f uquote:Op woensdag 12 december 2012 12:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
ziet er goed uit bro sulle we x afspreke?
nee gwn om samen te trainen mang mss daarna bij mij thuis beetje poppers enzo ben niks van plan hoorquote:
kquote:Op woensdag 12 december 2012 12:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
nee gwn om samen te trainen mang mss daarna bij mij thuis beetje poppers enzo ben niks van plan hoor
ik dm je wel ff straks word ik lastiggevalle door mense die me wille bedwelmenquote:
wrom heb je die ecto als plaatje?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef IrCute het volgende:
Hier nog eentje![]()
Misschien ga ik ook wel crossfitten zodra ik naar de US verhuis
Schijt hebben aan normen en waarden = grensrechters doodslaan?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:52 schreef CarbonC het volgende:
En de lengte van een vrouw doet er niet toe, zolang ze maar slim is, sterk/sportief is en schijt heeft aan die zogenaamde normen en waarden.
Van die grijze-muis vrouwen die nergens in op proberen te vallen, stel je voor dat je kop boven het maaiveld uitkomt:![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wrom heb je die ecto als plaatje?
wies die hommo eckto?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
you mirin' ?
Squat jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef IrCute het volgende:
Hier nog eentje![]()
Ga onder die douche vandaan dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Van die hommo eckto worden alle vrouwen spontaan nat.
fakki nice G, is me doel ook bn er byna. kga je kuurtje folgen bruhquote:
hij squat niet eens gek kijk die benen en assquote:Op woensdag 12 december 2012 12:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
you mirin' ?
is gew00n een curlboy, nie serijeus nemen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij squat niet eens gek kijk die benen en ass
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
is gew00n een curlboy, nie serijeus nemen.
ik trek me altyd af als ik die film kiijkquote:
ik ookquote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik trek me altyd af als ik die film kiijk
Het is ook maar de soepelste man ooitquote:
Ik mocht mijn eigen muziek meenemen naar mijn rijexamen, had deze op mijn tel gezet, in 1x geslaagdquote:
Ik vond drive echt geweldig, inmiddels al 4x gezien oid. Ik kan niet wachten op Gangster squad en Only god forgivesquote:Op woensdag 12 december 2012 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Muziek meenemen naar rijexamen, da's nieuw voor mij, maar eigenlijk wel slim
Ik ben fan van Gosling (ook in zijn Lars, Half Nelson periode, daar was het wel een ecto) (no homo) maar Drive wist me niet te raken in de bios toen ik erheen ging. Misschien nog een keer in alle rust bekijken.
Ja, doe dat maar, dan hebben we nog maar 9 meisjes in heel NL die liften.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef IrCute het volgende:
Ik ga sowieso verhuizen dusquote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar, dan hebben we nog maar 9 meisjes in heel NL die liften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |