De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buikquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...
Het begint nu echt een fijne voel-bol te worden, met reactie als je je handen erop legt enzo... zo gezellig!En ik kan mn theekopje er op zetten
voelt ook heel 'echt'!
Ik denk dat ik zodra ze er is een stuk minder thee drinkquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buik(Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!)
Leer je haar wel voorzichtig te doen met hete thee?
In het buikentopic heb ik je mooie bol laatst nog gezien, wat leuk dat je er al thee op kunt laten staanquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...
Het begint nu echt een fijne voel-bol te worden, met reactie als je je handen erop legt enzo... zo gezellig!En ik kan mn theekopje er op zetten
voelt ook heel 'echt'!
hehe idd, ik had bij mn ziekenhuisopname bij de oudste wel een tandenborstel maar geen tandpasta, wel onderbroeken maar geen beha's (dat zat niet zo in zn systeemquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....
Luc is nu 7+ weken oud, maar zei het vanavond nog tegen mijn man. Zo'n raar idee dat hij in mijn buik heeft gezeten!quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buik(Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!)
Ik naast mn ouders mn beste vriendinnetje... Ik kon het gewoon NIET voor me houden!quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Suikertante het volgende:
Hilzillah, ik werk in een kledingwinkel en heb het met vijf weken ook aan een klant verklapt
Ik dacht meteen "ohnee wat doe ik nou!!!" Een hele opluchting wel en ze vonden het superleuk natuurlijk! Hoogzwanger stel was het.
Was ik er weer even vanaf
Mja, zo vaak kom ik hier niet nee. Enfin, kind is geboren om half 2 :p We waren eerst weer naar huis gestuurd, omdat er maar weinig activiteit was. Echter na een halfuur thuis ging het helemaal los en zijn we een halfuur later weer naar het ziekenhuis gegaan. Binnen 10 minuten was het gebeurd! Kind is 44cm en 2730 gram.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
volgens mij een willekeurige fokker die even komt melden.
zoals ze soms ook een geboorte komen melden of een zwangerschap waar je vervolgens niks meer van hoort.
Oh, vandaag! Ik vroeg me al af of ze een beetje schappelijk voor je geweest waren qua datum. Ben benieuwd! Maak je het bekend?quote:Op maandag 10 december 2012 07:46 schreef becky27 het volgende:
Meld dan maar he.
Vandaag 37 weken, nu echt LLM toch? Men wat gaat hard. Vandaag datum prikken. Zo gek, hoewel ze nog gewoon eerder kan komen.
WAAAHHH!! Mag ik met je mee? Doe ik net alsof het mijn kind isquote:Op maandag 10 december 2012 08:26 schreef Suikertante het volgende:
Ik kom hoop ik over een uur of twee met echofoto's
Oeh foto's!quote:Op maandag 10 december 2012 08:26 schreef Suikertante het volgende:
Becky dat is écht spannend!
Ik kom hoop ik over een uur of twee met echofoto's
Logi misschien is een dagje rustig aan met griepje wel lekkerder dan in de woonkamer op de vloer liggen en niet meer kunnen bewegen van de pijn! Toch beterschap
Damn net te laatquote:Op maandag 10 december 2012 08:33 schreef Suikertante het volgende:
Haha Spirit dat haal je nooit meer! Moet er om 9 uur zijn. Anders was je natúúrlijk welkom
Mijn geheugen is al een hele tijd stuk, maar volgens mij klopt dat wel ja.quote:Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef laziness het volgende:
Moest Tally vandaag nou nog een keer terug voor haar SEO of loop ik een week achter? Er staat me bij maandag terug namelijk
Koolbladeren!quote:Op maandag 10 december 2012 10:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb enorme last van stuwingen omdat ik geen borstvoeding geef.
Heeft iemand nog een nuttige tip (behalve koelen)?
Het lijkt wel alsof ik een enorme slechte boobjob heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |