Ga onder die douche vandaan dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Van die hommo eckto worden alle vrouwen spontaan nat.
fakki nice G, is me doel ook bn er byna. kga je kuurtje folgen bruhquote:
hij squat niet eens gek kijk die benen en assquote:Op woensdag 12 december 2012 12:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
you mirin' ?
is gew00n een curlboy, nie serijeus nemen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij squat niet eens gek kijk die benen en ass
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
is gew00n een curlboy, nie serijeus nemen.
ik trek me altyd af als ik die film kiijkquote:
ik ookquote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik trek me altyd af als ik die film kiijk
Het is ook maar de soepelste man ooitquote:
Ik mocht mijn eigen muziek meenemen naar mijn rijexamen, had deze op mijn tel gezet, in 1x geslaagdquote:
Ik vond drive echt geweldig, inmiddels al 4x gezien oid. Ik kan niet wachten op Gangster squad en Only god forgivesquote:Op woensdag 12 december 2012 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Muziek meenemen naar rijexamen, da's nieuw voor mij, maar eigenlijk wel slim
Ik ben fan van Gosling (ook in zijn Lars, Half Nelson periode, daar was het wel een ecto) (no homo) maar Drive wist me niet te raken in de bios toen ik erheen ging. Misschien nog een keer in alle rust bekijken.
Ja, doe dat maar, dan hebben we nog maar 9 meisjes in heel NL die liften.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef IrCute het volgende:
Misschien ga ik ook wel crossfitten zodra ik naar de US verhuis
Ik ga sowieso verhuizen dusquote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar, dan hebben we nog maar 9 meisjes in heel NL die liften.
Neehee: ik bedoel natuurlijk schijt hebben aan de normen en waarden waaraan vrouwen door veel mensen geacht worden zich aan te voldoen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schijt hebben aan normen en waarden = grensrechters doodslaan?
Niet als je normen en waarden zijn dat grensrechters dood moeten.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schijt hebben aan normen en waarden = grensrechters doodslaan?
GA JE NAAR AMERIKA!? DUS WE ZIEN JE BINNENKORT IN EEN COLLEGE FILMPJES OP REDTUBE?quote:
65x7quote:
Nee, op de voorkant van sports illustrated.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
GA JE NAAR AMERIKA!? DUS WE ZIEN JE BINNENKORT IN EEN COLLEGE FILMPJES OP REDTUBE?
ik wil dan trio met jou en kate uptonquote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
65x7
max 1rm weet ik niet
[..]
Nee, op de voorkant van sports illustrated.
Nee sorry, ik bewaar mijn maagdelijkheid voor ryan.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik wil dan trio met jou en kate upton
hijs faggot he trouwens, gister kwam die uit de kast met wesley snipes dus jammer johquote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee sorry, ik bewaar mijn maagdelijkheid voor ryan.
Komt door die eva mendes hoer, maakt niet uit, ik maak wel weer een hetero van emquote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
hijs faggot he trouwens, gister kwam die uit de kast met wesley snipes dus jammer joh
dan ben je wel een swaggertje, succes smatjequote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Komt door die eva mendes hoer, maakt niet uit, ik maak wel weer een hetero van em
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |