Ludo is overigens ook niet meer zo slim als vroeger, lijkt het. Nu laat hij die prutdetective één onderzoekje naar Maarten doen, en als er niets te vinden is houdt het op. Vroeger had hij Maarten laten schaduwen door de detective, waardoor hij te weten kwam wat hij wilde weten. Als hij dat nu had gedaan was hij er allang achtergekomen dat Maxime hier achter zit en was deze flutlijn allang klaar geweestquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zit totaal geen spanning in dat hele gedoe met Maarten. Alleen de bedreigingen van Ludo zijn de moeite waard.
Maar dan zouden deze briljante schrijvers hun geniale vondsten niet meer kwijt kunnen in de afleveringen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo is overigens ook niet meer zo slim als vroeger, lijkt het. Nu laat hij die prutdetective één onderzoekje naar Maarten doen, en als er niets te vinden is houdt het op. Vroeger had hij Maarten laten schaduwen door de detective, waardoor hij te weten kwam wat hij wilde weten. Als hij dat nu had gedaan was hij er allang achtergekomen dat Maxime hier achter zit en was deze flutlijn allang klaar geweest
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar dan zouden deze briljante schrijvers hun geniale vondsten niet meer kwijt kunnen in de afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Yves *kijkt naar Arthur*: Mooie jongen.
Stan: Aah, ja vind je?
Yves: Maar jij bent natuurlijk mooier.
Stan: Ik was er al bang voor...
Ik wist van al die verhaallijnen van Wassenaar nog iets, althans als het om Frits en Ludo gaat. Dat met Suzanne en Guusje in Seizoen 5/6 was ik nou net weer vergeten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuk is iets anders dan apart, dat tweede decor heeft eigenlijk zoveel te doen gehad met personen van het post-Arnie-Frits tijdperk, die 2 hebben toch wel een kenmerkend stempel hebben gedrukt op de serie de eerste 6 seizoenen.
Ik herriner met Wassenaar juist goed van seizoen 7 en dat gedoe om Guusje eind seizoen 5/ begin seizoen 6. Dat hij ook iets met Frits te maken had gehad was bij mij juist een beetje op de achtergrond geraakt.![]()
Nee okee, je kan het moeilijk een in 1 keer bedachte verhaallijn noemen, temeer omdat de schrijvers tussendoor zijn veranderd. Maar ik bedoel inderdaad meer dat ze gewoon goed en doordacht in speelde op die oorspronkelijke verhaallijn en dat elke verhaallijn met betrekking tot Ludo er tot eind seizoen 11 een voortvloeisel uit was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lang is-ie zeker, maar op het laatst had het nauwelijks meer betrekking tot het gedoe met Pavese en Wassenaar. Natuurlijk, het is er wel de aanleiding toe geweest, maar eigenlijk zijn het gewoon losse verhaallijnen die elkaar zo zijn opgevolgd dat het één grote verhaallijn lijkt.
De 1500e?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef Frey het volgende:
Ik weet nog wel dat ik het geweldig vond toen ik in de gids las dat Ludo ook mee ging zoeken naar Daniël.
Paf-Mep-Beuk....sorry Daniël....dat moest even (en dan die blik op Ludo's gezicht)quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef Frey het volgende:
Ik weet nog wel dat ik het geweldig vond toen ik in de gids las dat Ludo ook mee ging zoeken naar Daniël.
TERUG MET DAT DING! TERUG!quote:Op zondag 16 december 2012 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Paf-Mep-Beuk....sorry Daniël....dat moest even (en dan die blik op Ludo's gezicht)
Zat toen echt vol spanning te kijken. Die cliffhanger daarvoor ook, toen we Daniël eindelijk weer zagen met baard.quote:Op zondag 16 december 2012 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Paf-Mep-Beuk....sorry Daniël....dat moest even (en dan die blik op Ludo's gezicht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.rtl.nl/soaps/g(...)erst%20in%20Meerdijk...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef Frey het volgende:
Deze Kerst in Meerdijk...Wie het slachtoffer wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.rtl.nl/soaps/g(...)erst%20in%20Meerdijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie het slachtoffer wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef Frey het volgende:
Deze Kerst in Meerdijk..."Wonderfull"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.rtl.nl/soaps/g(...)erst%20in%20Meerdijk...
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |