Ja verwijder je quote dan gelhoofd!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh.
Stop ermee TiesieTiesie, anders krijg je een stadionverbod en dat kunnen we niet gebruiken in het VI topic.
quote:
Zal me niets verbazen. Was toch ook in nieuws gekomen dat veel goede doelen last hadden van crisis, omdat ze opgehaalde geld eerst in aandelen stopte.quote:
Kapi ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Edit hem maar, heb mijn quote ook al verwijderd. Johannes verwijder maar anders krijg Ties een stadionverbod.
jezus wtfquote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kende 'm al van HMF.Die heeft daar ooit een ban voor gehad dus zou 'm maar verwijderen.
ja,quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen. Was toch ook in nieuws gekomen dat veel goede doelen last hadden van crisis, omdat ze opgehaalde geld eerst in aandelen stopte.
Heb 3fm nog nooit in mijn leven aangehad.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie die Serious Request onzin trouwens werkelijk op? Ik begin daar zelfs niet aan, wat een kutmuziek is dat zeg. En DJ's zijn nooit grappig.
Ik heb een maand ban gehad voor een picture zonder enige naaktheid. Het is maar net wie je een TR gunt.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef Ties02 het volgende:
wat een kutregels dan, is toch gewoon een informele auwehoer chat dit?
Ja de mods doen hier niks aan, maar Yvonne etc. willen hier nog weleens van een afstandje naar kijken en uit het niets ingrijpen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef Ties02 het volgende:
wat een kutregels dan, is toch gewoon een informele auwehoer chat dit?
waaromquote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
Helpmefok, Kapi en J0rdiii hebben ban.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef Grifte het volgende:
HMF, het waren twee fantastische dagen.
Napo verkoop die info aan NOS. Maak een kritisch rapport. Jou zou de eerste zijn die dit aankaart. Heb nooit een journalistiek programma hierover gehoord.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
staat in het jaarverslag niks over hun beleggingsdoelen. Rendement van 5% op zoveel geld, dubieuze fondsen hebben ze in belegd.
Dan sowieso wapenhandel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
staat in het jaarverslag niks over hun beleggingsdoelen. Rendement van 5% op zoveel geld, dubieuze fondsen hebben ze in belegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |