True, true. Arnold had ook echt een geweldig fysiek, kijk daar ook een stuk liever naar dan naar die IFBB-shit van tegenwoordig. (full homo)quote:Op woensdag 12 december 2012 00:14 schreef 16meter het volgende:
Als je iets beter kijkt, dan is het verschil enorm.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat die 'true natural' huge is.
vorige week nog geboned goed kontje wel btw se had me gepepen hoop niet dat jullie daarna gezoend hebbe xDquote:Op woensdag 12 december 2012 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
mijn sma
http://hardbodygirls.tumblr.com/post/37706905902
Lijkt op Gracyanne Barbosa. Would not hit (nohomo)quote:Op woensdag 12 december 2012 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
mijn sma
http://hardbodygirls.tumblr.com/post/37706905902
skkl ik krijg jou wel te pakkequote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
vorige week nog geboned goed kontje wel btw se had me gepepen hoop niet dat jullie daarna gezoend hebbe xD
lol die wijf heeft een crackhoofd gekquote:Op woensdag 12 december 2012 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
Stuk respectabeler dan die crackmodellen van tegenwoordig.
lol dwergje ben je bang voor lange chicks of wtaquote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso meisjes van 1.80 of meer enzo, dat gaat mij te ver.Bij mij in de gym is ook zo'n lat, volgens mij is ze gemakkelijk langer dan 1.85. Jakkes. Probeert nu nog wat figuur te krijgen volgens mij, heb wel met haar te doen.
Rond 1.60 - 1.70 zit een meisje wel op de sweet spot qua verhoudingen imo.
Stoer meisje en goeie lifts, maar ze ziet er wel een beetje uit als een priscilla met al die makeup en dat haar en het kauwenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
Stuk respectabeler dan die crackmodellen van tegenwoordig.
Eens.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso meisjes van 1.80 of meer enzo, dat gaat mij te ver.Bij mij in de gym is ook zo'n lat, volgens mij is ze gemakkelijk langer dan 1.85. Jakkes. Probeert nu nog wat figuur te krijgen volgens mij, heb wel met haar te doen.
U jelly?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Stoer meisje en goeie lifts, maar ze ziet er wel een beetje uit als een priscilla met al die makeup en dat haar en het kauwen
No miemang. Moet zeggen dat ik ook geen vnecks meer draag bij uitgaan, veel te koud nu. (leanbrah hierquote:Op woensdag 12 december 2012 00:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol dwergje ben je bang voor lange chicks of wta
kom je nog stappe ome ko morgen
Ik vind vooral die kracht en lenigheid erg aantrekkelijk, wanneer een meisje zoiets kan. Meeste meisjes hier kunnen zichzelf nog niet eens 1x optrekken, dat vind ik nogal wat.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
Mwah, ze heeft wel een punt, dat lichaam (en de kracht) is goddelijk maar dat hoofd is minder.
Yup.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Stoer meisje en goeie lifts, maar ze ziet er wel een beetje uit als een priscilla met al die makeup en dat haar en het kauwen
Hoe kan een kont te dik zijn? Gekke whiteboys :squote:Op woensdag 12 december 2012 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
En zeker die kipping muscle ups zien er erg sexy uit.Rare fetishes.
Vind haar bovenbenen en kont echt te dik, nee, ideaal fysiek voor een vrouw vind ik het zeker niet.
Eh, ik vind die dikke negerinnnenkonten echt niets hoor. Er mag wel wat vlees opzitten, maar dikke konten, nahquote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe kan een kont te dik zijn? Gekke whiteboys :s
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe kan een kont te dik zijn? Gekke whiteboys :s
Eensch, al ben ik dat al snel als kleine spierboyquote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
Je moet ook geen vrouwen slaan. Je moet ze volblaffen met je eiwitshake.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt op Gracyanne Barbosa. Would not hit (nohomo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |