Goede poten.quote:
A protein bar, gluten free. So we bougth this bottle of 100% gluten.quote:
Dat zijn geen girls meer, die hebben enkel een vagina.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede poten.
Deze zouden ze i.p.v. die andere in dat "Shut up and Squat. Because somewhere a girl is warming up with your max" plaatje moeten plakken.
Ik dacht even dit is niet echt:quote:
Volgens mij geldt het alleen voor mensen in typische banen zoals op kantoor etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
en hoe zit dat met sumo worstelaars?
wel netjes man, jij traint zeker al langer dan 5 jaar??quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mn tri's
Only in Japan. Alleen wees blij dat ze je buikomtrek meten en niet je BMI. Veel betere indicator.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik dacht even dit is niet echt:
Ben benieuwd naar wat ze doen als er een bonk spieren voor hun staat, te dik of.. iets!?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Only in Japan. Alleen wees blij dat ze je buikomtrek meten en niet je BMI. Veel betere indicator.
Helaas niet gecorrigeerd voor lengte, maar 't moet snel en efficient gemeten kunnen worden he...
nouja, Arnold komt gewoon door die test heenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat ze doen als er een bonk spieren voor hun staat, te dik of.. iets!?
Ik vraag het me af, der loopt bij ons een gast rond, die is best massive en vraag me af of ie door zo'n test heen zou komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nouja, Arnold komt gewoon door die test heen
[ afbeelding ]
dankzij het meten van de buikomtrek als indicator. Een roidgut wordt al wat lastiger...
gewoon een tube per dag etenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
vraagje mensen, kijk net zo tv he zie ik zo reclame van nivea q10 anti rimpel creme MET creatine
kan ik dat ook gewoon eten voor de crenatines of word dat ook opgenomen als ik op gzicht smeer?
oke okequote:
hoe weet ik als ik vocht ga vasthouwe, zie je dat aan huid ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Levolution het volgende:
maar als je vocht gaat vasthouwe moet je wel meteen stoppe en gelijk koffie drinken om vocht af te drijven
ik ken iemand die niet stopte en toen scheurde zijn huid en liep er gwn water uit nu heeft die allemaal striae
Ja. Als dit gebeurt ben je te laat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe weet ik als ik vocht ga vasthouwe, zie je dat aan huid ofzo?
wel met roosvise anders helpt het nog niquote:
milkshakes. zit alles in, carbs, eiwitten en vet en als je banaan en/of aardbei neemt ook nog eens de aanbevolen hoeveelheid fruit.quote:
Komt omdat je squats en deadlifts teveel spreid. Gelijktijdig doen zorgt voor ultimate gains.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:10 schreef Levolution het volgende:
ikk doe geen shakes word ik veel te dik van
ik squat niet is slegt voor me rugquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Komt omdat je squats en deadlifts teveel spreid. Gelijktijdig doen zorgt voor ultimate gains.
maakt niet uit man, ik zeg altijd maar get ripped or die mirin, rug toch niet zo belangrijk als je rug kapot is gewoon wajong 8 barkies per maand beetje bijbeunen nog gewoon mooi levenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik squat niet is slegt voor me rug
Die had ik wel eens gezien ja, behoorlijk groot voor een natty, maar ik geloof hem wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.true-natural-bodybuilding.com/aboutme.html
Wat een baas.Beetje Arnold-status rocken, natural. Nederlander trouwens.
quote:I have a master's degree in physics and one in computer sciences. I obtained my Ph.D. in the field of biophysics/biochemistry.
True alpha right there, would husband.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die had ik wel eens gezien ja, behoorlijk groot voor een natty, maar ik geloof hem wel.
Ook nog dit:
[..]
Vind de fysieken zelf opzienbarend vergelijkbaar.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:10 schreef 16meter het volgende:
Goed fysiek, maar hij moet zichzelf niet metArnold
vergelijken.
lol wat een sukkel hoe kun je dan groot worden? hij is fucking klein gek wat een fucking pussyquote:Let me try to provide a MINIMAL list of products that a bodybuilder should NEVER have used in his entire life to qualify as a true natural bodybuilder:
any muscle growth promoting hormones such as for example:
testosterone
anabolic steroids (AS)
human growth hormone (HGH)
insulin
insulin-like growth factors (IGFs) such as IGF-1 and IGF-2
any anabolic prohormones, prosteroids or precursor steroids
thyroid hormones such as T3 and T4
2,4-dinitrophenol (DNP)
clenbuterol
erythropoietin (EPO)
norephedrine, ephedrine, ephedra, and ma huang
stimulants such as amphetamines
diuretics
synthol
experimental muscle growth promoting products such as:
selective androgen receptor modulators (SARMs)
myostatin inhibitors
gene doping
muscle stem cells
Sinds ik Italiaanse kruiden op mijn pi...quote:Op woensdag 12 december 2012 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ephedrine en ma huang zijn imo net zo natuurlijk als vitaminesupplementen of Italiaanse kruiden op je pizza.
True, true. Arnold had ook echt een geweldig fysiek, kijk daar ook een stuk liever naar dan naar die IFBB-shit van tegenwoordig. (full homo)quote:Op woensdag 12 december 2012 00:14 schreef 16meter het volgende:
Als je iets beter kijkt, dan is het verschil enorm.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat die 'true natural' huge is.
vorige week nog geboned goed kontje wel btw se had me gepepen hoop niet dat jullie daarna gezoend hebbe xDquote:Op woensdag 12 december 2012 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
mijn sma
http://hardbodygirls.tumblr.com/post/37706905902
Lijkt op Gracyanne Barbosa. Would not hit (nohomo)quote:Op woensdag 12 december 2012 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
mijn sma
http://hardbodygirls.tumblr.com/post/37706905902
skkl ik krijg jou wel te pakkequote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
vorige week nog geboned goed kontje wel btw se had me gepepen hoop niet dat jullie daarna gezoend hebbe xD
lol die wijf heeft een crackhoofd gekquote:Op woensdag 12 december 2012 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
Stuk respectabeler dan die crackmodellen van tegenwoordig.
lol dwergje ben je bang voor lange chicks of wtaquote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso meisjes van 1.80 of meer enzo, dat gaat mij te ver.Bij mij in de gym is ook zo'n lat, volgens mij is ze gemakkelijk langer dan 1.85. Jakkes. Probeert nu nog wat figuur te krijgen volgens mij, heb wel met haar te doen.
Rond 1.60 - 1.70 zit een meisje wel op de sweet spot qua verhoudingen imo.
Stoer meisje en goeie lifts, maar ze ziet er wel een beetje uit als een priscilla met al die makeup en dat haar en het kauwenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
Stuk respectabeler dan die crackmodellen van tegenwoordig.
Eens.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso meisjes van 1.80 of meer enzo, dat gaat mij te ver.Bij mij in de gym is ook zo'n lat, volgens mij is ze gemakkelijk langer dan 1.85. Jakkes. Probeert nu nog wat figuur te krijgen volgens mij, heb wel met haar te doen.
U jelly?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Stoer meisje en goeie lifts, maar ze ziet er wel een beetje uit als een priscilla met al die makeup en dat haar en het kauwen
No miemang. Moet zeggen dat ik ook geen vnecks meer draag bij uitgaan, veel te koud nu. (leanbrah hierquote:Op woensdag 12 december 2012 00:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol dwergje ben je bang voor lange chicks of wta
kom je nog stappe ome ko morgen
Ik vind vooral die kracht en lenigheid erg aantrekkelijk, wanneer een meisje zoiets kan. Meeste meisjes hier kunnen zichzelf nog niet eens 1x optrekken, dat vind ik nogal wat.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
Mwah, ze heeft wel een punt, dat lichaam (en de kracht) is goddelijk maar dat hoofd is minder.
Yup.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Stoer meisje en goeie lifts, maar ze ziet er wel een beetje uit als een priscilla met al die makeup en dat haar en het kauwen
Hoe kan een kont te dik zijn? Gekke whiteboys :squote:Op woensdag 12 december 2012 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
En zeker die kipping muscle ups zien er erg sexy uit.Rare fetishes.
Vind haar bovenbenen en kont echt te dik, nee, ideaal fysiek voor een vrouw vind ik het zeker niet.
Eh, ik vind die dikke negerinnnenkonten echt niets hoor. Er mag wel wat vlees opzitten, maar dikke konten, nahquote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe kan een kont te dik zijn? Gekke whiteboys :s
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eensch, al ben ik dat al snel als kleine spierboyquote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Je moet ook geen vrouwen slaan. Je moet ze volblaffen met je eiwitshake.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt op Gracyanne Barbosa. Would not hit (nohomo)
Heet water + 50 gram creatine en gewoon op me thee bijtenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:29 schreef Weissman het volgende:
Welke smaak thee drinken jullie altijd ? Ik drink meestal rooibos voor die gainz
kleine vrouwenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
lol zijn gwn lekkere wijven boven de 1.75 hoor :Squote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Nou, zo:quote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doing this today.quote:Basically the concept is if you run everywhere you will always be exercising. Lol @ people who walk from place to place. RUNNING everywhere is ALPHA as fuk. Not only does it show bishes that you don't waste time, but it will lead to increase in test levels due to the constant sprinting. I mean look at how much testoterone these olympic brahs have. Even the sloot sprinters have more test than the average guy. I've been doing this for a week and ive already added 2 inches to my quads. Going in for a blood test to check test levels. Even though I don;t need it, i can feel the alpha emanating from me. I've gotten approached by two bishes already, didn't have time to chat though as i had to keep running. Run, skip, jog but whatever you do DO NOT WALK. Try it, you will not be disappoint.
ik laat sowieso die treadmill altijd aanstaan, na powerliften ren ik erheen en spring erop voor de runings 30 sec dan weer liften en gwoon repieten die sht, bruhs daar gaan haten en lachen maar ik lach hun uit vanwege curlboys attitudequote:
Shit outta luck dan, zit niet in jouw crew dan man.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
lol zijn gwn lekkere wijven boven de 1.75 hoor :S
gewoon zelf langer dan 1.90 zijn man anders tel je sws nie mee
Ik zou deze nog steeds keihard hitten, maar ik schijn dan ook hetero te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou, zo:
[ afbeelding ]
Ik houd wel van konten en zie liever een chick met ass. Black booties en ook PAWG, maar er zijn grenzen
Ja ik ook wel een keer, gewoon om te weten hoe het voelt.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou deze nog steeds keihard hitten, maar ik schijn dan ook hetero te zijn.
toevallig gisteren nog geboned, die strakke tighs wrappen zich zo om je mesovormige pik en maken de thrusts extra strakquote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou deze nog steeds keihard hitten, maar ik schijn dan ook hetero te zijn.
Zo hoort datquote:Op woensdag 12 december 2012 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een keer, gewoon om te weten hoe het voelt.
Je vergeet te melden dat dit in de Smith was en dat je spotter aan het BORren was.quote:Op woensdag 12 december 2012 04:30 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan 18kg gewichten bicep curlen.
Ben ik nu cool of is dit veel te laag?![]()
Oh en 75kg bankdrukken kan ik ook wel. (met de 20kg bar meegeteld natuurlijk)
Dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet ook geen vrouwen slaan. Je moet ze volblaffen met je eiwitshake.
Gvd. Ik zie in dit filmpje meer vrouwen goed hard KT doen dan in mijn hele IRL.quote:
Omdat ze dan te gespierd worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gvd. Ik zie in dit filmpje meer vrouwen goed hard KT doen dan in mijn hele IRL.
Waarom, waarom doen vrouwen in NL dit niet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |