SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Het onzichtbare vriendinnetje van Rikki. Over wie al een paar jaar gesproken wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Of achter Tim?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef loezzzje het volgende:
Nou ben benieuwd hoor! Misschien is ze eindelijk te zien omdat ze achter Sjoerd zal aan gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:51 schreef GTFransST het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/12_december/entertainment/rtl_boulevard_onthult_comeback_in_gtst.xml
Zou dan tochHopelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:51 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:Screenshot(s) graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwijs je door naar LetsGame, maar dat zal dan nog wel een tijdje duren.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Denk 't ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar LetsGame, maar dat zal dan nog wel een tijdje duren.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze doet me aan iemand denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij een beetje aan Annettequote:Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze doet me aan iemand denken...
Peter in 1995.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze doet me aan iemand denken...
Tis een vrouw iig, hopelijk martine ja maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:08 schreef alors het volgende:
Ik denk dat het iets sufs is als Stange of Dorothea in een droom
Ik hoop natuurlijk Martine![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
Het terugkerende personage zal in ieder geval niet deze man zijn, maar hij is er wel weer in seizoen 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik zag Ronja in dat stukje... hopelijk is zij het nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tis een vrouw iig, hopelijk martine ja maar dat zal wel niet
Wat zou die er nu ook nog in moeten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag Ronja in dat stukje... hopelijk is zij het niet
Ja dat zag ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag Ronja in dat stukje... hopelijk is zij het niet
Dan is het vast Mevrouw Bleeker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook
Maar hij zei berucht personage maar goed ze lullen maar wat meestal
Meike is dood, Cleo heeft er niets meer te zoeken naar mijn weten en Roxy zal denk ik niet meer terugkeren omdat de schrijvers destijds aangaven dat het personage mislukt wasquote:
Ik quote: "Voorlopig voor vast, maar je weet nooit wat er kan gebeuren"quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker weer voor twee afleveringen?
Ahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik quote: "Voorlopig voor vast, maar je weet nooit wat er kan gebeuren"
Nu Marcus nog met Kimberly en dan kunnen onze verhaallijnen doorgaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha
Als ze terugkomt om Nina nu voor eens en voor altijd uit de weg te ruimen, vind ik het meer dan prima
Die van Maxime die de loterij wint?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu Marcus nog met Kimberly en dan kunnen onze verhaallijnen doorgaan.
* Meike hebben we nooit dood gezien, alleen een beetje bloed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Meike is dood, Cleo heeft er niets meer te zoeken naar mijn weten en Roxy zal denk ik niet meer terugkeren omdat de schrijvers destijds aangaven dat het personage mislukt was
Je vergeetquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu Marcus nog met Kimberly en dan kunnen onze verhaallijnen doorgaan.
Het is Pip. Feit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Maartel het volgende:
Het zou me nog niet eens verbaasd is als 't Pip is, aangezien zei laatst samen met Lucas door Boulevard geinterviewd werd, wat een beetje willekeurig leek voor een ex-soapie.
Hij heeft nu een reden om terug te keren.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij heeft nu een reden om terug te keren.
Maar ja, de schrijvers denken er toch niet aan.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat is toch Wilbert Gieske? Of is het nou Wim Zomer...?
Naja, we laten hem toch niet in de serie, daar is hij te jong voor. Je moet minstens 16... Nee, 20... Of was het nou 14... Nou ja, je moet minimaal 0 jaar zijn om een rol te kunnen bemachtigen in de serie."
Ja, daar dacht ik laatst ook al aanquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Maartel het volgende:
Het zou me nog niet eens verbaasd is als 't Pip is, aangezien zei laatst samen met Lucas door Boulevard geinterviewd werd, wat een beetje willekeurig leek voor een ex-soapie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |