Do you even lift them weights brethren?quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef MAHL het volgende:
Andere chick, ander liedje, en mij ook in de OP.
Anders zou ik hier niet zijn. Drie keer per week pompen jwt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Do you even lift them weights brethren?
quote:
>geen enkele post in het BB-topicquote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef MAHL het volgende:
Andere chick, ander liedje, en mij ook in de OP.
stats or get outquote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet zijn.
[..]
[ afbeelding ]
hahah waarom zou hij dat doen ?quote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet zijn. Drie keer per week pompen jwt.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet mijn stats niet. Maar ik kom wel in de sportschool en ben toch redelijk ripped hoorquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Ik weet mijn stats niet. Maar ik kom wel in de sportschool en ben toch redelijk ripped hoor
Jij wel dan?quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
hahah waarom zou hij dat doen ?
hij kan er niks mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij wel dan?vinger verven ,je eigen kont afvegen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
[..]
Jij wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewicht / lengte / bf %quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef MAHL het volgende:
Ik weet mijn stats niet. Maar ik kom wel in de sportschool en ben toch redelijk ripped hoor
[..]
Jij wel dan?Reden om 4/5x in de week in de gym te hangen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
[..]
Jij wel dan?Als dit ooit zou gebeuren kunnen we er wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef seto het volgende:
[..]
Als dit ooit zou gebeuren kunnen we er wat mee
[ afbeelding ]
80 / 1.85 / geen ideequote:Op maandag 10 december 2012 22:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
gewicht / lengte / bf %
bp / sq / dl /
Ik neem aan dat je je geslacht in je userprofiel niet goed ingevuld hebt?quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
80 / 1.85 / geen idee
60 / 50 / doe ik niet, dus geen idee.
Bp en sq beide 3x12 reps, no idea hoeveel ik zou kunnen als ik één rep zou doen.
Hmm, geen deadlift doen maar dat wel compenseren met andere oefeningen, niet al te slecht toch?
gastquote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
80 / 1.85 / geen idee
60 / 50 / doe ik niet, dus geen idee.
Bp en sq beide 3x12 reps, no idea hoeveel ik zou kunnen als ik één rep zou doen.
Hmm, geen deadlift doen maar dat wel compenseren met andere oefeningen, niet al te slecht toch?
quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je geslacht in je userprofiel niet goed ingevuld hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |