quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lucas weer met z'n interfacen.![]()
Maarten tegenover Maxime![]()
Dat Mike een affaire heeft gehad toen hij al met Nina was.quote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef Koosnaam het volgende:
Weet iemand wat Lorena precies tegen Noud heeft gezegd? Kon het niet goed verstaan.
Bedankt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat Mike een affaire heeft gehad toen hij al met Nina was.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Neeee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neeee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neeee,Was het maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Frey het volgende:
[..][insert frey's icon.jpg]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was het maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach, heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook weer een verhaallijntje
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Lol, daar ben ik een paar maanden geleden nog langsgelopen, en dat GTST er zou zitten was me eventjes behoorlijk ontgaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien kan ik me in dat geval wel even vermaken bij Endemol
quote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach, heeftIk heb zo het vermoeden datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook weer een verhaallijntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, Ziggo Dome zit er tegenover volgens mijquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Lol, daar ben ik een paar maanden geleden nog langsgelopen, en dat GTST er zou zitten was me eventjes behoorlijk ontgaan![]()
Dit is toch vlak bij het Ziggo Dome?
Niet voor jou.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frey kan je kappen met die gorter steeds ik verwacht dan een echte spoiler.
Alstublieft?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is ze weg? Of wat is er veranderd?quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens de eerste week zonder Jantien van der Meer als hoofdschrijfster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |