Waar staat dit?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Even kijken, 159990 ontvingen hulp. Maar wat voor hulp?.
Even optellen
28609+12341+27218+60843+30947+29 = 159987.
Ik mis alleen nu al zomaar 3 mensen. En dan heb ik het nog niet eens over waarschijnlijke dubbele zorg die mensen ontvangen en die worden geteld als een apart persoon.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
Zo maar ff Anal Acrobats opzetten denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]Pas alsjeblieft op, ik kreeg hier een maandban voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 00:31:17 ]
In het jaarrapport. Verklaard nog steeds niet de mislukte 3 miljoen. RK verdient trouwens ook geld met aandelen, en gezien hun hoge omzet stijging zal het mij niks verbazen als ze investeren in wapens oidquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]Ik kende 'm al van HMF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft daar ooit een ban voor gehad dus zou 'm maar verwijderen.
Don't know if toquote:Op woensdag 19 december 2012 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij ook eens in put in dit topic.
Daar is HMF 2 weken voor gebandquote:Op woensdag 19 december 2012 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij ook eens in put in dit topic.
Wat is RK?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In het jaarrapport. Verklaard nog steeds niet de mislukte 3 miljoen. RK verdient trouwens ook geld met aandelen, en gezien hun hoge omzet stijging zal het mij niks verbazen als ze investeren in wapens oid
Rode Kruisquote:
Ook in de VBL SC?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar is HMF 2 weken voor geband
Jonge die tattooboy is in het getroffen land geweest en moest zelfs huilen. Dat kan echt niet!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In het jaarrapport. Verklaard nog steeds niet de mislukte 3 miljoen. RK verdient trouwens ook geld met aandelen, en gezien hun hoge omzet stijging zal het mij niks verbazen als ze investeren in wapens oid
Oh.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar is HMF 2 weken voor geband
Ja verwijder je quote dan gelhoofd!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh.
Stop ermee TiesieTiesie, anders krijg je een stadionverbod en dat kunnen we niet gebruiken in het VI topic.
quote:
Zal me niets verbazen. Was toch ook in nieuws gekomen dat veel goede doelen last hadden van crisis, omdat ze opgehaalde geld eerst in aandelen stopte.quote:
Kapi ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Edit hem maar, heb mijn quote ook al verwijderd. Johannes verwijder maar anders krijg Ties een stadionverbod.
jezus wtfquote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kende 'm al van HMF.Die heeft daar ooit een ban voor gehad dus zou 'm maar verwijderen.
ja,quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen. Was toch ook in nieuws gekomen dat veel goede doelen last hadden van crisis, omdat ze opgehaalde geld eerst in aandelen stopte.
Heb 3fm nog nooit in mijn leven aangehad.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie die Serious Request onzin trouwens werkelijk op? Ik begin daar zelfs niet aan, wat een kutmuziek is dat zeg. En DJ's zijn nooit grappig.
Ik heb een maand ban gehad voor een picture zonder enige naaktheid. Het is maar net wie je een TR gunt.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef Ties02 het volgende:
wat een kutregels dan, is toch gewoon een informele auwehoer chat dit?
Ja de mods doen hier niks aan, maar Yvonne etc. willen hier nog weleens van een afstandje naar kijken en uit het niets ingrijpen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef Ties02 het volgende:
wat een kutregels dan, is toch gewoon een informele auwehoer chat dit?
waaromquote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
Helpmefok, Kapi en J0rdiii hebben ban.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef Grifte het volgende:
HMF, het waren twee fantastische dagen.
Napo verkoop die info aan NOS. Maak een kritisch rapport. Jou zou de eerste zijn die dit aankaart. Heb nooit een journalistiek programma hierover gehoord.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
staat in het jaarverslag niks over hun beleggingsdoelen. Rendement van 5% op zoveel geld, dubieuze fondsen hebben ze in belegd.
Dan sowieso wapenhandel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
staat in het jaarverslag niks over hun beleggingsdoelen. Rendement van 5% op zoveel geld, dubieuze fondsen hebben ze in belegd.
HMF ging te lang door. J0rdiii en Kapiteintje zijn triestheid ten top. Vooral omdat zo'n Arnie geen ban heeft mogen ontvangen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef Grifte het volgende:
HMF, het waren twee fantastische dagen.
dit!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef TwenteFC het volgende:
SR gaat toch niet serieus over een goed doel, is gewoon een volksfeestje met als doel lekker bier drinken.
triest eigenlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
Helpmefok, Kapi en J0rdiii hebben ban.
Simpelweg om deze rede:quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Napo verkoop die info aan NOS. Maak een kritisch rapport. Jou zou de eerste zijn die dit aankaart. Heb nooit een journalistiek programma hierover gehoord.
Heb een goede reactie achter gelaten in hun FB topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
triest eigenlijk
Zo erg was het nog geen eens
Baas dat jij dit doet. Ik weet dit ook wel, maar nooit zin om uit te zoeken.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Simpelweg om deze rede:
[ afbeelding ]
Ik schijt op de media, zij hebben journalisten tot hun beschikking zij zijn hier voor opgeleid laat zij dit maar doen.
Heb nu toevallig een rustige week, anders had ik het ook niet gedaan. Maar dit soort dingen, dus alles kritisch bekijken hoort in mijn ogen de taak te zijn van een journalist, niet van mij. Iemand met common sense zal er ook over nadenken als je ziet dat ze 5% rendement hebben behaald met alleen maar deze fondsen in 2011.Het jaar dat juist alle verzekeringen een klap hebben gekregen. Spaarrekening is ook onmogelijk want het hoogste rentepercentage op dit moment voor zakelijk bankieren is iets van 4,25%. Wat ze opzeker niet gaan geven voor een rekening met 55 miljoen voor slechts 1 jaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb een goede reactie achter gelaten in hun FB topic.
[..]
Baas dat jij dit doet. Ik weet dit ook wel, maar nooit zin om uit te zoeken.
Je bewerkstelligd alleen het tegenovergestelde. Je bent hier niet zo goed in.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
ik las hetquote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
4,25 is niet voor zulke hoge bedragen. Voor een miljoen over meer is het vaak tussen de 1 en 2 procent.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb nu toevallig een rustige week, anders had ik het ook niet gedaan. Maar dit soort dingen, dus alles kritisch bekijken hoort in mijn ogen de taak te zijn van een journalist, niet van mij. Iemand met common sense zal er ook over nadenken als je ziet dat ze 5% rendement hebben behaald met alleen maar deze fondsen in 2011.Het jaar dat juist alle verzekeringen een klap hebben gekregen. Spaarrekening is ook onmogelijk want het hoogste rentepercentage op dit moment voor zakelijk bankieren is iets van 4,25%. Wat ze opzeker niet gaan geven voor een rekening met 55 miljoen voor slechts 1 jaar.
Donderstraal toch op man. Kan er niets aan doen, dat ik geen pursonality heb.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bewerkstelligd alleen het tegenovergestelde. Je bent hier niet zo goed in.
Ik was niet voor niks de enige Ajacied die kritiek op Psv mocht blijven geven in de Psv Reeks.
Tegenwoordig is een Twitter bericht van 3 woorden een goed genoege bron voor een artikel van 2 kantjes. En voor objectiviteit hoef je al helemaal niet bij de NOS aan te kloppen. Al kwamen ze laatst wel met de schokkende informatie dat Syrische rebellen wellicht toch niet heel gezellig waren.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4,25 is niet voor zulke hoge bedragen. Voor een miljoen over meer is het vaak tussen de 1 en 2 procent.
Maar moet je daar in gelijk geven. Had gister telegraaf krant in kantine op werk. En het was echt slecht journalistiek. Ik had al vertrouwen verloren, maar na gister nog meer.
ja en dan ook nog eens vastzetten voor 1 max 10 jaar. Ach, de mensen mogen best naïef blijven. Lekker als makke lammetjes achter de media aan lopen want alles wat ze zeggen kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4,25 is niet voor zulke hoge bedragen. Voor een miljoen over meer is het vaak tussen de 1 en 2 procent.
Maar moet je daar in gelijk geven. Had gister telegraaf krant in kantine op werk. En het was echt slecht journalistiek. Ik had al vertrouwen verloren, maar na gister nog meer.
Oh je wilt nu scoren met oud zeer? We gaan even rustig achterover zitten. Dan heb jij je moment van fame.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef mrstylo het volgende:
Donderstraal toch op man. Kan er niets aan doen, dat ik geen pursonality heb.
NOS is nog erger dan een Telegraaf. Toen bijvoorbeeld de eerste beelden van de beschietingen op Irakeze fotografen (van Wikileaks) door Amerikanen uitkwam, zonden ze het pas 20 uur later. Dus meer dan 10 verschillende journaal afleveringen later.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een Twitter bericht van 3 woorden een goed genoege bron voor een artikel van 2 kantjes. En voor objectiviteit hoef je al helemaal niet bij de NOS aan te kloppen. Al kwamen ze laatst wel met de schokkende informatie dat Syrische rebellen wellicht toch niet heel gezellig waren.
Trusten.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en dan ook nog eens vastzetten voor 1 max 10 jaar. Ach, de mensen mogen best naïef blijven. Lekker als makke lammetjes achter de media aan lopen want alles wat ze zeggen klopt. Nu ga ik lekker slapen want ik zie nu tot mijn verbazing dat ik morgen college heb.
Volledig blind gaan voor het FSA in Syriequote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
NOS is nog erger dan een Telegraaf. Toen bijvoorbeeld de eerste beelden van de beschietingen op Irakeze fotografen (van Wikileaks) door Amerikanen uitkwam, zonden ze het pas 20 uur later. Dus meer dan 10 verschillende journaal afleveringen later.
En vaak kiezen ze ook een kant wanneer er oorlog is. Daar kan ik gewoon niet tegen. Ze zijn nooit objectief. Wat bij RTL nieuws soms wel het geval is.
Trusten.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga de laptop afsluiten, tv kijken en dan slapen ouwe gappies.
Later
Daarom, je moet eerst langzaam opbouwen en dan pas beginnen. Al valt er daar weinig te behalen in zo'n vieze kliek met enkel likkertjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef mrstylo het volgende:
![]()
Iedereen dacht dat je PSV'er was. :")
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
Maar er zijn er nu dus 6 geband. Nog nooit zoveel geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |