VK formulier ook gedaanquote:Op zondag 9 december 2012 18:58 schreef DJMomo het volgende:
Contactformulier vk en mvm ingevuld heeft
Je hoeft niet op je werk te plassen, alleen.thuis. En alle beetjes helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef Purple010 het volgende:
[..]
VK formulier ook gedaan
MvM twijfel ik nog over, lijkt me zeer lastig in combinatie met mijn werk
Inderdaad, als je zelf niet geplast hebt dan sta je er niet bij stil. Zodra je 1x hebt meegedaan zijn ze duidelijk herkenbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef Kyara het volgende:
Hilzillah, het zijn kratten met blauwe flessen. Je kunt met mvm afspreken waar ze die oppikken. Ook is er vaak een mogelijkheid om zelf de flessen op een depot af te leveren. Ze zijn wel discreet maar iedereen die ooit meegedaan heeft aan mvm herkent de flessen
Hier was het zo'n koeriersdienst. Hoe heten ze nou... Dus qua auto niet direct herkenbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Hilzillah het volgende:
MvM Ook aangemeld. Ben benieuwd naar hoe dat precies in zijn werk gaat. Het ophalen dan. Plassen is niet zo moeilijkIs het een anonieme bus? Of een met koeienletters?
Dat klopt! Het blijft een verrassing hier tot het einde!quote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Kyara het volgende:
Bellelena, weet jij nou eigenlijk al wat je krijgt? Ik zie het niet in de OP terug namelijk
Leuk!!quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat klopt! Het blijft een verrassing hier tot het einde!
volgens mij een willekeurige fokker die even komt melden.quote:
Precies! Alle beetjes helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 19:18 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Je hoeft niet op je werk te plassen, alleen.thuis. En alle beetjes helpen!
Woensdag zit ik op 35!!quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, ziekenhuistas. Geen idee wanneer ik die moet gaan pakken. Met 37 weken lijkt me toch een beetje laat.
Is het je nog gelukt een wasmachine te vinden waar je ze in kan wassen?quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Vluchttas!!! Ik zal inderdaad ook eens wat opzoeken. Ik moet m'n babykleertjes nog wassen.
ikdeed het met 39 weken geloof ikquote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, ziekenhuistas. Geen idee wanneer ik die moet gaan pakken. Met 37 weken lijkt me toch een beetje laat.
Ik had het dit weekend moeten doen!! M'n ouders waren weg... Maar gister was ik zwemmen in de ochtend. Daarna slapen met het spul en ik moest even op en neer naar m'n werk omdat er een storing was. En toen was de dag om. En vandaag eerst naar de kerk en vanmiddag hadden we visite. Ik heb geen tijd gehad...quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Is het je nog gelukt een wasmachine te vinden waar je ze in kan wassen?
Vluchttassen voor becky en tico
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....quote:
uhh nee idd..quote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....
De vorige keer was ik toen allang bevallen.quote:
mijnese wilden er gewoon niet uit.. die bleven 41 en 41.1 w zitten...quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
De vorige keer was ik toen allang bevallen.![]()
Ik heb toen tijdens de bevalling mijn tas gepakt. Niet handig. Ook geen 'afschrikkers' ingepakt maar vent wel een boxershort.
Daarbij moet ik nu daar het ziekenhuis, dat wilde ik de vorige keer echt niet. Maar goed ben toch gegaan.
Ook spannend hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat klopt! Het blijft een verrassing hier tot het einde!
Ik hoop dat deze niet de lijn volgt idd nquote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijnese wilden er gewoon niet uit.. die bleven 41 en 41.1 w zitten...
Ik had geen tas ingepakt maar in de kasten stapeltjes gemaakt die mee moesten in geval van ziekenhuis. van tevoren aan manlief verteld dat DIE stapels mee moesten. Uiteindelijk niet nodig gehad.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1904160/2/25#120122984ndag 9 december 2012 20:58[/url] schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh nee idd..
maar ik was gewoon niet van plan om naar het zh te gaan dus ik had helemaal geen zin om een tas in te pakken
Wauw, wat een mijlpaal, 24 weken!!!quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Goodevening trouwens
Wij hebben vandaag eindelijk een goed substantieel begin gemaakt met de verbouwing / versjouwing zodat we aan de babykamer bezig kunnen![]()
En 24 weken vandaag, toch wel een bijzondere dag vind ik
Ja, de hele dag door voel ik telkens weer allemaal gestommelquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook spannend hoor
Voel jij eigenlijk ook al veel beweging?
quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Goodevening trouwens
Wij hebben vandaag eindelijk een goed substantieel begin gemaakt met de verbouwing / versjouwing zodat we aan de babykamer bezig kunnen![]()
En 24 weken vandaag, toch wel een bijzondere dag vind ik
Oh dat klinkt fijn zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef bellelena het volgende:
Ja, de hele dag door voel ik telkens weer allemaal gestommelHeel gezellig en ik heb het idee dat mijn lief het een dezer dagen ook zal gaan voelen! Tot nu toe gaat het babytje vooral lekker rustig tegen liefs hand aanliggen heb ik het idee, hij/zij wordt meteen rustig wanneer lief z'n hand op m'n buik legt
En is het bij jou ook al lekker gezellig?
Deed de mijne ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat klinkt fijn zeg!![]()
Hier krijgt mn vriend af en toe ook wel een schopje tegen zn hand, maar vaker nog houdt mn meisje zich dan ineens stil
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...quote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deed de mijne ook(ik mis mijn buik best een beetje
)
24 weken alweer![]()
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buikquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...
Het begint nu echt een fijne voel-bol te worden, met reactie als je je handen erop legt enzo... zo gezellig!En ik kan mn theekopje er op zetten
voelt ook heel 'echt'!
Ik denk dat ik zodra ze er is een stuk minder thee drinkquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buik(Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!)
Leer je haar wel voorzichtig te doen met hete thee?
In het buikentopic heb ik je mooie bol laatst nog gezien, wat leuk dat je er al thee op kunt laten staanquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...
Het begint nu echt een fijne voel-bol te worden, met reactie als je je handen erop legt enzo... zo gezellig!En ik kan mn theekopje er op zetten
voelt ook heel 'echt'!
hehe idd, ik had bij mn ziekenhuisopname bij de oudste wel een tandenborstel maar geen tandpasta, wel onderbroeken maar geen beha's (dat zat niet zo in zn systeemquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....
Luc is nu 7+ weken oud, maar zei het vanavond nog tegen mijn man. Zo'n raar idee dat hij in mijn buik heeft gezeten!quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buik(Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!)
Ik naast mn ouders mn beste vriendinnetje... Ik kon het gewoon NIET voor me houden!quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Suikertante het volgende:
Hilzillah, ik werk in een kledingwinkel en heb het met vijf weken ook aan een klant verklapt
Ik dacht meteen "ohnee wat doe ik nou!!!" Een hele opluchting wel en ze vonden het superleuk natuurlijk! Hoogzwanger stel was het.
Was ik er weer even vanaf
Mja, zo vaak kom ik hier niet nee. Enfin, kind is geboren om half 2 :p We waren eerst weer naar huis gestuurd, omdat er maar weinig activiteit was. Echter na een halfuur thuis ging het helemaal los en zijn we een halfuur later weer naar het ziekenhuis gegaan. Binnen 10 minuten was het gebeurd! Kind is 44cm en 2730 gram.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
volgens mij een willekeurige fokker die even komt melden.
zoals ze soms ook een geboorte komen melden of een zwangerschap waar je vervolgens niks meer van hoort.
Oh, vandaag! Ik vroeg me al af of ze een beetje schappelijk voor je geweest waren qua datum. Ben benieuwd! Maak je het bekend?quote:Op maandag 10 december 2012 07:46 schreef becky27 het volgende:
Meld dan maar he.
Vandaag 37 weken, nu echt LLM toch? Men wat gaat hard. Vandaag datum prikken. Zo gek, hoewel ze nog gewoon eerder kan komen.
WAAAHHH!! Mag ik met je mee? Doe ik net alsof het mijn kind isquote:Op maandag 10 december 2012 08:26 schreef Suikertante het volgende:
Ik kom hoop ik over een uur of twee met echofoto's
Oeh foto's!quote:Op maandag 10 december 2012 08:26 schreef Suikertante het volgende:
Becky dat is écht spannend!
Ik kom hoop ik over een uur of twee met echofoto's
Logi misschien is een dagje rustig aan met griepje wel lekkerder dan in de woonkamer op de vloer liggen en niet meer kunnen bewegen van de pijn! Toch beterschap
Damn net te laatquote:Op maandag 10 december 2012 08:33 schreef Suikertante het volgende:
Haha Spirit dat haal je nooit meer! Moet er om 9 uur zijn. Anders was je natúúrlijk welkom
Mijn geheugen is al een hele tijd stuk, maar volgens mij klopt dat wel ja.quote:Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef laziness het volgende:
Moest Tally vandaag nou nog een keer terug voor haar SEO of loop ik een week achter? Er staat me bij maandag terug namelijk
Koolbladeren!quote:Op maandag 10 december 2012 10:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb enorme last van stuwingen omdat ik geen borstvoeding geef.
Heeft iemand nog een nuttige tip (behalve koelen)?
Het lijkt wel alsof ik een enorme slechte boobjob heb gehad
Ik las het al op oma weet raad.quote:
Ja, dat werkt echt...quote:Op maandag 10 december 2012 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik las het al op oma weet raad.
Werkt dat echt?
quote:
Mijn kraamverzorgster perst citroenen voor me uit, maar ik denk dat ik straks manlief dan maar voor een witte kool naar de winkel stuurquote:Op maandag 10 december 2012 10:47 schreef Enfermera het volgende:
Ja, werkt echt. Witte kool. Heeeeeeeeeerlijk.
Mijn kraamverzorgende gaf de tip om ze een beetje te breken (de nerf) en dan gewoon zo om je boobs vouwen dat ze helemaal bedekt zijn.
Als het gaat zoals bij mij in het zkhs is ze ongeveer nu pas aan de beurt. Geduld!quote:Op maandag 10 december 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja om 10 uur al! Ik had op zijn minst intussen een update verwacht
Geduld is voor watjes!quote:Op maandag 10 december 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het gaat zoals bij mij in het zkhs is ze ongeveer nu pas aan de beurt. Geduld!
Werkt idd! En kreeg laatst de tip om ipv de.nerven te breken, met een vork krassen te kerven in het blad. Werkte nog beterquote:Op maandag 10 december 2012 10:47 schreef Enfermera het volgende:
Ja, werkt echt. Witte kool. Heeeeeeeeeerlijk.
Mijn kraamverzorgende gaf de tip om ze een beetje te breken (de nerf) en dan gewoon zo om je boobs vouwen dat ze helemaal bedekt zijn.
Niet iedereen heeft mobiel internet. Als ik volgende week groei echo heb kan ik ook pas thuis updaten.quote:[img]http://f t.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 10 december 2012 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geduld is voor watjes!
Ah oke. Das wel een goede reden ja.quote:Op maandag 10 december 2012 09:14 schreef pessie het volgende:
Ra ook jij gefeliciteerd met je mijlpaal! Nu elke dag op tijd melden he.
Ohnee, becky krijgt een geplande keizersnede ivm stuitligging.
Ja hoor. Zet me er maar bij. De datum is zelf berekend dus zet me maar gewoon bij augustus.quote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef pessie het volgende:
ZOMER gefeliciteerd en welkomwil je in de OP?
Maar juli is nog helemaal leegquote:Op maandag 10 december 2012 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Augustus wordt een flinke lijst.. Er komt er nog 1 aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje egopost maar moet nu weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 11:22 schreef bellelena het volgende:
Welkom en gefeliciteerd Zomerzon!
Wat leuk dat Augustus al zo'n gevulde maand is! Juli is (nog) helemaal leegTally, heel veel succes zometeen
Nou, die piemel is toch moeilijk te missen! Haar vriend zal wel trots zijnquote:Op maandag 10 december 2012 11:35 schreef L-E het volgende:
Ik ben blij met die pijl, want ik ben niet goed in echo's lezen. Maar hoera voor Suikerbaby!
Ik zag zelfs de pijl over het hoofdquote:Op maandag 10 december 2012 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, die piemel is toch moeilijk te missen! Haar vriend zal wel trots zijn
Meisjes zijn tof!quote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook wel een piemel in mijn buik. Want jongetjes zijn tof.
(Maar ook stiekem omdat ik een meisje een tikje eng vindWant dat heb ik niet eerder gedaan en hoe moet dat in hemelsnaam, zo'n wereld van verschil, aargggh
)
Je bent zelf een meisje, mutsquote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook wel een piemel in mijn buik. Want jongetjes zijn tof.
(Maar ook stiekem omdat ik een meisje een tikje eng vindWant dat heb ik niet eerder gedaan en hoe moet dat in hemelsnaam, zo'n wereld van verschil, aargggh
)
+1quote:Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef bellelena het volgende:
Suikertante, wat een plaatjesMooi hoor! En die piemol zag ik ook pas nadat ik de posts erna las
Maar dat komt vast goed wanneer ie groter is
(Ik had het hele plaatje niet herkent
)
Dat heb ik ook inderdaad. My little Pony's en teddyberen ging bij mij vroeger nog, maar barbies hadden bij mij al snel geen hoofd meer en poppen keek ik niet naar om. Haha.quote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef ohnee het volgende:
haha daar kan je niet omheen suikertante, das een heul echte knul! ^^ Niet te missen! (LOL voor mij dan)
Vervelend dat de placenta verkeerd ligt, hopelijk gaat ie snel een ander plekje zoeken.
Ik krijg een meid en vind dat ook wel spannend.ikzelf had als kind zijnde een broertje dood aan jurken ed en meidenspul. Poppen vond ik eng..
Jongens zijn veel makkelijker te begrijpen.
Maargoed wie weet zit ik over een jaar ook wel speldjes in haren te doen en weet ik wat. Heb wel jurkjes voor dr. Hoop wel dat ze iets meer meisje wordt dan ik was..
Echt?quote:Op maandag 10 december 2012 12:57 schreef bellelena het volgende:
Ik ben nog steeds bang voor poppen![]()
Mijn kindje mag, net als ik vroeger, wel met teddyberen spelen
Kindje lag niet goed in beeld om te kunnen beoordelen volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2012 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geloof ik gemist waarom Tally terug moest komen voor de SEO; was ie vorige keer uitgesteld of was ie niet goed?
quote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik was een echt poppenmeisje... dus ik zou heel verbaasd zijn als mijn dochter dat niet leuk vindt
(gelukkig was er ook een tijd dat ik timmerman wilde worden, ik was geen verwend prinsesje oid)
En jemig, er zijn echt heel veel nieuwe zwangerenGefeliciteerd dames!!
En augustus al, wow....!
Stuur je visite die dat koopt voor een verjaardag dan weer weg?quote:Op maandag 10 december 2012 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige speelgoed dat er hier niet inkomt is spul dat geluid maakt. Tenzij de batterijen eruit kunnen
Dat niet... Maar ik ben ook erg blij met maar 1 la met speelgoed en weinig herriezooi... Ik pas echt voor een kast aanschaffen erbij voor kinderspeeltjes, omdat ik heb gezien dat als je enorm veel hebt, de kinderen ook niet meer weten wat ze ermee moeten.quote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stuur je visite die dat koopt voor een verjaardag dan weer weg?
Nee maar als mensen tips vragen dan krijgen ze dat wel te horenquote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duplo is leuk! Mijn ouders hebben de oude nog van mij en m'n broertjes, gaat ook lang mee en veel fantasie! Ik ben wel voor speelgoed waar veel mee kan!quote:Op maandag 10 december 2012 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Het enige waar ik nog een beetje over twijfel is een bak voor de duplo... Maar daar hebben we nu niet erg veel van... Dus als ik een bak ga halen, komt er automagisch ook meer duplo... Maar dan wil ik de meisjes wel de duplotrein...
Same here. Ik zag bij mn oppaskindje wel dat ie de helft van zn speelgoed nog nooit aan had geraakt... maar de hele woonkamer (kleine kamer) lag er wel altijd vol meequote:Op maandag 10 december 2012 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat niet... Maar ik ben ook erg blij met maar 1 la met speelgoed en weinig herriezooi... Ik pas echt voor een kast aanschaffen erbij voor kinderspeeltjes, omdat ik heb gezien dat als je enorm veel hebt, de kinderen ook niet meer weten wat ze ermee moeten.
Ik zou speelgoed wat ik echt niet kan waarderen, en mensen om ons heen weten dat, apart leggen en idd of weggeven of kringloop...
Ik heb juist gister de la weer helemaal opgeruimd en gesorteerd, zodat de kindjes ook makkelijker iets pakken..quote:Op maandag 10 december 2012 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Same here. Ik zag bij mn oppaskindje wel dat ie de helft van zn speelgoed nog nooit aan had geraakt... maar de hele woonkamer (kleine kamer) lag er wel altijd vol mee
Qua suiker dan?quote:Op maandag 10 december 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Arch... Toch mn voeding in de gaten houden dus. 1 waarde van de curve viel wat hoger uit dan mag tijdens de zwangerschap... Ik was in de veronderstelling dat alles onder de 8 prima was, maar bij zwangeren worden andere waarden aangehouden.
Overleggen woensdag met de nieuwe verloskundige wat hun beleid is.
Wij hebben destijds bij de uitnodigngen voor de (eerste) verjaardagen van de kids expliciet benoemd dat we geen v-tech wilden.quote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij werken met verlanglijstjes voor zijn verjaardag, vanaf zijn eerste verjaardag al. Daar zetten we zulke meuk gewoon niet op, werkt prima.quote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie kreeg van mijn ouders een pop, kon ze wennen aan de baby. Beetje jammer dat de pop geluid maakt als je in de buik drukt. 3 maak raden wat ze bij Luuk doet als ie slaapt.....
Whehehehee, ik zie het voor mequote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie kreeg van mijn ouders een pop, kon ze wennen aan de baby. Beetje jammer dat de pop geluid maakt als je in de buik drukt. 3 maak raden wat ze bij Luuk doet als ie slaapt.....
Wat een goednieuwsdag vandaag, jeej!quote:Op maandag 10 december 2012 13:49 schreef Logician het volgende:
Oh een jongetje voor suiker!!
Moooooie echo's
Hier net thuis dus nog niet alle tekst gelezen.
Groei echo was supergoed, meting kwam uit op 30wk 3dgn ipv 29wk 3dgn dus exact 1wk voor. Ben daar superblij mee dat ze ondanks de stress ed het zo goed doet. Cervix zat op 3,8 dus 1cm korter maar niets aan het handje. Superblijzla straks ook even een echo uploaden van een bolle toet!
Nu eerst ff lekker eten ed
Ik heb al wat dingen veranderd, zoals drinken... Crystal clear in plaats van de andere frisdranken. DE yoghurt bij het ontbijt vervangen door optimel..quote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Qua suiker dan?
Op voedingscentrum kun je fijn overzicht krijgen wat je voeding zoal bevat(of gewoon op de verpakking van je eten natuurlijk )
Yep, er bestaan speciale snoepjes en chocolade voor diabeticiquote:
Ik drink eigenlijke alleen light frisdranken... thee, of limonadesiroop...quote:Op maandag 10 december 2012 14:15 schreef Suikertante het volgende:
Ik lees stiekem soms even mee en lees allemaal leuks! Logi ook goed nieuws, super!!
inderdaad wisten we al dat het een jongetje werd maar nu konden we het zelf ook zien![]()
En Tico, voor jou dus stom nieuws, balen zeg. Weet niet of je veel fruitsap en dubbeldrank enzo drinkt anders kan dat al veel schelen! (Hoewel stoppen met redbull..)
Ik heb een paar jaar geleden de chocopasta en hagelslag in de ban gedaan toen ik zag wat daar allemaal in zatquote:Op maandag 10 december 2012 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb al wat dingen veranderd, zoals drinken... Crystal clear in plaats van de andere frisdranken. DE yoghurt bij het ontbijt vervangen door optimel..
Ik eet al zelden witbrood, maar dat gaat dan dus helemaal in de ban.
En gelukkig is sinterklaas het land uit.
Bestaat er suikervrije chocola???
Daar zal ik inderdaad de meeste suiker uit halen... Ik hou echt van hagelslag..quote:Op maandag 10 december 2012 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden de chocopasta en hagelslag in de ban gedaan toen ik zag wat daar allemaal in zatscheelde echt een slok op een borrel wat ik toen binnenkreeg!
Hagelslagquote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar zal ik inderdaad de meeste suiker uit halen... Ik hou echt van hagelslag..
quote:Op maandag 10 december 2012 14:58 schreef becky27 het volgende:
Hier terug uit ziekenhuis niet se gewenste datum gehad en ik baal echt vreselijk.
Ik wilde zo graag thuis bevallen, en nu in het ziekenhuis met een keizersnee op een kut datum. Eer ik het ziekenhuis uit ben moet vent weer aan het werk en kan ik dus alles mooi zelf opknappen. Geen idee hoe dat dan allemaal moet.
quote:Op maandag 10 december 2012 14:58 schreef becky27 het volgende:
Hier terug uit ziekenhuis niet se gewenste datum gehad en ik baal echt vreselijk.
Ik wilde zo graag thuis bevallen, en nu in het ziekenhuis met een keizersnee op een kut datum. Eer ik het ziekenhuis uit ben moet vent weer aan het werk en kan ik dus alles mooi zelf opknappen. Geen idee hoe dat dan allemaal moet.
