quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dat zou dan naast de exit van Edwin één van de meest onverwachte twistpunten zijn die we de afgelopen seizoenen hebben gehad. En dan nog uitgesmeerd over enkele weken/maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Zeg maar gerust jaren, want velen wachten er al zo lang opquote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zou dan naast de exit van Edwin één van de meest onverwachte twistpunten zijn die we de afgelopen seizoenen hebben gehad. En dan nog uitgesmeerd over enkele weken/maanden.
Die tune ook.quote:
Ik vind het mooi dat zij er ook van houdt om gewoon lekker gek te doen af en toequote:
Maar ze hebben de film, dus misschien komt die dan ook nog op DVD.quote:
Hoop 'tquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar ze hebben de film, dus misschien komt die dan ook nog op DVD.
Zo niet, dan sturen we weer iemand langs met een set fietsen.quote:
Wat me niet meer dan logisch zou lijkenquote:
Tja, het zou mooi zijn, zeker rond Kerst 2013 ofzo. Dan is seizoen 9 ook al uit op DVD. Of misschien doen ze het als extra bij de box van seizoen 9, zou ook erg leuk zijn.quote:dus misschien komt die dan ook nog op DVD.
Ik heb hem nog ergens op mijn harde schijf staan geloof ik, het is wel leuk om een keer te kijken. Ook de combinatie van personages is wel leuk: Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp en Ludo Sanders er samen in, maar ook figuren als Koos Sybrandi en Tessel van Benthem maken hun opwachting.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo niet, dan sturen we weer iemand langs met een set fietsen.
So do I, iemand van FOK! heeft deze een keer geript.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens op mijn harde schijf staan geloof ik, het is wel leuk om een keer te kijken. Ook de combinatie van personages is wel leuk: Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp en Ludo Sanders er samen in, maar ook figuren als Koos Sybrandi en Tessel van Benthem maken hun opwachting.![]()
Al met al leuk voor een keer, maar zo vaak bekijk ik hem eigenlijk niet.
Ha! Foutje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
ttp://img444.imageshack.us/img444/9229/9juni001.jpg (copy/paste deze link)
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens op mijn harde schijf staan geloof ik, het is wel leuk om een keer te kijken. Ook de combinatie van personages is wel leuk: Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp en Ludo Sanders er samen in, maar ook figuren als Koos Sybrandi en Tessel van Benthem maken hun opwachting.![]()
Al met al leuk voor een keer, maar zo vaak bekijk ik hem eigenlijk niet.
Misschien hebben ze elkaar offscreen gekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.
Klopt, volgens mij hebben ze in seizoen 2 wel even samen in de serie gezeten, maar geen verhaallijnen of scenes met elkaar gehad. Maar het komt weleens vaker voor dat mensen elkaar offscreen hebben leren kennen. Janine is officieel voorgesteld aan Suzanne en Daniël, maar toen Laura Simon een keer belde bleek ze Janine al te kennen, hetzelfde geldt (volgens mij) voor de kennismaking tussen Janine en Robert/Jef.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: Koossie en Laura kenden elkaar toch helemaal niet? Want in de Kerstfilm wordt net gedaan alsof die twee elkaar al jaren kennen.
Hmm, daar is altijd wel wat over te doen. In de making of van de RVU uit 1997 zie je ook Jimmy Geduld redelijk discussiëren van "Maar ik heb helemaal niks van doen met Linda, waarom moet ik dan zeggen dat ik het erg voor d'r vind hoe of wat er gebeurd is met h'r?"quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij hebben ze in seizoen 2 wel even samen in de serie gezeten, maar geen verhaallijnen of scenes met elkaar gehad. Maar het komt weleens vaker voor dat mensen elkaar offscreen hebben leren kennen. Janine is officieel voorgesteld aan Suzanne en Daniël, maar toen Laura Simon een keer belde bleek ze Janine al te kennen, hetzelfde geldt (volgens mij) voor de kennismaking tussen Janine en Robert/Jef.
Precies dit vroeg mij ook afquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag de foto ook gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:49 schreef Frey het volgende:
Ik zie wel altijd gewoon die imageshack foto's.
Als jij zo in een scheur ligt om elk foutje dat je medemens maakt op een dag, zul je heel wat aflachen in het leven denk ik.quote:
Dat tussen Arnie en Roos is ook wel typerend, kennelijk woonde Roos er altijd al, maar was het contact een beetje verwaterd. Later zei Linda weleens dat zij en Arnie al samen waren voordat Roos überhaupt was verschenen. Dit klopt dan dus ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Precies dit vroeg mij ook af![]()
![]()
![]()
Wat wel zo is, is dat zowel Koossie als Laura en Robert jaren in Middendam woonden voordat "de tijd van onbezorgdheid is voorbij" begon. Ze zouden elkaar dus vroeger hebben kunnen kennen en veel contact met elkaar hebben gehouden. Roos, Anne en vader de Jager woonden ook al jaren in Middendam voordat ze werden geïntroduceerd en Arnie en Roos kenden elkaar al vanaf kindsbeen af.
Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat tussen Arnie en Roos is ook wel typerend, kennelijk woonde Roos er altijd al, maar was het contact een beetje verwaterd. Later zei Linda weleens dat zij en Arnie al samen waren voordat Roos überhaupt was verschenen. Dit klopt dan dus ook niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het overigens wel apart om Arnie, Herman Hogendoorn en Frits van Houten in seizoen 6 in de 'nieuwe Rozenboom' te zien zitten. Ik associeer die personages toch altijd met 'het rode pluche' eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Frey het volgende:
Zou wel een goede zomercliff zijn, Rozenboom in de fik. Of een bom.
En Wassenaar ook in seizoen 7.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het overigens wel apart om Arnie, Herman Hogendoorn en Frits van Houten in seizoen 6 in de 'nieuwe Rozenboom' te zien zitten. Ik associeer die personages toch altijd met 'het rode pluche' eigenlijk
Wassenaar is toch van iets later, die associeer in niet zo sterk met seizoen 1 t/m 5 als die andere drie.quote:
Dat niet zozeer, ik vond het wel opvallen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als jij zo in een scheur ligt om elk foutje dat je medemens maakt op een dag, zul je heel wat aflachen in het leven denk ik.
Hmm nou ja ieder z'n hobbie zou ik zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, ik vond het wel opvallen.Alles is anders altijd perfect of meteen zo snel verholpen, nu wou ik de ninja-edit eens voorzijn.
Dan nog vond ik het zelf wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wassenaar is toch van iets later, die associeer in niet zo sterk met seizoen 1 t/m 5 als die andere drie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook wel goed dat er toen duidelijk lieden waren waar Ludo gewoon niet tegenop kon. Hetzelfde gold voor Frits en Martine, het is denk ik goed dat een bad guy niet een alleenheerser is.Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Ik heb echt zo van Wassenaar genoten in seizoen 7. Meer dan in de seizoenen ervoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook wel goed dat er toen duidelijk lieden waren waar Ludo gewoon niet tegenop kon. Hetzelfde gold voor Frits en Martine, het is denk ik goed dat een bad guy niet een alleenheerser is.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk is iets anders dan apart, dat tweede decor heeft eigenlijk zoveel te doen gehad met personen van het post-Arnie-Frits tijdperk, die 2 hebben toch wel een kenmerkend stempel hebben gedrukt op de serie de eerste 6 seizoenen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan nog vond ik het zelf wel leuk om te zien.
Sowieso omdat ik me niet veel meer kon herinneren van Wassenaar in seizoen 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 en 9:
Dian ergert zich aan Daniëls bemoeizucht en filmt Guusje die alles bekend.
De grote strijd volgt, waarbij Dian dreigt te winnen totdat Ludo er ook bij komt. Ditmaal aan de kant van Suzanne en Daniël staan en juist tegenover Dian.![]()
Dian, Bowien en Huib spannen samen tegen Ludo die failliet gaat en uiteraard wraak zweert.
Ludo die eerst Huib de stuipen op het lijf jaagt en hem met Dian op de vlucht doet slaan.
Bowien die Ludo helpt en hem daarna weer vijandig gezind wordt.
Seizoen 10:
Bowiens laatste lijn met Stefano speelt hierop in met Bowien die uiteindelijk van een cliff flikkert.
Seizoen 11:
Stefano en Janine die wraak gaan nemen op Ludo en hem dopamine toedienen.
Ludo die wraak neemt op Stefano.
Inmiddels zitten we dan in seizoen 11. Pas begin seizoen 12 komt er een nieuwe lijn van de grond die niets met het voorgaande te maken heeft omtrent Ludo (Maximiliaan die overleden is en Marcus die ten tonele verschijnt).
Een heer met stijl
Daar waren ze toen ook nog goed in. Lange verhaallijnen die niet gingen vervelen en waar steeds weer iets nieuws gebeurde. Soms ging het even op een laag pitje en een tijdje later ging het weer los.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens met betrekking tot de grote strijd: het is wel een lange en doordachte verhaallijn achteraf
Lang is-ie zeker, maar op het laatst had het nauwelijks meer betrekking tot het gedoe met Pavese en Wassenaar. Natuurlijk, het is er wel de aanleiding toe geweest, maar eigenlijk zijn het gewoon losse verhaallijnen die elkaar zo zijn opgevolgd dat het één grote verhaallijn lijkt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens met betrekking tot de grote strijd: het is wel een lange en doordachte verhaallijn achteraf
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Er zit totaal geen spanning in dat hele gedoe met Maarten. Alleen de bedreigingen van Ludo zijn de moeite waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |