Goede poten.quote:
A protein bar, gluten free. So we bougth this bottle of 100% gluten.quote:
Dat zijn geen girls meer, die hebben enkel een vagina.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede poten.
Deze zouden ze i.p.v. die andere in dat "Shut up and Squat. Because somewhere a girl is warming up with your max" plaatje moeten plakken.
Ik dacht even dit is niet echt:quote:
Volgens mij geldt het alleen voor mensen in typische banen zoals op kantoor etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
en hoe zit dat met sumo worstelaars?
wel netjes man, jij traint zeker al langer dan 5 jaar??quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mn tri's
Only in Japan. Alleen wees blij dat ze je buikomtrek meten en niet je BMI. Veel betere indicator.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik dacht even dit is niet echt:
Ben benieuwd naar wat ze doen als er een bonk spieren voor hun staat, te dik of.. iets!?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Only in Japan. Alleen wees blij dat ze je buikomtrek meten en niet je BMI. Veel betere indicator.
Helaas niet gecorrigeerd voor lengte, maar 't moet snel en efficient gemeten kunnen worden he...
nouja, Arnold komt gewoon door die test heenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat ze doen als er een bonk spieren voor hun staat, te dik of.. iets!?
Ik vraag het me af, der loopt bij ons een gast rond, die is best massive en vraag me af of ie door zo'n test heen zou komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nouja, Arnold komt gewoon door die test heen
[ afbeelding ]
dankzij het meten van de buikomtrek als indicator. Een roidgut wordt al wat lastiger...
gewoon een tube per dag etenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
vraagje mensen, kijk net zo tv he zie ik zo reclame van nivea q10 anti rimpel creme MET creatine
kan ik dat ook gewoon eten voor de crenatines of word dat ook opgenomen als ik op gzicht smeer?
oke okequote:
hoe weet ik als ik vocht ga vasthouwe, zie je dat aan huid ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Levolution het volgende:
maar als je vocht gaat vasthouwe moet je wel meteen stoppe en gelijk koffie drinken om vocht af te drijven
ik ken iemand die niet stopte en toen scheurde zijn huid en liep er gwn water uit nu heeft die allemaal striae
Ja. Als dit gebeurt ben je te laat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe weet ik als ik vocht ga vasthouwe, zie je dat aan huid ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |