quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dat zou dan naast de exit van Edwin één van de meest onverwachte twistpunten zijn die we de afgelopen seizoenen hebben gehad. En dan nog uitgesmeerd over enkele weken/maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Zeg maar gerust jaren, want velen wachten er al zo lang opquote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zou dan naast de exit van Edwin één van de meest onverwachte twistpunten zijn die we de afgelopen seizoenen hebben gehad. En dan nog uitgesmeerd over enkele weken/maanden.
Die tune ook.quote:
Ik vind het mooi dat zij er ook van houdt om gewoon lekker gek te doen af en toequote:
Maar ze hebben de film, dus misschien komt die dan ook nog op DVD.quote:
Hoop 'tquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar ze hebben de film, dus misschien komt die dan ook nog op DVD.
Zo niet, dan sturen we weer iemand langs met een set fietsen.quote:
Wat me niet meer dan logisch zou lijkenquote:
Tja, het zou mooi zijn, zeker rond Kerst 2013 ofzo. Dan is seizoen 9 ook al uit op DVD. Of misschien doen ze het als extra bij de box van seizoen 9, zou ook erg leuk zijn.quote:dus misschien komt die dan ook nog op DVD.
Ik heb hem nog ergens op mijn harde schijf staan geloof ik, het is wel leuk om een keer te kijken. Ook de combinatie van personages is wel leuk: Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp en Ludo Sanders er samen in, maar ook figuren als Koos Sybrandi en Tessel van Benthem maken hun opwachting.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo niet, dan sturen we weer iemand langs met een set fietsen.
So do I, iemand van FOK! heeft deze een keer geript.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens op mijn harde schijf staan geloof ik, het is wel leuk om een keer te kijken. Ook de combinatie van personages is wel leuk: Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp en Ludo Sanders er samen in, maar ook figuren als Koos Sybrandi en Tessel van Benthem maken hun opwachting.![]()
Al met al leuk voor een keer, maar zo vaak bekijk ik hem eigenlijk niet.
Ha! Foutje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
ttp://img444.imageshack.us/img444/9229/9juni001.jpg (copy/paste deze link)
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens op mijn harde schijf staan geloof ik, het is wel leuk om een keer te kijken. Ook de combinatie van personages is wel leuk: Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp en Ludo Sanders er samen in, maar ook figuren als Koos Sybrandi en Tessel van Benthem maken hun opwachting.![]()
Al met al leuk voor een keer, maar zo vaak bekijk ik hem eigenlijk niet.
Misschien hebben ze elkaar offscreen gekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.
Klopt, volgens mij hebben ze in seizoen 2 wel even samen in de serie gezeten, maar geen verhaallijnen of scenes met elkaar gehad. Maar het komt weleens vaker voor dat mensen elkaar offscreen hebben leren kennen. Janine is officieel voorgesteld aan Suzanne en Daniël, maar toen Laura Simon een keer belde bleek ze Janine al te kennen, hetzelfde geldt (volgens mij) voor de kennismaking tussen Janine en Robert/Jef.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.
Hmm, daar is altijd wel wat over te doen. In de making of van de RVU uit 1997 zie je ook Jimmy Geduld redelijk discussiëren van "Maar ik heb helemaal niks van doen met Linda, waarom moet ik dan zeggen dat ik het erg voor d'r vind hoe of wat er gebeurd is met h'r?"quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij hebben ze in seizoen 2 wel even samen in de serie gezeten, maar geen verhaallijnen of scenes met elkaar gehad. Maar het komt weleens vaker voor dat mensen elkaar offscreen hebben leren kennen. Janine is officieel voorgesteld aan Suzanne en Daniël, maar toen Laura Simon een keer belde bleek ze Janine al te kennen, hetzelfde geldt (volgens mij) voor de kennismaking tussen Janine en Robert/Jef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |