quasi inhoudelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 02:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Caland en inhoudelijke discussie in één zin.
Ja hij blijft leukquote:Op woensdag 19 december 2012 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar eens de bunker in trouwens.
Zal een van de redenen zijn gok ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:13 schreef Saind het volgende:
Waar zijn die bans nou voor? Een paar plaatjes?
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helpmefok
J0rdiiii
Typisch
Smoofie
Gramulanion
Kapitain
Jezus dat mokkel bij 2:21quote:
Prachtig man.quote:
Wat is dit voor een triest persoon zeg.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik word nu momenteel bedreigd door één van de gebanden, via dm; Wat moet ik hier precies tegen doen naast blokkeren?
Ja dat is echt een relnichtquote:Op woensdag 19 december 2012 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Even dat SR topic doorgelezen Noord-Koreaanse praktijken daar zeg.
En tevens:
[..]
Wat is dit voor een triest persoon zeg.
Postuum een TR gemaakt. Wat een taal slaat deze persoon uit zeg, en dat voor een boeler.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is echt een relnicht
Maar ben benieuwd hoe lang ze een ban hebben
Maar ik vond die banners welEn de meeste uit het topic moesten er wel gewoon om lachen
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
Wie is geband waarvoor? Was er een rel, joh?
Ze hadden de SR banners vervangen door:quote:Op woensdag 19 december 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helpmefok
J0rdiiii
Typisch
Smoofie
Gramulanion
Kapitain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 10:23:13 ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden de SR banners vervangen door:Jezus word je daar voor gebandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
Toen we dat bij sex deden kwam Samzz zelfs hierheen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 10:25:23 ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden de SR banners vervangen door:Ah, daar krijg je toch geen ban voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
People still hate you for itquote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus word je daar voor geband
Ja en ze gingen na een aantal waarschuwingen door in het topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus word je daar voor geband
quote:
Dan is er vast meer aan de hand geweest.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet eens voor genote toen trouwens, en nu gewoon bannen
Wat is er te doen dan in SR? Luisteren daar mensen naar?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker rustig nu. Ach, lekker kloten in SR en darts.
Ik luister naar de Gorillazquote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er te doen dan in SR? Luisteren daar mensen naar?
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik luister naar de Gorillaz![]()
Kuthippies op de radio
Ja is wel gezellig hoor. Maar sommige zijn wel heel erg serieus in dat topicquote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er te doen dan in SR? Luisteren daar mensen naar?
Ik kijk GTSTquote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik luister naar de Gorillaz![]()
Kuthippies op de radio
Ik ga zo de stad in kerstkadeau's uitzoekenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef Saind het volgende:
Ik zal me eens richting de campus begeven
Mag vanavond ook nog onderwaterhockeyen
Nope, eerste keerquote:Op woensdag 19 december 2012 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zo de stad in kerstkadeau's uitzoeken
Doe je dat vaker? Lijkt me wel lachen. Ben ook wel goed in onderwater zwemmen.
Tofquote:Op woensdag 19 december 2012 10:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope, eerste keer
Week hier op het sportcentrum dat je allemaal sporten kunt doen voor een euro
Maandag rolstoelbasketball en bossabal gedaan
Gister nog wezen kijken bij kanopolo
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mja, ze zoeken het zelf op. Ik heb er geen moeite mee. Ik had nachtrust.
Kom opquote:
Sommigen maakte het misschien iets te bont, maar het gaat met name om het feit dat niet VBL-users geen ban krijgen. Dat ging in veel gevallen ook ver over de schreef.quote:
Ja dat heb ik ook wel gemerktquote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
@c_a je moet bij god niet weten hoe serieus ze daar zijn. Ik kreeg een ban omdat ik de LaPo postte met iets onzinnigs erin en dan het nieuwe topic opende (GTST-topic) en dat was een herdenkingstopic. 1 week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |