People still hate you for itquote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus word je daar voor geband
Toen we dat bij sex deden kwam Samzz zelfs hierheen
Ja en ze gingen na een aantal waarschuwingen door in het topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus word je daar voor geband
Toen we dat bij sex deden kwam Samzz zelfs hierheen
quote:
Dan is er vast meer aan de hand geweest.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet eens voor genote toen trouwens, en nu gewoon bannen
Wat is er te doen dan in SR? Luisteren daar mensen naar?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker rustig nu. Ach, lekker kloten in SR en darts.
Ik luister naar de Gorillazquote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er te doen dan in SR? Luisteren daar mensen naar?
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik luister naar de Gorillaz![]()
Kuthippies op de radio
Ja is wel gezellig hoor. Maar sommige zijn wel heel erg serieus in dat topicquote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er te doen dan in SR? Luisteren daar mensen naar?
Ik kijk GTSTquote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik luister naar de Gorillaz![]()
Kuthippies op de radio
Ik ga zo de stad in kerstkadeau's uitzoekenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef Saind het volgende:
Ik zal me eens richting de campus begeven
Mag vanavond ook nog onderwaterhockeyen
Nope, eerste keerquote:Op woensdag 19 december 2012 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zo de stad in kerstkadeau's uitzoeken
Doe je dat vaker? Lijkt me wel lachen. Ben ook wel goed in onderwater zwemmen.
Tofquote:Op woensdag 19 december 2012 10:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope, eerste keer
Week hier op het sportcentrum dat je allemaal sporten kunt doen voor een euro
Maandag rolstoelbasketball en bossabal gedaan
Gister nog wezen kijken bij kanopolo
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mja, ze zoeken het zelf op. Ik heb er geen moeite mee. Ik had nachtrust.
Kom opquote:
Sommigen maakte het misschien iets te bont, maar het gaat met name om het feit dat niet VBL-users geen ban krijgen. Dat ging in veel gevallen ook ver over de schreef.quote:
Ja dat heb ik ook wel gemerktquote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
@c_a je moet bij god niet weten hoe serieus ze daar zijn. Ik kreeg een ban omdat ik de LaPo postte met iets onzinnigs erin en dan het nieuwe topic opende (GTST-topic) en dat was een herdenkingstopic. 1 week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |