Janine zegt overduidelijk "Ze hebben hem gevonden" en verder zou Janine een kist ook niet willen openmaken als de kist gewoon leeg was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is er de suggestie naar de nabestaanden gewekt dat ze het lichaam hadden gevonden? Ik ben dat effe kwijt namelijk, volgens mij was het lichaam van Simon nooit gevonden en was die kist gewoon leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dan is dat duidelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Janine zegt overduidelijk "Ze hebben hem gevonden" en verder zou Janine een kist ook niet willen openmaken als de kist gewoon leeg was.
Als dat al gebeurt mogen ze mij mooi op de credits plaatsen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hou eens even lekker op, voordat je die prutsers op ideeën brengt
Ze geven er een kleine draai aan en strijken vervolgens zelf met de eerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als dat al gebeurt mogen ze mij mooi op de credits plaatsen.
Dan geef ik ze mooi een flinke draai op die draaischijf van Rozemarijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze geven er een kleine draai aan en strijken vervolgens zelf met de eer
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan geef ik ze mooi een flinke draai op die draaischijf van Rozemarijn
nee hoor, ik vind janine zo zeikerig irritant bezigquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef leilab het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan Janine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:22 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:
Harmsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik moet trouwens ook zeggen dat Claude De BurieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Lekker boeiend dat Wiet terug komt, ze is maar 2 jaar weggeweest.
beetje te opgehyped over dat grote aankondiging dat voormalig GTST'er terug komt."A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Frey het volgende:
Ik moet trouwens ook zeggen dat Claude De BurieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Tja, RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef bobjuh het volgende:
Lekker boeiend dat Wiet terug komt, ze is maar 2 jaar weggeweest.
beetje te opgehyped over dat grote aankondiging dat voormalig GTST'er terug komt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]Hoe is ie er eigenlijk uitgegaan, dat weet ik niet eens meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: