HMF ging te lang door. J0rdiii en Kapiteintje zijn triestheid ten top. Vooral omdat zo'n Arnie geen ban heeft mogen ontvangen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef Grifte het volgende:
HMF, het waren twee fantastische dagen.
dit!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef TwenteFC het volgende:
SR gaat toch niet serieus over een goed doel, is gewoon een volksfeestje met als doel lekker bier drinken.
triest eigenlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
Helpmefok, Kapi en J0rdiii hebben ban.
Simpelweg om deze rede:quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Napo verkoop die info aan NOS. Maak een kritisch rapport. Jou zou de eerste zijn die dit aankaart. Heb nooit een journalistiek programma hierover gehoord.
Heb een goede reactie achter gelaten in hun FB topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
triest eigenlijk
Zo erg was het nog geen eens
Baas dat jij dit doet. Ik weet dit ook wel, maar nooit zin om uit te zoeken.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Simpelweg om deze rede:
[ afbeelding ]
Ik schijt op de media, zij hebben journalisten tot hun beschikking zij zijn hier voor opgeleid laat zij dit maar doen.
Heb nu toevallig een rustige week, anders had ik het ook niet gedaan. Maar dit soort dingen, dus alles kritisch bekijken hoort in mijn ogen de taak te zijn van een journalist, niet van mij. Iemand met common sense zal er ook over nadenken als je ziet dat ze 5% rendement hebben behaald met alleen maar deze fondsen in 2011.Het jaar dat juist alle verzekeringen een klap hebben gekregen. Spaarrekening is ook onmogelijk want het hoogste rentepercentage op dit moment voor zakelijk bankieren is iets van 4,25%. Wat ze opzeker niet gaan geven voor een rekening met 55 miljoen voor slechts 1 jaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb een goede reactie achter gelaten in hun FB topic.
[..]
Baas dat jij dit doet. Ik weet dit ook wel, maar nooit zin om uit te zoeken.
Je bewerkstelligd alleen het tegenovergestelde. Je bent hier niet zo goed in.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
ik las hetquote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
4,25 is niet voor zulke hoge bedragen. Voor een miljoen over meer is het vaak tussen de 1 en 2 procent.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb nu toevallig een rustige week, anders had ik het ook niet gedaan. Maar dit soort dingen, dus alles kritisch bekijken hoort in mijn ogen de taak te zijn van een journalist, niet van mij. Iemand met common sense zal er ook over nadenken als je ziet dat ze 5% rendement hebben behaald met alleen maar deze fondsen in 2011.Het jaar dat juist alle verzekeringen een klap hebben gekregen. Spaarrekening is ook onmogelijk want het hoogste rentepercentage op dit moment voor zakelijk bankieren is iets van 4,25%. Wat ze opzeker niet gaan geven voor een rekening met 55 miljoen voor slechts 1 jaar.
Donderstraal toch op man. Kan er niets aan doen, dat ik geen pursonality heb.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bewerkstelligd alleen het tegenovergestelde. Je bent hier niet zo goed in.
Ik was niet voor niks de enige Ajacied die kritiek op Psv mocht blijven geven in de Psv Reeks.
Tegenwoordig is een Twitter bericht van 3 woorden een goed genoege bron voor een artikel van 2 kantjes. En voor objectiviteit hoef je al helemaal niet bij de NOS aan te kloppen. Al kwamen ze laatst wel met de schokkende informatie dat Syrische rebellen wellicht toch niet heel gezellig waren.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4,25 is niet voor zulke hoge bedragen. Voor een miljoen over meer is het vaak tussen de 1 en 2 procent.
Maar moet je daar in gelijk geven. Had gister telegraaf krant in kantine op werk. En het was echt slecht journalistiek. Ik had al vertrouwen verloren, maar na gister nog meer.
ja en dan ook nog eens vastzetten voor 1 max 10 jaar. Ach, de mensen mogen best naïef blijven. Lekker als makke lammetjes achter de media aan lopen want alles wat ze zeggen kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4,25 is niet voor zulke hoge bedragen. Voor een miljoen over meer is het vaak tussen de 1 en 2 procent.
Maar moet je daar in gelijk geven. Had gister telegraaf krant in kantine op werk. En het was echt slecht journalistiek. Ik had al vertrouwen verloren, maar na gister nog meer.
Oh je wilt nu scoren met oud zeer? We gaan even rustig achterover zitten. Dan heb jij je moment van fame.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef mrstylo het volgende:
Donderstraal toch op man. Kan er niets aan doen, dat ik geen pursonality heb.
NOS is nog erger dan een Telegraaf. Toen bijvoorbeeld de eerste beelden van de beschietingen op Irakeze fotografen (van Wikileaks) door Amerikanen uitkwam, zonden ze het pas 20 uur later. Dus meer dan 10 verschillende journaal afleveringen later.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een Twitter bericht van 3 woorden een goed genoege bron voor een artikel van 2 kantjes. En voor objectiviteit hoef je al helemaal niet bij de NOS aan te kloppen. Al kwamen ze laatst wel met de schokkende informatie dat Syrische rebellen wellicht toch niet heel gezellig waren.
Trusten.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en dan ook nog eens vastzetten voor 1 max 10 jaar. Ach, de mensen mogen best naïef blijven. Lekker als makke lammetjes achter de media aan lopen want alles wat ze zeggen klopt. Nu ga ik lekker slapen want ik zie nu tot mijn verbazing dat ik morgen college heb.
Volledig blind gaan voor het FSA in Syriequote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
NOS is nog erger dan een Telegraaf. Toen bijvoorbeeld de eerste beelden van de beschietingen op Irakeze fotografen (van Wikileaks) door Amerikanen uitkwam, zonden ze het pas 20 uur later. Dus meer dan 10 verschillende journaal afleveringen later.
En vaak kiezen ze ook een kant wanneer er oorlog is. Daar kan ik gewoon niet tegen. Ze zijn nooit objectief. Wat bij RTL nieuws soms wel het geval is.
Trusten.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga de laptop afsluiten, tv kijken en dan slapen ouwe gappies.
Later
Daarom, je moet eerst langzaam opbouwen en dan pas beginnen. Al valt er daar weinig te behalen in zo'n vieze kliek met enkel likkertjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef mrstylo het volgende:
![]()
Iedereen dacht dat je PSV'er was. :")
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
Maar er zijn er nu dus 6 geband. Nog nooit zoveel geweest.
Helpmefokquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helpmefok
J0rdiiii
Typisch
Smoofie
Gramanuelson
Kapitain
Weet je ook voor hoelang?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helpmefok
J0rdiiii
Typisch
Smoofie
Gramulanion
Kapitain
Ik wil net zeggen, trekt nergens opquote:Op woensdag 19 december 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Vast niet lang, want meer dan een symbolische ban kan het toch niet zijn.
Trekt nergens op?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, trekt nergens op
Eigenlijk best wel divers. Waar ik stond vooral ouderen die normaal gekleed waren.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:39 schreef Ties02 het volgende:
Loopt daar nou alleen maar van dat volk rond vraag ik me af
In de 90's had het me wel leuk geleken, maar je hebt er nu nog lui bij die in Cavello trainingspakkie en een speentje in rondlopen
Ghehe ik geloof het bestquote:Op woensdag 19 december 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel divers. Waar ik stond vooral ouderen die normaal gekleed waren.
Maar je komt wel het meest wazige volk tegen als je beetje rondjes loopt. Maakt zo''n avond ook wel extreem geinig.
Ja die lopen er altijd wel rond. Maar ik kom daar niet voor dus ga dat ook niet opzoeken op een feestje. Al zullen er altijd wel wat dingetjes gebeuren. Keer een feestje in Utrecht meegemaakt waar die gasten echt de hele avond massaal aan het zoeken waren, dat verziekte het wel een beetje daar maar vaak maak je er echt niks van mee.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ghehe ik geloof het best
Is ook altijd wat gedoe met harde kernen toch op die feestjes, nog wat gezien?
Gewoon water en een mandarijn natuurlijk zo nu en dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:55 schreef Ties02 het volgende:
Slik je nou nog wat dan om die paar uur door te komen?
Ik ben zelf meer van de housefeestjes, maar een paar uur hardcore bpm's houd ik echt niet vol denk ik
Ja, die hebben een soort aangeboren eierdop. In het Twente topic ook altijd zo vermakelijk.quote:
Nou je doet het er meestal wel om.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die hebben een soort aangeboren eierdop. In het Twente topic ook altijd zo vermakelijk.
Zelfs als je normaal een discussie voelt dan voelen ze zich aangevallen. Episch.
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou je doet het er meestal wel om.
Je begint vaak te trollen, en dan als iemand hapt ga je opeens een inhoudelijke discussie voeren
Ik ben meestal gewoon inhoudelijk, dat andere mensen dat als trollen zien is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou je doet het er meestal wel om.
Je begint vaak te trollen, en dan als iemand hapt ga je opeens een inhoudelijke discussie voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |