Do you even lift them weights brethren?quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef MAHL het volgende:
Andere chick, ander liedje, en mij ook in de OP.
Anders zou ik hier niet zijn. Drie keer per week pompen jwt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Do you even lift them weights brethren?
quote:
>geen enkele post in het BB-topicquote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef MAHL het volgende:
Andere chick, ander liedje, en mij ook in de OP.
stats or get outquote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet zijn.
[..]
[ afbeelding ]
hahah waarom zou hij dat doen ?quote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet zijn. Drie keer per week pompen jwt.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet mijn stats niet. Maar ik kom wel in de sportschool en ben toch redelijk ripped hoorquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Ik weet mijn stats niet. Maar ik kom wel in de sportschool en ben toch redelijk ripped hoor
Jij wel dan?quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
hahah waarom zou hij dat doen ?
hij kan er niks mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij wel dan?vinger verven ,je eigen kont afvegen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
[..]
Jij wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewicht / lengte / bf %quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef MAHL het volgende:
Ik weet mijn stats niet. Maar ik kom wel in de sportschool en ben toch redelijk ripped hoor
[..]
Jij wel dan?Reden om 4/5x in de week in de gym te hangen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
[..]
Jij wel dan?Als dit ooit zou gebeuren kunnen we er wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef seto het volgende:
[..]
Als dit ooit zou gebeuren kunnen we er wat mee
[ afbeelding ]
80 / 1.85 / geen ideequote:Op maandag 10 december 2012 22:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
gewicht / lengte / bf %
bp / sq / dl /
Ik neem aan dat je je geslacht in je userprofiel niet goed ingevuld hebt?quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
80 / 1.85 / geen idee
60 / 50 / doe ik niet, dus geen idee.
Bp en sq beide 3x12 reps, no idea hoeveel ik zou kunnen als ik één rep zou doen.
Hmm, geen deadlift doen maar dat wel compenseren met andere oefeningen, niet al te slecht toch?
gastquote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
80 / 1.85 / geen idee
Bp en sq beide 3x12 reps, no idea hoeveel ik zou kunnen als ik één rep zou doen.
Hmm, geen deadlift doen maar dat wel compenseren met andere oefeningen, niet al te slecht toch?
quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je geslacht in je userprofiel niet goed ingevuld hebt?
Dit.quote:Op maandag 10 december 2012 22:32 schreef seto het volgende:
Als je serieus advies wil moet je even in het BB-topic posten
Een kutschema blijkbaar, had me beter erin moeten verdiepen en op jullie vertrouwenquote:Op maandag 10 december 2012 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
welk pompschema hanteer je nu dan ammattie
SPT / [Bodybuilding] (#294) Sweating is fat crying.quote:Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een kutschema blijkbaar, had me beter erin moeten verdiepen en op jullie vertrouwen
Nee maar zonder dollen, doe het nu meer om in vorm te blijven ipv om echt spiermassa te kweken, al meer dan een jaar hetzelfde schema met dezelfde gewichtenDus ws dat ik als goed voornemen voor volgend jaar er ff serieus tegenaan ga en een mooi schema opstel en wat progressie boek.
Ja, zal tegen die tijd ff het hoe en wat en mijn huidige stats posten.quote:Op maandag 10 december 2012 22:40 schreef Bendoe het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] (#294) Sweating is fat crying.
Zie BB topic.quote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef MAHL het volgende:
Maar gasten in plaats van mij uitlachen moeten jullie schema opstellen om mij te helpen wtf is dit jullie staan toch boven uitlachen enzo.
Schema elke 6 - 8 weken veranderen!quote:Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een kutschema blijkbaar, had me beter erin moeten verdiepen en op jullie vertrouwen
Nee maar zonder dollen, doe het nu meer om in vorm te blijven ipv om echt spiermassa te kweken, al meer dan een jaar hetzelfde schema met dezelfde gewichtenDus ws dat ik als goed voornemen voor volgend jaar er ff serieus tegenaan ga en een mooi schema opstel en wat progressie boek.
Beiden, meestal zonder apparaat en dan gewoon los met halter, soms als ik in luie bui ben in apparaat waar die alleen naar boven/beneden kan. Die laatste is lichter neem ik aan, maar kan je beter isoleren ofzo?quote:Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zie BB topic.
1 vraag nog: in welk apparaat doe je je squats?
A. Waar de stang los kan:
[ afbeelding ]
B. Waar de stang vast zit (en alleen omhoog en naar beneden kan):
[ afbeelding ]
Ooit leg extensions gedaan? Krijg je benen á la Tom Platz van!quote:Op maandag 10 december 2012 22:43 schreef Seam het volgende:
Heerlijk man zo'n biceps dag!
Armen zijn tenslotte je belangrijkste spiergroep, zonder armen kun je geen enkele oefening doen!
doe alleen waar de stang los kan die andere heeft weinig nut kan je net zo goed een leg press zetten.quote:Op maandag 10 december 2012 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Beiden, meestal zonder apparaat en dan gewoon los met halter, soms als ik in luie bui ben in apparaat waar die alleen naar boven/beneden kan. Die laatste is lichter neem ik aan, maar kan je beter isoleren ofzo?
quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mha benen zijn overrated. Zelf voetbal ik al jaren en daar heb ik gigantische benen van gekregen. Zo'n Usain Bolt traint zijn benen ook niet apart hor.quote:Op maandag 10 december 2012 22:45 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ooit leg extensions gedaan? Krijg je benen á la Tom Platz van!
bp meer dan sq en dl? Badass over herequote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef Ganzz het volgende:
[..]![]()
met 1.85 en 80 kg, moet die 80kg op je kont zitten of gaat er ergens anders iets mis. (same length + weight here, maar dan 110/90/80)
usain bolt heeft echt een lelijk lichaam vergeleken zijn concurenntenquote:Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha benen zijn overrated. Zelf voetbal ik al jaren en daar heb ik gigantische benen van gekregen. Zo'n Usain Bolt traint zijn benen ook niet apart hor.
oh boy, inb4 shitstormquote:Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha benen zijn overrated. Zelf voetbal ik al jaren en daar heb ik gigantische benen van gekregen. Zo'n Usain Bolt traint zijn benen ook niet apart hor.
QFT, vieze gut.quote:Op maandag 10 december 2012 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
usain bolt heeft echt een lelijk lichaam vergeleken zijn concurennten
quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mn tri's
quote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef drumstickNL het volgende:
het is je vergeven broedert
kus op je neus no homo
Nee man, dat is Natalia Inoue, zij is hotquote:
quote:
Je plaatje werkt niet, maar die benen.. kom op man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man, dat is Natalia Inoue, zijn is hot
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit wordt onze topic mascotte, mkay.
https://www.facebook.com/OfficialAndrey
Die status updates man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:47 schreef seto het volgende:
ook echt foto's van zijn roids op facebook zetten
Hij ziet er op de één of andere manier groter uit dan een Mr. O.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:57 schreef seto het volgende:
Gast is wel serieus groot en hij is pas 23 ofzo, zou wel tof zijn als hij echt ver kwam.
Sommige dingen zijn wel een beetje gephotoshopt, lijkt me ook zeer sterk dat hij het zelf is achter die FB-pagina.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij ziet er op de één of andere manier groter uit dan een Mr. O.
Dat peaks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:07 schreef seto het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel een beetje gephotoshopt, lijkt me ook zeer sterk dat hij het zelf is achter die FB-pagina.
[ afbeelding ]
Dit was Arnold rond dezelfde leeftijd
YOU IS ARE HOMER SEXALL??? (((((NO HOMER SEXALL))))) EAT CLEN TREN HARD TEKE DIANABOLY I WILL BEREAK UR HEDD)))quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die foto's staan in geen verhouding tot dat filmpje (waar ik die nummer 280 beter vind, BTW). M.a.w. grote kans dat die foto's gesoept zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij ziet er op de één of andere manier groter uit dan een Mr. O.
quote:ROMANTIK WITH ALEXEY.
WE MEK THE KENDEL LIGHT DINNERS AND TALK ABOUT THE ASTEROIDY.
ALEXEY TEK THE: TESTOSTERONY, TRENBOLONY, WINSTROLY, MASTERONY, INSULINY.
ANDREY TEK THE: nothing (vegan natoral bodibilders)
LIKE IF BELEAF
quote:pepols tell me: andrey russia land, learn how mek spell.
I tell them: homer sexall shut up the fuk bicos:
-i hev bik boy cars like touareg (red)
-i hev bik mussels like gluteus mussels
-i i hev lot girls four raep like on pic is are nastia
(i reap her vagin off the cors, she very hepy)
Teh fuck wat een betaquote:
pro-hommo.quote:
lolquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie foto in de krant vanochtend:
[ afbeelding ]
Hatsa, rugtas met blokken erin en trekken maarquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie foto in de krant vanochtend:
[ afbeelding ]
Ik zie een volgorde probleemquote:Op / maandag 10 december 2012 23:10 schreef Kerol het volgende:
[..]
bp meer dan sq en dl? Badass over here
Goede poten.quote:
A protein bar, gluten free. So we bougth this bottle of 100% gluten.quote:
Dat zijn geen girls meer, die hebben enkel een vagina.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede poten.
Deze zouden ze i.p.v. die andere in dat "Shut up and Squat. Because somewhere a girl is warming up with your max" plaatje moeten plakken.
Ik dacht even dit is niet echt:quote:
Volgens mij geldt het alleen voor mensen in typische banen zoals op kantoor etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
en hoe zit dat met sumo worstelaars?
wel netjes man, jij traint zeker al langer dan 5 jaar??quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mn tri's
Only in Japan. Alleen wees blij dat ze je buikomtrek meten en niet je BMI. Veel betere indicator.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik dacht even dit is niet echt:
Ben benieuwd naar wat ze doen als er een bonk spieren voor hun staat, te dik of.. iets!?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Only in Japan. Alleen wees blij dat ze je buikomtrek meten en niet je BMI. Veel betere indicator.
Helaas niet gecorrigeerd voor lengte, maar 't moet snel en efficient gemeten kunnen worden he...
nouja, Arnold komt gewoon door die test heenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat ze doen als er een bonk spieren voor hun staat, te dik of.. iets!?
Ik vraag het me af, der loopt bij ons een gast rond, die is best massive en vraag me af of ie door zo'n test heen zou komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nouja, Arnold komt gewoon door die test heen
[ afbeelding ]
dankzij het meten van de buikomtrek als indicator. Een roidgut wordt al wat lastiger...
gewoon een tube per dag etenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
vraagje mensen, kijk net zo tv he zie ik zo reclame van nivea q10 anti rimpel creme MET creatine
kan ik dat ook gewoon eten voor de crenatines of word dat ook opgenomen als ik op gzicht smeer?
oke okequote:
hoe weet ik als ik vocht ga vasthouwe, zie je dat aan huid ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Levolution het volgende:
maar als je vocht gaat vasthouwe moet je wel meteen stoppe en gelijk koffie drinken om vocht af te drijven
ik ken iemand die niet stopte en toen scheurde zijn huid en liep er gwn water uit nu heeft die allemaal striae
Ja. Als dit gebeurt ben je te laat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe weet ik als ik vocht ga vasthouwe, zie je dat aan huid ofzo?
wel met roosvise anders helpt het nog niquote:
milkshakes. zit alles in, carbs, eiwitten en vet en als je banaan en/of aardbei neemt ook nog eens de aanbevolen hoeveelheid fruit.quote:
Komt omdat je squats en deadlifts teveel spreid. Gelijktijdig doen zorgt voor ultimate gains.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:10 schreef Levolution het volgende:
ikk doe geen shakes word ik veel te dik van
ik squat niet is slegt voor me rugquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Komt omdat je squats en deadlifts teveel spreid. Gelijktijdig doen zorgt voor ultimate gains.
maakt niet uit man, ik zeg altijd maar get ripped or die mirin, rug toch niet zo belangrijk als je rug kapot is gewoon wajong 8 barkies per maand beetje bijbeunen nog gewoon mooi levenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik squat niet is slegt voor me rug
Die had ik wel eens gezien ja, behoorlijk groot voor een natty, maar ik geloof hem wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.true-natural-bodybuilding.com/aboutme.html
Wat een baas.Beetje Arnold-status rocken, natural. Nederlander trouwens.
quote:I have a master's degree in physics and one in computer sciences. I obtained my Ph.D. in the field of biophysics/biochemistry.
True alpha right there, would husband.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die had ik wel eens gezien ja, behoorlijk groot voor een natty, maar ik geloof hem wel.
Ook nog dit:
[..]
Vind de fysieken zelf opzienbarend vergelijkbaar.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:10 schreef 16meter het volgende:
Goed fysiek, maar hij moet zichzelf niet metArnold
vergelijken.
lol wat een sukkel hoe kun je dan groot worden? hij is fucking klein gek wat een fucking pussyquote:Let me try to provide a MINIMAL list of products that a bodybuilder should NEVER have used in his entire life to qualify as a true natural bodybuilder:
any muscle growth promoting hormones such as for example:
testosterone
anabolic steroids (AS)
human growth hormone (HGH)
insulin
insulin-like growth factors (IGFs) such as IGF-1 and IGF-2
any anabolic prohormones, prosteroids or precursor steroids
thyroid hormones such as T3 and T4
2,4-dinitrophenol (DNP)
clenbuterol
erythropoietin (EPO)
norephedrine, ephedrine, ephedra, and ma huang
stimulants such as amphetamines
diuretics
synthol
experimental muscle growth promoting products such as:
selective androgen receptor modulators (SARMs)
myostatin inhibitors
gene doping
muscle stem cells
Sinds ik Italiaanse kruiden op mijn pi...quote:Op woensdag 12 december 2012 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ephedrine en ma huang zijn imo net zo natuurlijk als vitaminesupplementen of Italiaanse kruiden op je pizza.
True, true. Arnold had ook echt een geweldig fysiek, kijk daar ook een stuk liever naar dan naar die IFBB-shit van tegenwoordig. (full homo)quote:Op woensdag 12 december 2012 00:14 schreef 16meter het volgende:
Als je iets beter kijkt, dan is het verschil enorm.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat die 'true natural' huge is.
vorige week nog geboned goed kontje wel btw se had me gepepen hoop niet dat jullie daarna gezoend hebbe xDquote:Op woensdag 12 december 2012 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
mijn sma
http://hardbodygirls.tumblr.com/post/37706905902
Lijkt op Gracyanne Barbosa. Would not hit (nohomo)quote:Op woensdag 12 december 2012 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
mijn sma
http://hardbodygirls.tumblr.com/post/37706905902
skkl ik krijg jou wel te pakkequote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
vorige week nog geboned goed kontje wel btw se had me gepepen hoop niet dat jullie daarna gezoend hebbe xD
lol die wijf heeft een crackhoofd gekquote:Op woensdag 12 december 2012 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
Stuk respectabeler dan die crackmodellen van tegenwoordig.
lol dwergje ben je bang voor lange chicks of wtaquote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso meisjes van 1.80 of meer enzo, dat gaat mij te ver.Bij mij in de gym is ook zo'n lat, volgens mij is ze gemakkelijk langer dan 1.85. Jakkes. Probeert nu nog wat figuur te krijgen volgens mij, heb wel met haar te doen.
Rond 1.60 - 1.70 zit een meisje wel op de sweet spot qua verhoudingen imo.
Stoer meisje en goeie lifts, maar ze ziet er wel een beetje uit als een priscilla met al die makeup en dat haar en het kauwenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
Stuk respectabeler dan die crackmodellen van tegenwoordig.
Eens.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso meisjes van 1.80 of meer enzo, dat gaat mij te ver.Bij mij in de gym is ook zo'n lat, volgens mij is ze gemakkelijk langer dan 1.85. Jakkes. Probeert nu nog wat figuur te krijgen volgens mij, heb wel met haar te doen.
U jelly?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Stoer meisje en goeie lifts, maar ze ziet er wel een beetje uit als een priscilla met al die makeup en dat haar en het kauwen
No miemang. Moet zeggen dat ik ook geen vnecks meer draag bij uitgaan, veel te koud nu. (leanbrah hierquote:Op woensdag 12 december 2012 00:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol dwergje ben je bang voor lange chicks of wta
kom je nog stappe ome ko morgen
Ik vind vooral die kracht en lenigheid erg aantrekkelijk, wanneer een meisje zoiets kan. Meeste meisjes hier kunnen zichzelf nog niet eens 1x optrekken, dat vind ik nogal wat.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
Mwah, ze heeft wel een punt, dat lichaam (en de kracht) is goddelijk maar dat hoofd is minder.
Yup.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Stoer meisje en goeie lifts, maar ze ziet er wel een beetje uit als een priscilla met al die makeup en dat haar en het kauwen
Hoe kan een kont te dik zijn? Gekke whiteboys :squote:Op woensdag 12 december 2012 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
En zeker die kipping muscle ups zien er erg sexy uit.Rare fetishes.
Vind haar bovenbenen en kont echt te dik, nee, ideaal fysiek voor een vrouw vind ik het zeker niet.
Eh, ik vind die dikke negerinnnenkonten echt niets hoor. Er mag wel wat vlees opzitten, maar dikke konten, nahquote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe kan een kont te dik zijn? Gekke whiteboys :s
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eensch, al ben ik dat al snel als kleine spierboyquote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Je moet ook geen vrouwen slaan. Je moet ze volblaffen met je eiwitshake.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt op Gracyanne Barbosa. Would not hit (nohomo)
Heet water + 50 gram creatine en gewoon op me thee bijtenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:29 schreef Weissman het volgende:
Welke smaak thee drinken jullie altijd ? Ik drink meestal rooibos voor die gainz
kleine vrouwenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
lol zijn gwn lekkere wijven boven de 1.75 hoor :Squote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Nou, zo:quote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doing this today.quote:Basically the concept is if you run everywhere you will always be exercising. Lol @ people who walk from place to place. RUNNING everywhere is ALPHA as fuk. Not only does it show bishes that you don't waste time, but it will lead to increase in test levels due to the constant sprinting. I mean look at how much testoterone these olympic brahs have. Even the sloot sprinters have more test than the average guy. I've been doing this for a week and ive already added 2 inches to my quads. Going in for a blood test to check test levels. Even though I don;t need it, i can feel the alpha emanating from me. I've gotten approached by two bishes already, didn't have time to chat though as i had to keep running. Run, skip, jog but whatever you do DO NOT WALK. Try it, you will not be disappoint.
ik laat sowieso die treadmill altijd aanstaan, na powerliften ren ik erheen en spring erop voor de runings 30 sec dan weer liften en gwoon repieten die sht, bruhs daar gaan haten en lachen maar ik lach hun uit vanwege curlboys attitudequote:
Shit outta luck dan, zit niet in jouw crew dan man.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
lol zijn gwn lekkere wijven boven de 1.75 hoor :S
gewoon zelf langer dan 1.90 zijn man anders tel je sws nie mee
Ik zou deze nog steeds keihard hitten, maar ik schijn dan ook hetero te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou, zo:
[ afbeelding ]
Ik houd wel van konten en zie liever een chick met ass. Black booties en ook PAWG, maar er zijn grenzen
Ja ik ook wel een keer, gewoon om te weten hoe het voelt.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou deze nog steeds keihard hitten, maar ik schijn dan ook hetero te zijn.
toevallig gisteren nog geboned, die strakke tighs wrappen zich zo om je mesovormige pik en maken de thrusts extra strakquote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou deze nog steeds keihard hitten, maar ik schijn dan ook hetero te zijn.
Zo hoort datquote:Op woensdag 12 december 2012 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een keer, gewoon om te weten hoe het voelt.
Je vergeet te melden dat dit in de Smith was en dat je spotter aan het BORren was.quote:Op woensdag 12 december 2012 04:30 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan 18kg gewichten bicep curlen.
Ben ik nu cool of is dit veel te laag?![]()
Oh en 75kg bankdrukken kan ik ook wel. (met de 20kg bar meegeteld natuurlijk)
Dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet ook geen vrouwen slaan. Je moet ze volblaffen met je eiwitshake.
Gvd. Ik zie in dit filmpje meer vrouwen goed hard KT doen dan in mijn hele IRL.quote:
Omdat ze dan te gespierd worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gvd. Ik zie in dit filmpje meer vrouwen goed hard KT doen dan in mijn hele IRL.
Waarom, waarom doen vrouwen in NL dit niet???
gwn zelfde als hero eerst op lepeltje smelte en dan intraveneus injekterrequote:Op woensdag 12 december 2012 11:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
ey boys ik ben al aardig onderweg om alpha van de gym te worden, maar ik moet gewoon alpha as fuck worden wet je, als ik binnenkom lopen dat alle cardio sletjes gewoon spontaan beginnen te zweten en hun best blijven doen om op te vallen/ gebruik nu whey shakjes, creatine max maar zit twijfelen zal ik gewoon anabolen spuiten? heb wel is heroine gespoten, maar hoe gaat dat met anabolen?
ps ik ben sowieso al alpha, maar ik wilde status alpha as fuck weet je.
ait ok thx G. welke anabolen zijn goed dan en aaraders? wel gewoon troep uit NL hoor niet uit Rsuland ofzo.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
gwn zelfde als hero eerst op lepeltje smelte en dan intraveneus injekterre
Valt je niet iets op? Crossfit dames (ook die andere clip). In de VS is het HUGE! Ik heb op Aruba gewoon prime time de Crossfit games 2012 kunnen kijken op ESPN. Even kunnen zien hoe die IJslandse der titel prolongeerde. In het BB-topic lopen we er een beetje op af te geven, maar CF is m.i. wel het middel om vrouwen aan de KT te krijgen. Een vriendin van me doet CF en is helemaal into KT erdoor. Bij de Mudmasters deden ook veel vrouwen mee en complete CF boxes die meededen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gvd. Ik zie in dit filmpje meer vrouwen goed hard KT doen dan in mijn hele IRL.
Waarom, waarom doen vrouwen in NL dit niet???
deze zijn wel goed maar wel voorsigtig mee zijn is link spulquote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ait ok thx G. welke anabolen zijn goed dan en aaraders? wel gewoon troep uit NL hoor niet uit Rsuland ofzo.
ait thx bruh, trouwens hoe begin jy je workout ik doe latijd zo man, gewoon foor de pomps in je veins en shit. die agressjon moet je builten voor je pomptquote:Op woensdag 12 december 2012 12:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
deze zijn wel goed maar wel voorsigtig mee zijn is link spul
me sportsgool heeft dit verbode :squote:Op woensdag 12 december 2012 12:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ait thx bruh, trouwens hoe begin jy je workout ik doe latijd zo man, gewoon foor de pomps in je veins en shit. die agressjon moet je builten voor je pompt
[ afbeelding ]
wil je voordat je aan die kuur begint even pics van je gyno plempe ik wil rukkequote:Op woensdag 12 december 2012 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
Weeks 1-20 Testosterone
Weeks 1-12 Deca-Durabolin
Weeks 10-20 Trenbolone
deze kuur net klaar
30kg KURK droge spiermassa erbij.
over twee weken begin ik de volgende kuur om me gyno weg te krijge
f uquote:Op woensdag 12 december 2012 12:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
ziet er goed uit bro sulle we x afspreke?
nee gwn om samen te trainen mang mss daarna bij mij thuis beetje poppers enzo ben niks van plan hoorquote:
kquote:Op woensdag 12 december 2012 12:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
nee gwn om samen te trainen mang mss daarna bij mij thuis beetje poppers enzo ben niks van plan hoor
ik dm je wel ff straks word ik lastiggevalle door mense die me wille bedwelmenquote:
wrom heb je die ecto als plaatje?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef IrCute het volgende:
Hier nog eentje![]()
Misschien ga ik ook wel crossfitten zodra ik naar de US verhuis
Schijt hebben aan normen en waarden = grensrechters doodslaan?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:52 schreef CarbonC het volgende:
En de lengte van een vrouw doet er niet toe, zolang ze maar slim is, sterk/sportief is en schijt heeft aan die zogenaamde normen en waarden.
Van die grijze-muis vrouwen die nergens in op proberen te vallen, stel je voor dat je kop boven het maaiveld uitkomt:![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wrom heb je die ecto als plaatje?
wies die hommo eckto?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
you mirin' ?
Squat jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef IrCute het volgende:
Hier nog eentje![]()
Ga onder die douche vandaan dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Van die hommo eckto worden alle vrouwen spontaan nat.
fakki nice G, is me doel ook bn er byna. kga je kuurtje folgen bruhquote:
hij squat niet eens gek kijk die benen en assquote:Op woensdag 12 december 2012 12:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
you mirin' ?
is gew00n een curlboy, nie serijeus nemen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij squat niet eens gek kijk die benen en ass
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
is gew00n een curlboy, nie serijeus nemen.
ik trek me altyd af als ik die film kiijkquote:
ik ookquote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik trek me altyd af als ik die film kiijk
Het is ook maar de soepelste man ooitquote:
Ik mocht mijn eigen muziek meenemen naar mijn rijexamen, had deze op mijn tel gezet, in 1x geslaagdquote:
Ik vond drive echt geweldig, inmiddels al 4x gezien oid. Ik kan niet wachten op Gangster squad en Only god forgivesquote:Op woensdag 12 december 2012 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Muziek meenemen naar rijexamen, da's nieuw voor mij, maar eigenlijk wel slim
Ik ben fan van Gosling (ook in zijn Lars, Half Nelson periode, daar was het wel een ecto) (no homo) maar Drive wist me niet te raken in de bios toen ik erheen ging. Misschien nog een keer in alle rust bekijken.
Ja, doe dat maar, dan hebben we nog maar 9 meisjes in heel NL die liften.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef IrCute het volgende:
Ik ga sowieso verhuizen dusquote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar, dan hebben we nog maar 9 meisjes in heel NL die liften.
Neehee: ik bedoel natuurlijk schijt hebben aan de normen en waarden waaraan vrouwen door veel mensen geacht worden zich aan te voldoen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schijt hebben aan normen en waarden = grensrechters doodslaan?
Niet als je normen en waarden zijn dat grensrechters dood moeten.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schijt hebben aan normen en waarden = grensrechters doodslaan?
GA JE NAAR AMERIKA!? DUS WE ZIEN JE BINNENKORT IN EEN COLLEGE FILMPJES OP REDTUBE?quote:
65x7quote:
Nee, op de voorkant van sports illustrated.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
GA JE NAAR AMERIKA!? DUS WE ZIEN JE BINNENKORT IN EEN COLLEGE FILMPJES OP REDTUBE?
ik wil dan trio met jou en kate uptonquote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
65x7
max 1rm weet ik niet
[..]
Nee, op de voorkant van sports illustrated.
Nee sorry, ik bewaar mijn maagdelijkheid voor ryan.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik wil dan trio met jou en kate upton
hijs faggot he trouwens, gister kwam die uit de kast met wesley snipes dus jammer johquote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee sorry, ik bewaar mijn maagdelijkheid voor ryan.
Komt door die eva mendes hoer, maakt niet uit, ik maak wel weer een hetero van emquote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
hijs faggot he trouwens, gister kwam die uit de kast met wesley snipes dus jammer joh
dan ben je wel een swaggertje, succes smatjequote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Komt door die eva mendes hoer, maakt niet uit, ik maak wel weer een hetero van em
Netjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een vent? nee, sorryquote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
't is toch een vent, ir cute? Of was dat iemand anders?
Nee dat is slacker_nl.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
't is toch een vent, ir cute? Of was dat iemand anders?
Oh, da's waar ook...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee dat is slacker_nl.
Je voordoen als vrouw op Fok
lkr boere en schete late dusquote:Op woensdag 12 december 2012 13:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Neehee: ik bedoel natuurlijk schijt hebben aan de normen en waarden waaraan vrouwen door veel mensen geacht worden zich aan te voldoen.
Niet alleen op Fok, ook in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee dat is slacker_nl.
Je voordoen als vrouw op Fok
Gelukkig niet.quote:
In Maart ben ik weg uit NL, dus dan zijn er nog maar 0quote:Op woensdag 12 december 2012 14:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Is er in ieder geval nog 1 vrouw in Nederland die het nut van krachttraining inclusief squats inziet.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pics van je door het squatten welgevormde derrière?
quote:
Van mn fototoestelquote:Op woensdag 12 december 2012 14:35 schreef MAHL het volgende:
[..]Waar haal je die plaatjes vandaan?
Ik wil het graag gelovenquote:
Dan krijg ik mijn horloges niet meer omquote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Not bad IrCute. Probeer wel meer aandacht aan je onderarmen te geven.
Vraag maar aan panzerquote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik wil het graag geloven
(mijn dm staat overigens open voor meer bewijsmateriaal)
Vind haar maar lelijk. Totaal geen tone in de biceps en triceps wat erop duidt dat ze niet curled dus is niet mijn moeite waard weetje.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Not bad IrCute. Probeer wel meer aandacht aan je (onder)armen te geven.
curlen is sowieso een oefening waar je geen fuck aan hebt.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind haar maar lelijk. Totaal geen tone in de biceps en triceps wat erop duidt dat ze niet curled dus is niet mijn moeite waard weetje.
Onzin ik curl alleen maar en ben echt gespierrdquote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
curlen is sowieso een oefening waar je geen fuck aan hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind haar maar lelijk. Totaal geen tone in de biceps en triceps wat erop duidt dat ze niet curled dus is niet mijn moeite waard weetje.
Handen zijn teveel uit proportie zou derhalve niet schenken, bovendien is lichtinval niet gewenste manier enw eet niet of vruchtbaar isquote:
How-ly-fuckquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
How-ly-fuck
Ja, i wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel zo'n beetje mijn doel ong
Ja zy je tog ze mot meer curlen ook met calvesquote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef Jahr00n het volgende:
van de 8er kant leek het heel wat maar nu zou ik haar ook niet vol kitten
Lekker in haar navel komen en dan eruit likkequote:Op woensdag 12 december 2012 15:01 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
zo hoort een vrouw eruit te zien
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mijn vriend zei al dat hij ook zulke broeken voor mij ging kopen![]()
Idd. Mager scharminkel. Niet sterk. Een of ander jong ding dat net uit het ei gekropen is.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb grotere pecs man. dit kan je toch geen wijf noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |