Do you even lift them weights brethren?quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef MAHL het volgende:
Andere chick, ander liedje, en mij ook in de OP.
Anders zou ik hier niet zijn. Drie keer per week pompen jwt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Do you even lift them weights brethren?
quote:
>geen enkele post in het BB-topicquote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef MAHL het volgende:
Andere chick, ander liedje, en mij ook in de OP.
stats or get outquote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet zijn.
[..]
[ afbeelding ]
hahah waarom zou hij dat doen ?quote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet zijn. Drie keer per week pompen jwt.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet mijn stats niet. Maar ik kom wel in de sportschool en ben toch redelijk ripped hoorquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Ik weet mijn stats niet. Maar ik kom wel in de sportschool en ben toch redelijk ripped hoor
Jij wel dan?quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
hahah waarom zou hij dat doen ?
hij kan er niks mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij wel dan?vinger verven ,je eigen kont afvegen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
[..]
Jij wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewicht / lengte / bf %quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef MAHL het volgende:
Ik weet mijn stats niet. Maar ik kom wel in de sportschool en ben toch redelijk ripped hoor
[..]
Jij wel dan?Reden om 4/5x in de week in de gym te hangen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
[..]
Jij wel dan?Als dit ooit zou gebeuren kunnen we er wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef seto het volgende:
[..]
Als dit ooit zou gebeuren kunnen we er wat mee
[ afbeelding ]
80 / 1.85 / geen ideequote:Op maandag 10 december 2012 22:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
gewicht / lengte / bf %
bp / sq / dl /
Ik neem aan dat je je geslacht in je userprofiel niet goed ingevuld hebt?quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
80 / 1.85 / geen idee
60 / 50 / doe ik niet, dus geen idee.
Bp en sq beide 3x12 reps, no idea hoeveel ik zou kunnen als ik één rep zou doen.
Hmm, geen deadlift doen maar dat wel compenseren met andere oefeningen, niet al te slecht toch?
gastquote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
80 / 1.85 / geen idee
Bp en sq beide 3x12 reps, no idea hoeveel ik zou kunnen als ik één rep zou doen.
Hmm, geen deadlift doen maar dat wel compenseren met andere oefeningen, niet al te slecht toch?
quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je geslacht in je userprofiel niet goed ingevuld hebt?
Dit.quote:Op maandag 10 december 2012 22:32 schreef seto het volgende:
Als je serieus advies wil moet je even in het BB-topic posten
Een kutschema blijkbaar, had me beter erin moeten verdiepen en op jullie vertrouwenquote:Op maandag 10 december 2012 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
welk pompschema hanteer je nu dan ammattie
SPT / [Bodybuilding] (#294) Sweating is fat crying.quote:Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een kutschema blijkbaar, had me beter erin moeten verdiepen en op jullie vertrouwen
Nee maar zonder dollen, doe het nu meer om in vorm te blijven ipv om echt spiermassa te kweken, al meer dan een jaar hetzelfde schema met dezelfde gewichtenDus ws dat ik als goed voornemen voor volgend jaar er ff serieus tegenaan ga en een mooi schema opstel en wat progressie boek.
Ja, zal tegen die tijd ff het hoe en wat en mijn huidige stats posten.quote:Op maandag 10 december 2012 22:40 schreef Bendoe het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] (#294) Sweating is fat crying.
Zie BB topic.quote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef MAHL het volgende:
Maar gasten in plaats van mij uitlachen moeten jullie schema opstellen om mij te helpen wtf is dit jullie staan toch boven uitlachen enzo.
Schema elke 6 - 8 weken veranderen!quote:Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een kutschema blijkbaar, had me beter erin moeten verdiepen en op jullie vertrouwen
Nee maar zonder dollen, doe het nu meer om in vorm te blijven ipv om echt spiermassa te kweken, al meer dan een jaar hetzelfde schema met dezelfde gewichtenDus ws dat ik als goed voornemen voor volgend jaar er ff serieus tegenaan ga en een mooi schema opstel en wat progressie boek.
Beiden, meestal zonder apparaat en dan gewoon los met halter, soms als ik in luie bui ben in apparaat waar die alleen naar boven/beneden kan. Die laatste is lichter neem ik aan, maar kan je beter isoleren ofzo?quote:Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zie BB topic.
1 vraag nog: in welk apparaat doe je je squats?
A. Waar de stang los kan:
[ afbeelding ]
B. Waar de stang vast zit (en alleen omhoog en naar beneden kan):
[ afbeelding ]
Ooit leg extensions gedaan? Krijg je benen á la Tom Platz van!quote:Op maandag 10 december 2012 22:43 schreef Seam het volgende:
Heerlijk man zo'n biceps dag!
Armen zijn tenslotte je belangrijkste spiergroep, zonder armen kun je geen enkele oefening doen!
doe alleen waar de stang los kan die andere heeft weinig nut kan je net zo goed een leg press zetten.quote:Op maandag 10 december 2012 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Beiden, meestal zonder apparaat en dan gewoon los met halter, soms als ik in luie bui ben in apparaat waar die alleen naar boven/beneden kan. Die laatste is lichter neem ik aan, maar kan je beter isoleren ofzo?
quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mha benen zijn overrated. Zelf voetbal ik al jaren en daar heb ik gigantische benen van gekregen. Zo'n Usain Bolt traint zijn benen ook niet apart hor.quote:Op maandag 10 december 2012 22:45 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ooit leg extensions gedaan? Krijg je benen á la Tom Platz van!
bp meer dan sq en dl? Badass over herequote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef Ganzz het volgende:
[..]![]()
met 1.85 en 80 kg, moet die 80kg op je kont zitten of gaat er ergens anders iets mis. (same length + weight here, maar dan 110/90/80)
usain bolt heeft echt een lelijk lichaam vergeleken zijn concurenntenquote:Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha benen zijn overrated. Zelf voetbal ik al jaren en daar heb ik gigantische benen van gekregen. Zo'n Usain Bolt traint zijn benen ook niet apart hor.
oh boy, inb4 shitstormquote:Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha benen zijn overrated. Zelf voetbal ik al jaren en daar heb ik gigantische benen van gekregen. Zo'n Usain Bolt traint zijn benen ook niet apart hor.
QFT, vieze gut.quote:Op maandag 10 december 2012 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
usain bolt heeft echt een lelijk lichaam vergeleken zijn concurennten
quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mn tri's
quote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef drumstickNL het volgende:
het is je vergeven broedert
kus op je neus no homo
Nee man, dat is Natalia Inoue, zij is hotquote:
quote:
Je plaatje werkt niet, maar die benen.. kom op man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man, dat is Natalia Inoue, zijn is hot
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit wordt onze topic mascotte, mkay.
https://www.facebook.com/OfficialAndrey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |