abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:42:46 #51
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120202020
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, daar dacht ik laatst ook al aan :D Zeker toen ik haar in een flits voorbij zag komen, dacht ik: oh, Pip Pellens komt terug in GTST :P
Terwijl jij stiekem ook hoopte op Mevrouw Bleeker. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_120202102
Pip komt toch ook terug, dat is toch al bekend. Pip Pellens zal vanaf als de gestoorde Wiet van Houten vanaf januari Meerdijk wederom onveilig maken, iets dat met haar TBS verleden zeker moet lukken.

http://www.rtl.nl/(/actue(...)ns_terug_in_GTST.xml
pi_120202220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Terwijl jij stiekem ook hoopte op Mevrouw Bleeker. :P
Zou wel lachen zijn :P Sinds Laura is verhuisd naar De Rozenboom is Mevrouw Bleeker de vaste schoonmaakster van het hotel :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_120202514
Wiet komt ook alleen maar terug zodat Sjors een familielid in de serie heeft :')
pi_120202637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:44 schreef edjuh18 het volgende:
Pip komt toch ook terug, dat is toch al bekend. Pip Pellens zal vanaf als de gestoorde Wiet van Houten vanaf januari Meerdijk wederom onveilig maken, iets dat met haar TBS verleden zeker moet lukken.

http://www.rtl.nl/(/actue(...)ns_terug_in_GTST.xml
Leuk dat ze terugkomt, hopelijk blijft ze normaal, maar dat zal wel niet. Misschien is ze na haar ontslag een tijd werkzaam geweest bij degene die Pavese heeft opgeleid en zoekt ze de zwangere Nina op in het trappenhuis van de Rozenboom :')
Een heer met stijl
pi_120202642
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
Wiet komt ook alleen maar terug zodat Sjors een familielid in de serie heeft :')
Ben benieuwd wat voor verhaallijnen ze krijgt, moet ze niet nog een paar jaar vast zitten?
pi_120202692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Leuk dat ze terugkomt, hopelijk blijft ze normaal, maar dat zal wel niet. Misschien is ze na haar ontslag een tijd werkzaam geweest bij degene die Pavese heeft opgeleid en zoekt ze de zwangere Nina op in het trappenhuis van de Rozenboom :')
:D _O-
pi_120202799
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef leilab het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat voor verhaallijnen ze krijgt, moet ze niet nog een paar jaar vast zitten?
Hieronder een suggestie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets nieuws onder de zon dus :N
pi_120202966
Kijk nu al uit naar de scenes tussen Wiet en Nina. Eeuwige zonde dat die shot niet raak was bij Nina, ben der nu echt zat met haar gehele Noud Mike gedoe.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 20:02:28 #60
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_120202997
Ludo is weer terug 14.gif
pi_120203060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Woelli het volgende:

[..]

* Meike hebben we nooit dood gezien, alleen een beetje bloed.
* Cleo kan misschien nog wel een erfenis gaan zoeken en dan de strijd aangaan met Rikki
* Roxy heeft denk ik nog wel potentie hoor.
* De autoriteiten hebben Meikes dood volgens mij bevestigd en zelfs al was dat niet zo, als je in zo een schroef terecht komt dan is de kans dat je het overleefd al klein en al helemaal als je niet direct uit het water wordt gehaald en naar het ziekenhuist wordt gebracht. Meike valt voor mij dus echt af.

* Cleo zou technisch kunnen, er zijn nog wel een paar mensen met wie ze binding heeft, zoals haar nichtje Rikki en natuurlijk Laura om niet te vergeten Ludovic Isaak Sanders en Janine. Ik zou echter niet weten wat juist het terughalen van Cleo zou kunnen toevoegen, het was volgens mij geen extreem geliefd personage en als je iets wilt uithalen met Rikki, Laura, Ludo of Janine dan heb je daar geen Cleo voor nodig.

* Roxy, ah ja, ik vond haar altijd het gezicht hebben van een opgezwollen kabeljauw. Verhaaltechnisch had het karakter potentie, maar ze wist bij mij geen symphatie te winnen als slecht karakter. Ik ben trouwens wel benieuwd op grond waarvan ze haar als mislukt beschouwden?

PeterKelder? ;)
Een heer met stijl
pi_120203157
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

* De autoriteiten hebben Meikes dood volgens mij bevestigd en zelfs al was dat niet zo, als je in zo een schroef terecht komt dan is de kans dat je het overleefd al klein en al helemaal als je niet direct uit het water wordt gehaald en naar het ziekenhuist wordt gebracht. Meike valt voor mij dus echt af.

* Cleo zou technisch kunnen, er zijn nog wel een paar mensen met wie ze binding heeft, zoals haar nichtje Rikki en natuurlijk Laura om niet te vergeten Ludovic Isaak Sanders en Janine. Ik zou echter niet weten wat juist het terughalen van Cleo zou kunnen toevoegen, het was volgens mij geen extreem geliefd personage en als je iets wilt uithalen met Rikki, Laura, Ludo of Janine dan heb je daar geen Cleo voor nodig.

* Roxy, ah ja, ik vond haar altijd het gezicht hebben van een opgezwollen kabeljauw. Verhaaltechnisch had het karakter potentie, maar ze wist bij mij geen symphatie te winnen als slecht karakter. Ik ben trouwens wel benieuwd op grond waarvan ze haar als mislukt beschouwden?

PeterKelder? ;)
Uit een interview met Kennard Bos en Dag Neijzen, ten tijde van de 2500ste aflevering:

quote:
Zo mislukte Roxy, het roodharige loeder vol wraakgevoelens ten opzichte van Ludo. ,,In het begin waren we heel enthousiast over haar, '', zegt Neijzen. ,,Maar halverwege kwamen we erachter dat we met haar onszelf aan het herhalen waren. Ze was, na Bowien en Maaike, de zoveelste vrouw die Ludo probeerde kapot te maken. Het idee was net te doen of Ludo verliefd was op haar en pas op het allerlaatste moment laten zien dat hij haar belazerde. Maar dat was te verwarrend voor de kijker. Dat verhaal hebben we gewoon niet goed verteld.''
pi_120203311
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Uit een interview met Kennard Bos en Dag Neijzen, ten tijde van de 2500ste aflevering:

[..]

Hmm okee, dan was dus hun verhaallijn mislukt en niet het personage. Verwarrend vond ik het overigens niet, ik snapte dat volledig ;)
Een heer met stijl
pi_120203460
Janine zeurt weer net zo erg als voorheen zie ik :')
Een heer met stijl
pi_120203482
Ben ik de enige die zich irriteert aan Janine?
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:13:47 #66
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_120203550
Uber-Bitch Lorena >:)
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_120203601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hmm okee, dan was dus hun verhaallijn mislukt en niet het personage.
Ja, dat. Alhoewel dit dé verhaallijn rond het personage was, dus als de verhaallijn mislukt, valt het karakter ook niet meer te redden in veel gevallen.

quote:
Verwarrend vond ik het overigens niet, ik snapte dat volledig ;)
De klachten kwamen dan ook vooral van deze drie mensen:

pi_120203808
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, dat. Alhoewel dit dé verhaallijn rond het personage was, dus als de verhaallijn mislukt, valt het karakter ook niet meer te redden in veel gevallen.

Ja okee, maar het lag dus niet aan Anouk van Nes of aan het karakter Roxy, elke andere vrouw die die rol moest spelen zou mislukken volgens die schrijvers.
Een heer met stijl
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:19:01 #69
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_120203875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ben het met je post eens. Maar gezien ik nu middenin seizoen 5 zit waar Simon dus 'dood' is en ik eigenlijk serieus zat te wachten op het moment dat toen Janine bij de dichte grafkist zei 'Ik wil hem zien...' de kist open zou gaan en Simon er niet in lag (maar wat niet gebeurde), waarna Simon in seizoen 7 of 8 terugkeerde rond de bruiloft van Linda. wil ik toch zeggen dat in soap niemand voorgoed exit is. Niemand. ;)

Hell, voor hetzelfde geld krijgen we over twee seizoenen een Dallas-zomercliff; Blijkt alles gedroomd te zijn door Rik en staat Anita bij hem onder de douche. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door ArnieAlberts op 11-12-2012 20:25:43 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_120204117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja okee, maar het lag dus niet aan Anouk van Nes of aan het karakter Roxy, elke andere vrouw die die rol moest spelen zou mislukken volgens die schrijvers.
Nee, maar het is ook nooit beweerd dat het aan Anouk van Nes lag ;) Waarschijnlijk beschouwen ze het karakter als mislukt doordat ze in het schrijfproces al te ver in de verhaallijn zaten toen kijkers aangaven dat ze er geen drol van snapten, en de verhaallijn geen wending meer konden geven om het begrijpelijker te maken. Het enige wat je dat kunt doen is het verhaal aan het einde van de rit zo goed mogelijk proberen uit te leggen en je verlies te nemen.

Nu ben ik overigens wel blij dat de verhaallijn rondom Roxy mislukt was en ze dus snel weer verdween, want daardoor kwam Inge Ipenburg weer terug als Martine _O_
pi_120204220
Mijn hemel, nu weet ik weer wat ik miste als een boer met kiespijn aan de huidige serie. Er wordt een compleet liedje gedraaid met close ups van de karakters. WTF man, kan het nog saaier? :O
Een heer met stijl
pi_120204303
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik ben het met je post eens. Maar gezien ik nu middenin seizoen 5 zit waar Simon dus 'dood' is en ik eigenlijk serieus zat te wachten op het moment dat toen Janine bij de dichte grafkist zei 'Ik wil hem zien...' de kist open zou gaan en Simon er niet in lag (maar wat niet gebeurde), waarna Simon in seizoen 7 of 8 terugkeerde rond de bruiloft van Linda. wil ik toch zeggen dat in soap niemand voorgoed exit is. Niemand. ;)
Is er de suggestie naar de nabestaanden gewekt dat ze het lichaam hadden gevonden? Ik ben dat effe kwijt namelijk, volgens mij was het lichaam van Simon nooit gevonden en was die kist gewoon leeg.

quote:
Hell, voor hetzelfde geld krijgen we over twee seizoenen een Dallas-zomercliff; Blijkt alles gedroomd te zijn door Rik en staat Anita bij hem onder de douche. :P
Hou eens even lekker op, voordat je die prutsers op ideeën brengt :{w
pi_120204336
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn hemel, nu weet ik weer wat ik miste als een boer met kiespijn aan de huidige serie. Er wordt een compleet liedje gedraaid met close ups van de karakters. WTF man, kan het nog saaier? :O
Zo'n liedje is een welkome afwisseling met die Servies-troep :P
pi_120204569
Wiet *O*
pi_120204688
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze er een beetje :9~ uitziet :P
Ze beweegt haar hoofd raar, zag ik in het voorstukje :@
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:47:19 #76
328189 ArnieAlberts
pi_120205128
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Is er de suggestie naar de nabestaanden gewekt dat ze het lichaam hadden gevonden? Ik ben dat effe kwijt namelijk, volgens mij was het lichaam van Simon nooit gevonden en was die kist gewoon leeg.
Janine zegt overduidelijk "Ze hebben hem gevonden" en verder zou Janine een kist ook niet willen openmaken als de kist gewoon leeg was. :')
pi_120205320
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120205391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Janine zegt overduidelijk "Ze hebben hem gevonden" en verder zou Janine een kist ook niet willen openmaken als de kist gewoon leeg was. :')
Aha, dan is dat duidelijk :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:55:30 #79
328189 ArnieAlberts
pi_120205441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hou eens even lekker op, voordat je die prutsers op ideeën brengt :{w
Als dat al gebeurt mogen ze mij mooi op de credits plaatsen. :{w
pi_120205502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Als dat al gebeurt mogen ze mij mooi op de credits plaatsen. :{w
Ze geven er een kleine draai aan en strijken vervolgens zelf met de eer :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:59:57 #81
328189 ArnieAlberts
pi_120205631
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ze geven er een kleine draai aan en strijken vervolgens zelf met de eer :P
Dan geef ik ze mooi een flinke draai op die draaischijf van Rozemarijn :P
pi_120205680
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Dan geef ik ze mooi een flinke draai op die draaischijf van Rozemarijn :P
_O- _O- _O-

Nee, maar serieus: heeft dat kind gewoon niet te lang in de draaimolen gezeten of zoiets? :')
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 21:20:39 #83
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120206505
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef leilab het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan Janine?
nee hoor, ik vind janine zo zeikerig irritant bezig
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:22:55 #84
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120206576
Seizoen 7:

Harmsen _O-

SPOILER
pi_120206649
Pip terug O+
pi_120206748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:22 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:

Harmsen _O-

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:29:22 #87
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120206859
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_120206903
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:34:55 #89
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120207158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_120207420
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:42:41 #91
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120207530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ook seizoen 7:

SPOILER
pi_120207646
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Ook seizoen 7:

SPOILER
:D _O-
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:46:28 #93
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120207721
Ik moet trouwens ook zeggen dat Claude De Burie
SPOILER
pi_120207763
Lekker boeiend dat Wiet terug komt, ze is maar 2 jaar weggeweest.
beetje te opgehyped over dat grote aankondiging dat voormalig GTST'er terug komt.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_120207799
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Frey het volgende:
Ik moet trouwens ook zeggen dat Claude De Burie
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:49:12 #96
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120207870
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:50:41 #97
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120207934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef bobjuh het volgende:
Lekker boeiend dat Wiet terug komt, ze is maar 2 jaar weggeweest.
beetje te opgehyped over dat grote aankondiging dat voormalig GTST'er terug komt.
Tja, RTL Boulevard. :')
pi_120207942
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_120207988
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef Frey het volgende:

[..]

Tja, RTL Boulevard Albert Verlinde. :')
pi_120208282
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Hoe is ie er eigenlijk uitgegaan, dat weet ik niet eens meer...
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')