Met roomboter.... gezouten... Op vers witbrood... Pure hagelslag..quote:Op maandag 10 december 2012 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HagelslagDie grote korrels op een beschuitje met een megalaag boter
![]()
Dat mag nu ik zwanger ben van mezelf![]()
Arme Tico
Een kutdatum? Toch niet met kerst ofzo? Of net ervoor?quote:Op maandag 10 december 2012 14:58 schreef becky27 het volgende:
Wat een eigenwijsje Tally!! En jammer dat je nog niet weet of je gevoel het goed heeft!quote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef Tally het volgende:
Het duurde ff. De echo was lang maar dan mag je ook lang kijken.
Alles lijkt in orde. En weer niet kunnen zien wat het word. Ze heeft echt haar best gedaan. Nou ja volgende keer beter. Alle metingen, bloeduitslagen en bloeddrukmeting was goed.
Ze was alleen wel heel heel heel erg lang met het hartje bezig. Dat maakt/maakte me een beetje zorgen. En van dat gevoel ben ik nog niet af maar ze zei dat alles in orde was.
De baby was nu recht op gaan zitten. Om haar as gedraaid en recht op gaan zitten tegen mn placenta aan. Dus wat ze de vorige keer gemeten heeft kon ze nu niet meten want dat was dan weer niet te zien.
Springen, schudden en duwen heeft niet geholpen vandaag om het te draaien of de benen uit elkaar te krijgen.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met roomboter.... gezouten... Op vers witbrood... Pure hagelslag..
Nu wil ik het.
Daar moet jij ook allemaal niet meer aan beginnenquote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Auw, volgens mij heb ik me iets teveel uitgerekt met het schilderen netnet of mn buik scheurt nu als ik overeind ga zitten
Er rekt straks wel iets anders teveel uit.quote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Auw, volgens mij heb ik me iets teveel uitgerekt met het schilderen netnet of mn buik scheurt nu als ik overeind ga zitten
quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er rekt straks wel iets anders teveel uit.
Dat kan ook nog idd... Bij leyla wilde ziekenhuis 1 me pas na 42 weken inleiden en ziekenhuis 2 mocht ik meteen de volgende dag..quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Is bevallen in een ander ziekenhuis eigenlijk geen optie?
Rekken, scheuren, knippen, u vraagt, wij draaien?quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er rekt straks wel iets anders teveel uit.
De peuter gaat verder niet naar de opvang?quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Thnx voor het support. Ivm longrijping plannen ze het zeker niet voor de 39. Ze geven aan dat de stress van de weeën goed zijn voor de longen en de longrijping pas echt goed is met 39 weken.
Vent zit in onderwijs en heeft na de vakantie geen vrij meer. Eer ik het ziekenhuis uit ben en de kraamhulp weg is is de vakantie voorbij. En zit ik.moet een stuiterpeuter en een verse baby die met een ks is geboren.
We zien het allemaal wel.....
Je klinkt echt heel erg down nu johquote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Thnx voor het support. Ivm longrijping plannen ze het zeker niet voor de 39. Ze geven aan dat de stress van de weeën goed zijn voor de longen en de longrijping pas echt goed is met 39 weken.
Vent zit in onderwijs en heeft na de vakantie geen vrij meer. Eer ik het ziekenhuis uit ben en de kraamhulp weg is is de vakantie voorbij. En zit ik.moet een stuiterpeuter en een verse baby die met een ks is geboren.
Heb je familie in de omgeving wonen? Je vent zorgverlof op laten nemen?quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Oei, klein bedrijf is altijd heel moeilijk ja, dan is hij een groot deel van het bedrijfquote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef becky27 het volgende:
Vent is tennisleraar op een kleine tennisschool zonder cao oid. Zijn baas kan niet lang zonder hem.
Ik ga maar weer ff 'gezellig' doen met man en kind. Ciao
autorijden na een keizersnee: pas op met de verzekering! als je binnen 6 weken na de ks gaat rijden moet je eerst contact gehad hebben met een arts die het ok acht, anders ben je niet verzekerd. ik ben 2 weken na die ks gaan rijden (in samenspraak met de huisarts) en dat ging prima. qua tillen; selene was toen anderhalf en kon zelf de trap op en af. in en uit de box deed ik vanaf een stoel en dan via mijn armen vanaf zo'n 8 dagen na ks, die raad ik je niet aan. wat zegt je kraamzorg?quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef becky27 het volgende:
Komt ook wel goed hoor. Opvang is dicht in die periode. En ik mg natuurlijk niet tillen (en nog uitzoeken hoe het met autorijden zit) dus moet ff zien met brengen en ophalen van die stuiterpeuter.
Tis gewoon ff balen, zie enorm tegen de ks op. Wilde het maar zo snel mogelijk gehad hebben maar helaas.
Laziness je bent sowieso welkom hoor.
Oh, hoe herkenbaar, becky.quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:52 schreef Cwen het volgende:
Purple, kan het zo goed begrijpen! Hier hetzelfde, ook nog zo pril (zo pril dat ik me nog niet eens officieel heb durven melden) en het is nog zo spannend!
Indekrdaad heerlijk, wil zo graag dat mn huis schoon is als de baby komt.quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Logician het volgende:
Pessie heeeerlijk he als alles blinkt?
Hopelijk valt de schade morgen mee
?quote:Op maandag 10 december 2012 21:29 schreef Hilzillah het volgende:
Deze is niet voorverpakt. Er zit weliswaar een zakje omheen maar het zou volgens mij net zo zijn als je hem bij de visboer koopt.
Ja, stom hé... is volgens mij weer nieuw.... Wist ook sinds vandaag pas dat vacuum verpakte vis niet mocht. Zijn zooooveel dingen die ik niet wist. Na het googlen alleen maar meer confused!quote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
?
Een zakje eromheen? Van de supermarkt? Nouja, doe je ding
Hoe ver ben je? Maar het is idd nogal een boel dat niet mag, en van sommige dingen denken veel mensen dat het niet mag terwijl dat dan weer niet zo'n probleem hoeft te zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja, stom hé... is volgens mij weer nieuw.... Wist ook sinds vandaag pas dat vacuum verpakte vis niet mocht. Zijn zooooveel dingen die ik niet wist. Na het googlen alleen maar meer confused!
Ga maar leven op geroosterd brood met suiker
Dat je dat onthouden hebt, respect!quote:Op maandag 10 december 2012 08:03 schreef Incantrix het volgende:
Hi Flyer, gefeliciteerd!Volgens mij was jouw vriendin ook zwanger in 2009, right? Was ze toen niet huis bevallen met wat narigheden? Nouja, veel geluk met de kleine in elk geval!
Een verse mamma in spé... pas een weekje of 7.quote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Maar het is idd nogal een boel dat niet mag, en van sommige dingen denken veel mensen dat het niet mag terwijl dat dan weer niet zo'n probleem hoeft te zijn.
Heb nog geen vk. Morgen even bellen.... dat van die lever wist ik niet. Jammer.... ben gek op schelp lever op brood...quote:Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef pessie het volgende:
Lot![]()
Hilz, het gaat vooral om rauw vlees en vacuüm verpakt vlees. Verder alcoholen drugs lijkt me voor zich spreken. Ook is het niet goed veel lever producteen te etenvanwege te veel vitamine a wat niet goed is voor je kindje. kijk eens op de website van je vk, kun je wsvook wel eea vinden.
Ai, dat is niet fijn! Gelukkig is alles wel weer vlot verlopen (érg vlot zelfs!quote:Op maandag 10 december 2012 22:05 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat je dat onthouden hebt, respect!![]()
Gisteren eigenlijk weer hetzelfde verhaal met een placenta die onder geen beding eruit wilde. Uiteindelijk eindigde mijn vrouw dus weer op de operatietafel. Na de lunch mochten we naar huis toe.
Het ging echt supersnel. Om 17:40 vliezen gebroken, 19:30 naar ziekenhuis, om 22:30 weer naar huis gestuurd, om 00:30 weer gebeld naar het ziekenhuis dat we er aankwamen en vijftien minuten na binnenkomst was het kind erHet personeel schrok er een beetje van, ze hadden zelfs nog geen handschoenen e.d. aan.
Doet mijn gyn ook als ik zulke vragen stel (zoals bijv. bij softijs/milkshakes)quote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk anders ff bij het voedingscentrum. Die hebben een vrij duidelijke lijst. En bij twijfel google ik meestal ff.
Google geeft in deze heel tegenstrijdige info. Denk dat de vis voor de zekerheid maar naar mamma verhuisdquote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk anders ff bij het voedingscentrum. Die hebben een vrij duidelijke lijst. En bij twijfel google ik meestal ff.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |