quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zet ze morgen in de loop van de middag online, wanneer ik een volledige spoiler van vrijdag 4 januari heb
Klein voorproefje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Zolang zijn die verhaallijnen nog niet bezig hoor, pas sinds 2 weken... Of waren het nou 2 dagen...?
Naja, mij vervelen ze in ieder geval niet. We gaan er nog tot en met mei 2014... Nee, mei 2017 mee door... Of was het nou mei 2012...?"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zolang zijn die verhaallijnen nog niet bezig hoor, pas sinds 2 weken... Of waren het nou 2 dagen...?
Naja, mij vervelen ze in ieder geval niet. We gaan er nog tot en met mei 2014... Nee, mei 2017 mee door... Of was het nou mei 2012...?"
Ook die kon het niet laten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel ik blij ben dit weer eens te zien, snap ik ergens PeterKelder wel die gestopt is met de serie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik moest deze hier gewoon posten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik begin hem ook al te haten eigenlijk.. En Aysen voegt weinig toe ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
Die verhaallijn met Bing slaat ook nergens op. Totaal geen sympathie voor hem. Iedereen hier hoopt alleen maar dat hij doodgaat.
Dankzij LetsGamequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Okee dan snap ik de reden waarom hij het in eerste instantie niet wilde.![]()
Waarom ben je toch overstag gegaan PeterKelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt klagen over het seizoen doe ik tot nu toe nog niet. Als het aan het einde van het seizoen ook nog leuk is om te kijken, denk ik dat ik seizoen 8 te zijner tijd ook aanschaf![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:59 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dankzij LetsGameDie was erg enthousiast over het seizoen
Ik heb afgelopen zondag DVD 3 gekeken en deel jouw mening nu eigenlijk al. Soms heb ik echt het gevoel dat ik gewoon weer moet beginnen met het kijken vanaf seizoen 1, omdat ik die tijden toch wel mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt klagen over het seizoen doe ik tot nu toe nog niet. Als het aan het einde van het seizoen ook nog leuk is om te kijken, denk ik dat ik seizoen 8 te zijner tijd ook aanschaf
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers voor 31 december t/m 4 januari (tenminste, mocht de wereld komende vrijdag niet vergaan):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Laten we op.. het ergste hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
@c_a je moet bij god niet weten hoe serieus ze daar zijn. Ik kreeg een ban omdat ik de LaPo postte met iets onzinnigs erin en dan het nieuwe topic opende (GTST-topic) en dat was een herdenkingstopic. 1 week![]()
Waarom nou weer ouwe koeien uit de sloot halen. Stoken om ons als VBL weg te ruimen. Zeer triest.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kom ineens een post uit het VBL tegen:
[..]
Jammer ditquote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kom ineens een post uit het VBL tegen:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom nou weer ouwe koeien uit de sloot halen. Stoken om ons als VBL weg te ruimen. Zeer triest.
@Ajacied: Niks tegen jou persoonlijk óf de users van VBL, actually. Ik plaatste dit hier omdat ik het relevant aan de mensen hier in het topic vond. Bij nader inzien was dit absoluut een verkeerde inschatting en bied ik hiervoor oprecht mijn excuses aan. Eveneens voor mijn bittere reageren in de SR-flamewars van gister.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |