fik. Of een bom.
Ik vond het overigens wel apart om Arnie, Herman Hogendoorn en Frits van Houten in seizoen 6 in de 'nieuwe Rozenboom' te zien zitten. Ik associeer die personages toch altijd met 'het rode pluche' eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Frey het volgende:
Zou wel een goede zomercliff zijn, Rozenboom in de fik. Of een bom.
Een heer met stijl![]()
En Wassenaar ook in seizoen 7.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het overigens wel apart om Arnie, Herman Hogendoorn en Frits van Houten in seizoen 6 in de 'nieuwe Rozenboom' te zien zitten. Ik associeer die personages toch altijd met 'het rode pluche' eigenlijk
Wassenaar is toch van iets later, die associeer in niet zo sterk met seizoen 1 t/m 5 als die andere drie.quote:Een heer met stijl![]()
Dat niet zozeer, ik vond het wel opvallen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als jij zo in een scheur ligt om elk foutje dat je medemens maakt op een dag, zul je heel wat aflachen in het leven denk ik.Alles is anders altijd perfect of meteen zo snel verholpen, nu wou ik de ninja-edit eens voorzijn.
Hmm nou ja ieder z'n hobbie zou ik zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, ik vond het wel opvallen.Alles is anders altijd perfect of meteen zo snel verholpen, nu wou ik de ninja-edit eens voorzijn.
Een heer met stijl![]()
Dan nog vond ik het zelf wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wassenaar is toch van iets later, die associeer in niet zo sterk met seizoen 1 t/m 5 als die andere drie.
Sowieso omdat ik me niet veel meer kon herinneren van Wassenaar in seizoen 7.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook wel goed dat er toen duidelijk lieden waren waar Ludo gewoon niet tegenop kon. Hetzelfde gold voor Frits en Martine, het is denk ik goed dat een bad guy niet een alleenheerser is.Een heer met stijl![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Ik heb echt zo van Wassenaar genoten in seizoen 7. Meer dan in de seizoenen ervoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook wel goed dat er toen duidelijk lieden waren waar Ludo gewoon niet tegenop kon. Hetzelfde gold voor Frits en Martine, het is denk ik goed dat een bad guy niet een alleenheerser is.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk is iets anders dan apart, dat tweede decor heeft eigenlijk zoveel te doen gehad met personen van het post-Arnie-Frits tijdperk, die 2 hebben toch wel een kenmerkend stempel hebben gedrukt op de serie de eerste 6 seizoenen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan nog vond ik het zelf wel leuk om te zien.
Sowieso omdat ik me niet veel meer kon herinneren van Wassenaar in seizoen 7.
Ik herriner met Wassenaar juist goed van seizoen 7 en dat gedoe om Guusje eind seizoen 5/ begin seizoen 6. Dat hij ook iets met Frits te maken had gehad was bij mij juist een beetje op de achtergrond geraakt.![]()
Overigens met betrekking tot de grote strijd: het is wel een lange en doordachte verhaallijn achteraf
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 en 9:
Dian ergert zich aan Daniëls bemoeizucht en filmt Guusje die alles bekend.
De grote strijd volgt, waarbij Dian dreigt te winnen totdat Ludo er ook bij komt. Ditmaal aan de kant van Suzanne en Daniël staan en juist tegenover Dian.![]()
Dian, Bowien en Huib spannen samen tegen Ludo die failliet gaat en uiteraard wraak zweert.
Ludo die eerst Huib de stuipen op het lijf jaagt en hem met Dian op de vlucht doet slaan.
Bowien die Ludo helpt en hem daarna weer vijandig gezind wordt.
Seizoen 10:
Bowiens laatste lijn met Stefano speelt hierop in met Bowien die uiteindelijk van een cliff flikkert.
Seizoen 11:
Stefano en Janine die wraak gaan nemen op Ludo en hem dopamine toedienen.
Ludo die wraak neemt op Stefano.
Inmiddels zitten we dan in seizoen 11. Pas begin seizoen 12 komt er een nieuwe lijn van de grond die niets met het voorgaande te maken heeft omtrent Ludo (Maximiliaan die overleden is en Marcus die ten tonele verschijnt).
Een heer met stijl![]()
Daar waren ze toen ook nog goed in. Lange verhaallijnen die niet gingen vervelen en waar steeds weer iets nieuws gebeurde. Soms ging het even op een laag pitje en een tijdje later ging het weer los.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens met betrekking tot de grote strijd: het is wel een lange en doordachte verhaallijn achterafJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Lang is-ie zeker, maar op het laatst had het nauwelijks meer betrekking tot het gedoe met Pavese en Wassenaar. Natuurlijk, het is er wel de aanleiding toe geweest, maar eigenlijk zijn het gewoon losse verhaallijnen die elkaar zo zijn opgevolgd dat het één grote verhaallijn lijkt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens met betrekking tot de grote strijd: het is wel een lange en doordachte verhaallijn achteraf![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Er zit totaal geen spanning in dat hele gedoe met Maarten. Alleen de bedreigingen van Ludo zijn de moeite waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ludo is overigens ook niet meer zo slim als vroeger, lijkt het. Nu laat hij die prutdetective één onderzoekje naar Maarten doen, en als er niets te vinden is houdt het op. Vroeger had hij Maarten laten schaduwen door de detective, waardoor hij te weten kwam wat hij wilde weten. Als hij dat nu had gedaan was hij er allang achtergekomen dat Maxime hier achter zit en was deze flutlijn allang klaar geweestquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zit totaal geen spanning in dat hele gedoe met Maarten. Alleen de bedreigingen van Ludo zijn de moeite waard.![]()
![]()
Maar dan zouden deze briljante schrijvers hun geniale vondsten niet meer kwijt kunnen in de afleveringen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo is overigens ook niet meer zo slim als vroeger, lijkt het. Nu laat hij die prutdetective één onderzoekje naar Maarten doen, en als er niets te vinden is houdt het op. Vroeger had hij Maarten laten schaduwen door de detective, waardoor hij te weten kwam wat hij wilde weten. Als hij dat nu had gedaan was hij er allang achtergekomen dat Maxime hier achter zit en was deze flutlijn allang klaar geweestJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar dan zouden deze briljante schrijvers hun geniale vondsten niet meer kwijt kunnen in de afleveringen.![]()
Over het nieuwe Rozenboom-decor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seizoen 5, DVD 10, aflevering 3, rond de 5 minuten. Het gesprek tussen Stan en Yves is echt hilarischquote:Yves *kijkt naar Arthur*: Mooie jongen.
Stan: Aah, ja vind je?
Yves: Maar jij bent natuurlijk mooier.
Stan: Ik was er al bang voor...
Ik wist van al die verhaallijnen van Wassenaar nog iets, althans als het om Frits en Ludo gaat. Dat met Suzanne en Guusje in Seizoen 5/6 was ik nou net weer vergeten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuk is iets anders dan apart, dat tweede decor heeft eigenlijk zoveel te doen gehad met personen van het post-Arnie-Frits tijdperk, die 2 hebben toch wel een kenmerkend stempel hebben gedrukt op de serie de eerste 6 seizoenen.
Ik herriner met Wassenaar juist goed van seizoen 7 en dat gedoe om Guusje eind seizoen 5/ begin seizoen 6. Dat hij ook iets met Frits te maken had gehad was bij mij juist een beetje op de achtergrond geraakt.![]()
Maar ik ben blij met de rol die Wassenaar nog in seizoen 7 vervulde. Hij blijkt achteraf de grote maffiaman te zijn, boven Pavese en Ludo. En dat komt mooi overeen met seizoen 4. Dat ze Suzanne als call girl er aan hebben verweven maakte het alleen maar interessanter.
En ik ben het met jou en Frey eens dat het mooi is dat ze toen zoveel associaties maakten tussen personages en verhaallijnen over de jaren uitgesmeerd, zonder dat het absurd werd, zoals Stefano die ineens de halfbroer van Ludo bleek te zijn, Arnie niet de zoon van Laura en Robert, en Hans als broer van Frits, terwijl niemand daar ooit van had gehoord ("twee zonen heb ik gehad, twee zonen heb ik verloren"). Toen werd het gewoon echt belachelijk...."U hoort nog van me!"![]()
Nee okee, je kan het moeilijk een in 1 keer bedachte verhaallijn noemen, temeer omdat de schrijvers tussendoor zijn veranderd. Maar ik bedoel inderdaad meer dat ze gewoon goed en doordacht in speelde op die oorspronkelijke verhaallijn en dat elke verhaallijn met betrekking tot Ludo er tot eind seizoen 11 een voortvloeisel uit was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lang is-ie zeker, maar op het laatst had het nauwelijks meer betrekking tot het gedoe met Pavese en Wassenaar. Natuurlijk, het is er wel de aanleiding toe geweest, maar eigenlijk zijn het gewoon losse verhaallijnen die elkaar zo zijn opgevolgd dat het één grote verhaallijn lijkt.
Een heer met stijl![]()
Ik weet nog wel dat ik het geweldig vond toen ik in de gids las dat Ludo ook mee ging zoeken naar Daniël.
De 1500e?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef Frey het volgende:
Ik weet nog wel dat ik het geweldig vond toen ik in de gids las dat Ludo ook mee ging zoeken naar Daniël.
Seizoen 5:
Suzanne aan dat touw![]()
![]()
Robert en Jef willen Linda voor het contract van oplichter Christian laten opdraaien
Hotel Dendermonde gaat van start
Dian is terug... Mja.
Roos wil terug naar Nederland
Stan en Fatima liggen big time in de clinch... Hmm. Niet gek als LindaLook op het punt van vernietiging staat.
...Shit, een uur geleden even gestopt om met Frey bij te praten, Suzanne hangt nog altijd aan dat touw
Paf-Mep-Beuk....sorry Daniël....dat moest even (en dan die blik op Ludo's gezicht)quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef Frey het volgende:
Een heer met stijl![]()
TERUG MET DAT DING! TERUG!quote:Op zondag 16 december 2012 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Paf-Mep-Beuk....sorry Daniël....dat moest even (en dan die blik op Ludo's gezicht)
Zat toen echt vol spanning te kijken. Die cliffhanger daarvoor ook, toen we Daniël eindelijk weer zagen met baard.quote:Op zondag 16 december 2012 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Paf-Mep-Beuk....sorry Daniël....dat moest even (en dan die blik op Ludo's gezicht)
Deze Kerst in Meerdijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.rtl.nl/soaps/g(...)erst%20in%20Meerdijk...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef Frey het volgende:
Deze Kerst in Meerdijk...Wie het slachtoffer wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.rtl.nl/soaps/g(...)erst%20in%20Meerdijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie het slachtoffer wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef Frey het volgende:
Deze Kerst in Meerdijk..."Wonderfull"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.rtl.nl/soaps/g(...)erst%20in%20Meerdijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
Lucas weer met z'n interfacen.![]()
Maarten tegenover Maxime![]()
![]()
De muziek in die reclame was mooier dan in de daadwerkelijke aflevering.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat Mike een affaire heeft gehad toen hij al met Nina was.quote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef Koosnaam het volgende:
Weet iemand wat Lorena precies tegen Noud heeft gezegd? Kon het niet goed verstaan.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Bedankt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat Mike een affaire heeft gehad toen hij al met Nina was.
Ben wel benieuwd (mede door de spoilers) hoe het verder zal gaan met Mike en of hij wel in de serie blijft.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Neeee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neeee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neeee,Was het maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Frey het volgende:
[..][insert frey's icon.jpg]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was het maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach, heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook weer een verhaallijntje
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Lol, daar ben ik een paar maanden geleden nog langsgelopen, en dat GTST er zou zitten was me eventjes behoorlijk ontgaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien kan ik me in dat geval wel even vermaken bij Endemol![]()
Dit is toch vlak bij het Ziggo Dome?![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach, heeftIk heb zo het vermoeden datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook weer een verhaallijntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, Ziggo Dome zit er tegenover volgens mijquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Lol, daar ben ik een paar maanden geleden nog langsgelopen, en dat GTST er zou zitten was me eventjes behoorlijk ontgaan![]()
Dit is toch vlak bij het Ziggo Dome?![]()
![]()
Frey kan je kappen met die gorter steeds ik verwacht dan een echte spoiler.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet voor jou.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frey kan je kappen met die gorter steeds ik verwacht dan een echte spoiler.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Alstublieft?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
Is ze weg? Of wat is er veranderd?quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens de eerste week zonder Jantien van der Meer als hoofdschrijfsterUnbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Frits van Houten is in seizoen 2 wel een ongelooflijke eikel zeg.![]()
Maar gelukkig krijgen we later ook een andere kant van hem te zien. Anders was het personage bijna niet te handhaven geweest, na seizoen 2 denk ik.![]()
Jup, ze is weg, heeft nu een andere functie binnen Endemol Drama. Nu zijn Ingrid van Berkum, Martin van Steijn en Simone Wiegel de drie hoofdschrijversquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Is ze weg? Of wat is er veranderd?![]()
![]()
Wel grappig dat Martin van Steijn al hoofdschrijver was, toen Mickey nog een keer terugkeerde in gtst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jup, ze is weg, heeft nu een andere functie binnen Endemol Drama. Nu zijn Ingrid van Berkum, Martin van Steijn en Simone Wiegel de drie hoofdschrijvers![]()
Dat is wel grappig inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wel grappig dat Martin van Steijn al hoofdschrijver was, toen Mickey nog een keer terugkeerde in gtst.
Wat ik wel jammer vond is dat Mickey niet kort terugkeerde toen Anita overleed. Ik had hem tien keer liever gezien dan Dennis![]()
![]()
Zou onrealistisch zijn geweest, omdat Mickey niets meer met hen te maken wilde hebben. Dat ze hem dan opbellen zou wel raar geweest zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is wel grappig inderdaad
Wat ik wel jammer vond is dat Mickey niet kort terugkeerde toen Anita overleed. Ik had hem tien keer liever gezien dan Dennis![]()
Maar ja, alsof GTST er dan veel onrealistischer op wordt. Wiet is ook dik 5 jaar jonger dan Nina terwijl ze eerder geboren is.
Alsof die prutsers dat nog zouden wetenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zou onrealistisch zijn geweest, omdat Mickey niets meer met hen te maken wilde hebben. Dat ze hem dan opbellen zou wel raar geweest zijn.
Precies, dat slaat echt helemaal nergens opquote:Maar ja, alsof GTST er dan veel onrealistischer op wordt. Wiet is ook dik 5 jaar jonger dan Nina terwijl ze eerder geboren is.![]()
![]()
Balou![]()
Ook gewoon op de castfoto's, in de leader en op de aftiteling als zichzelf.
Het was dus gewoon een hoofdpersonage.
Volgens mij weet Martin zelf niet eens meer precies wie Mickey wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alsof die prutsers dat nog zouden weten
[..]
Precies, dat slaat echt helemaal nergens op![]()
![]()
![]()
Jawel, dat weet iedereen nog.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Volgens mij weet Martin zelf niet eens meer precies wie Mickey was![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Jij hebt meer verstand van schrijvers dan ik denk ik, zijn dit betere schrijvers dan die Jantien van der Meer en die Gotschalk? Wat is er eigenlijk met hem gebeurd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jup, ze is weg, heeft nu een andere functie binnen Endemol Drama. Nu zijn Ingrid van Berkum, Martin van Steijn en Simone Wiegel de drie hoofdschrijversEen heer met stijl![]()
Gottschalk is nu de uitvoerend producent van GTST, hij heeft Kennard opgevolgd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij hebt meer verstand van schrijvers dan ik denk ik, zijn dit betere schrijvers dan die Jantien van der Meer en die Gotschalk? Wat is er eigenlijk met hem gebeurd?
Ingrid van Berkum was tussen 2001 en 2004 al één van de hoofdschrijvers van GTST, en nu weer sinds het begin van dit seizoen.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Jawel, dat weet iedereen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm in die periode dat ze hoofdschrijver was, waren de verhaallijnen in ieder geval nog stukken beter, vlotter en doordachter dan in die periode na seizoen 15 en verder. Hopelijk verbeterd het wat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gottschalk is nu de uitvoerend producent van GTST, hij heeft Kennard opgevolgd.
Ingrid van Berkum was tussen 2001 en 2004 al één van de hoofdschrijvers van GTST, en nu weer sinds het begin van dit seizoen.
Een heer met stijl![]()
Misschien wel ja, maar gezien die Eland Galbak zich tegenwoordig bemoeit met hoe de serie in elkaar moet zitten, vrees ik het ergstequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm in die periode dat ze hoofdschrijver was, waren de verhaallijnen in ieder geval nog stukken beter, vlotter en doordachter dan in die periode na seizoen 15 en verder. Hopelijk verbeterd het wat.![]()
![]()
Dat wel, maar die lummel heeft gelukkig toch wel meer werk op zich afkomen dan GTST en hij gaat zich er pas weer mee bemoeien als de kijkcijfers omlaag gaan of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar gezien die Eland Galbak zich tegenwoordig bemoeit met hoe de serie in elkaar moet zitten, vrees ik het ergsteEen heer met stijl![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die verhaallijn met Bing slaat ook nergens op. Totaal geen sympathie voor hem. Iedereen hier hoopt alleen maar dat hij doodgaat.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
Die verhaallijn met Bing slaat ook nergens op. Totaal geen sympathie voor hem. Iedereen hier hoopt alleen maar dat hij doodgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Wat zijn de laatste spoilers, want ik heb ze gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet ze morgen in de loop van de middag online, wanneer ik een volledige spoiler van vrijdag 4 januari hebquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste spoilers, want ik heb ze gemist?
Klein voorproefje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zet ze morgen in de loop van de middag online, wanneer ik een volledige spoiler van vrijdag 4 januari heb
Klein voorproefje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Zolang zijn die verhaallijnen nog niet bezig hoor, pas sinds 2 weken... Of waren het nou 2 dagen...?
Naja, mij vervelen ze in ieder geval niet. We gaan er nog tot en met mei 2014... Nee, mei 2017 mee door... Of was het nou mei 2012...?"![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zolang zijn die verhaallijnen nog niet bezig hoor, pas sinds 2 weken... Of waren het nou 2 dagen...?
Naja, mij vervelen ze in ieder geval niet. We gaan er nog tot en met mei 2014... Nee, mei 2017 mee door... Of was het nou mei 2012...?"![]()
![]()
![]()
Het duurt in ieder geval weer erg lang allemaal en er is nauwelijks actie.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Net begonnen aan DVD 19 van seizoen 7. Hoewel ik blij ben dit weer eens te zien, snap ik ergens PeterKelder wel die gestopt is met de serie. Je merkt nu wel echt dat de tijden van 'de grote familie Alberts', de jaren met Peter, Huize Koossie, Simon, Frits en Martine echt al heel lang geleden zijn, vanuit het perspectief van de dagelijkse gang van zaken in seizoen 7 zijn ze niet meer dan een vage herrinering.
Voor Frey zijn dit juist meer zijn jaren, maar voor mij was dat toch het meest seizoen 3-6
Een heer met stijl![]()
Ook die kon het niet laten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel ik blij ben dit weer eens te zien, snap ik ergens PeterKelder wel die gestopt is met de serie.
quote:![]()
Okee dan snap ik de reden waarom hij het in eerste instantie niet wilde.![]()
Waarom ben je toch overstag gegaan PeterKelder?
Een heer met stijl![]()
Ik moest deze hier gewoon posten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik moest deze hier gewoon posten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik begin hem ook al te haten eigenlijk.. En Aysen voegt weinig toe ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
Die verhaallijn met Bing slaat ook nergens op. Totaal geen sympathie voor hem. Iedereen hier hoopt alleen maar dat hij doodgaat.
Dankzij LetsGamequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Okee dan snap ik de reden waarom hij het in eerste instantie niet wilde.![]()
Waarom ben je toch overstag gegaan PeterKelder?Die was erg enthousiast over het seizoen
Ik heb afgelopen zondag DVD 3 gekeken en deel jouw mening nu eigenlijk al. Soms heb ik echt het gevoel dat ik gewoon weer moet beginnen met het kijken vanaf seizoen 1, omdat ik die tijden toch wel mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt klagen over het seizoen doe ik tot nu toe nog niet. Als het aan het einde van het seizoen ook nog leuk is om te kijken, denk ik dat ik seizoen 8 te zijner tijd ook aanschaf![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:59 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Spoilers voor 31 december t/m 4 januari (tenminste, mocht de wereld komende vrijdag niet vergaan):
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dankzij LetsGameDie was erg enthousiast over het seizoen
Ik heb afgelopen zondag DVD 3 gekeken en deel jouw mening nu eigenlijk al. Soms heb ik echt het gevoel dat ik gewoon weer moet beginnen met het kijken vanaf seizoen 1, omdat ik die tijden toch wel mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt klagen over het seizoen doe ik tot nu toe nog niet. Als het aan het einde van het seizoen ook nog leuk is om te kijken, denk ik dat ik seizoen 8 te zijner tijd ook aanschaf
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers voor 31 december t/m 4 januari (tenminste, mocht de wereld komende vrijdag niet vergaan):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:36 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Laten we op.. het ergste hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aysen moet een stamcel maken met de doktor voor Bing.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom ineens een post uit het VBL tegen:quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
@c_a je moet bij god niet weten hoe serieus ze daar zijn. Ik kreeg een ban omdat ik de LaPo postte met iets onzinnigs erin en dan het nieuwe topic opende (GTST-topic) en dat was een herdenkingstopic. 1 week
Waarom nou weer ouwe koeien uit de sloot halen. Stoken om ons als VBL weg te ruimen. Zeer triest.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kom ineens een post uit het VBL tegen:
[..]![]()
Jammer ditquote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kom ineens een post uit het VBL tegen:
[..]![]()
![]()
Kappen nou
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom nou weer ouwe koeien uit de sloot halen. Stoken om ons als VBL weg te ruimen. Zeer triest.@Ajacied: Niks tegen jou persoonlijk óf de users van VBL, actually. Ik plaatste dit hier omdat ik het relevant aan de mensen hier in het topic vond. Bij nader inzien was dit absoluut een verkeerde inschatting en bied ik hiervoor oprecht mijn excuses aan. Eveneens voor mijn bittere reageren in de SR-flamewars van gister.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Afgelopen nu. Posts gaan weg.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: