Netjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een vent? nee, sorryquote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
't is toch een vent, ir cute? Of was dat iemand anders?
Nee dat is slacker_nl.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
't is toch een vent, ir cute? Of was dat iemand anders?
Oh, da's waar ook...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee dat is slacker_nl.
Je voordoen als vrouw op Fok
lkr boere en schete late dusquote:Op woensdag 12 december 2012 13:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Neehee: ik bedoel natuurlijk schijt hebben aan de normen en waarden waaraan vrouwen door veel mensen geacht worden zich aan te voldoen.
Niet alleen op Fok, ook in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee dat is slacker_nl.
Je voordoen als vrouw op Fok
Gelukkig niet.quote:
In Maart ben ik weg uit NL, dus dan zijn er nog maar 0quote:Op woensdag 12 december 2012 14:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Is er in ieder geval nog 1 vrouw in Nederland die het nut van krachttraining inclusief squats inziet.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pics van je door het squatten welgevormde derrière?
quote:
Van mn fototoestelquote:Op woensdag 12 december 2012 14:35 schreef MAHL het volgende:
[..]Waar haal je die plaatjes vandaan?
Ik wil het graag gelovenquote:
Dan krijg ik mijn horloges niet meer omquote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Not bad IrCute. Probeer wel meer aandacht aan je onderarmen te geven.
Vraag maar aan panzerquote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik wil het graag geloven
(mijn dm staat overigens open voor meer bewijsmateriaal)
Vind haar maar lelijk. Totaal geen tone in de biceps en triceps wat erop duidt dat ze niet curled dus is niet mijn moeite waard weetje.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Not bad IrCute. Probeer wel meer aandacht aan je (onder)armen te geven.
curlen is sowieso een oefening waar je geen fuck aan hebt.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind haar maar lelijk. Totaal geen tone in de biceps en triceps wat erop duidt dat ze niet curled dus is niet mijn moeite waard weetje.
Onzin ik curl alleen maar en ben echt gespierrdquote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
curlen is sowieso een oefening waar je geen fuck aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |