Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...quote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deed de mijne ook(ik mis mijn buik best een beetje
)
24 weken alweer
 En ik kan mn theekopje er op zetten
  En ik kan mn theekopje er op zetten  voelt ook heel 'echt'!
  voelt ook heel 'echt'!

De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buikquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...
Het begint nu echt een fijne voel-bol te worden, met reactie als je je handen erop legt enzo... zo gezellig!En ik kan mn theekopje er op zetten
voelt ook heel 'echt'!
 (Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!)
 (Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!) 

Ik denk dat ik zodra ze er is een stuk minder thee drinkquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buik(Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!)
Leer je haar wel voorzichtig te doen met hete thee?
 begin mn koffie weer een beetje te waarderen zo nu en dan
  begin mn koffie weer een beetje te waarderen zo nu en dan  

In het buikentopic heb ik je mooie bol laatst nog gezien, wat leuk dat je er al thee op kunt laten staanquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...
Het begint nu echt een fijne voel-bol te worden, met reactie als je je handen erop legt enzo... zo gezellig!En ik kan mn theekopje er op zetten
voelt ook heel 'echt'!

en wat onvoorstelbaar nu nog voor mij!
 en wat onvoorstelbaar nu nog voor mij! zillah666 alweer 30 weken!
 zillah666 alweer 30 weken!

Vrienden van mij wonen niet heel erg in de buurt mbt het ophalen en de flessen in huis kan ik wel verstoppen.
 Vrienden van mij wonen niet heel erg in de buurt mbt het ophalen en de flessen in huis kan ik wel verstoppen.  

hehe idd, ik had bij mn ziekenhuisopname bij de oudste wel een tandenborstel maar geen tandpasta, wel onderbroeken maar geen beha's (dat zat niet zo in zn systeemquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....
 ), ik geloof dat k toen 29 weken was ofzo, maar heb toen wel direct bij thuiskomst de tas ingepakt en klaargezet. T is niet alsof ie in de weg stond verder ofzo. Bij oudste verder niet nodig gehad, behalve babykleertjes enzo. Bij jongste wel. En toen kwam ik nog dingen tekort
 ), ik geloof dat k toen 29 weken was ofzo, maar heb toen wel direct bij thuiskomst de tas ingepakt en klaargezet. T is niet alsof ie in de weg stond verder ofzo. Bij oudste verder niet nodig gehad, behalve babykleertjes enzo. Bij jongste wel. En toen kwam ik nog dingen tekort  

Luc is nu 7+ weken oud, maar zei het vanavond nog tegen mijn man. Zo'n raar idee dat hij in mijn buik heeft gezeten!quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buik(Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!)

Ik naast mn ouders mn beste vriendinnetje... Ik kon het gewoon NIET voor me houden!quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Suikertante het volgende:
Hilzillah, ik werk in een kledingwinkel en heb het met vijf weken ook aan een klant verklapt
Ik dacht meteen "ohnee wat doe ik nou!!!" Een hele opluchting wel en ze vonden het superleuk natuurlijk! Hoogzwanger stel was het.
Was ik er weer even vanaf

Mja, zo vaak kom ik hier niet nee. Enfin, kind is geboren om half 2 :p We waren eerst weer naar huis gestuurd, omdat er maar weinig activiteit was. Echter na een halfuur thuis ging het helemaal los en zijn we een halfuur later weer naar het ziekenhuis gegaan. Binnen 10 minuten was het gebeurd! Kind is 44cm en 2730 gram.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
volgens mij een willekeurige fokker die even komt melden.
zoals ze soms ook een geboorte komen melden of een zwangerschap waar je vervolgens niks meer van hoort.

Volgens mij was jouw vriendin ook zwanger in 2009, right? Was ze toen niet huis bevallen met wat narigheden? Nouja, veel geluk met de kleine in elk geval!
 Volgens mij was jouw vriendin ook zwanger in 2009, right? Was ze toen niet huis bevallen met wat narigheden? Nouja, veel geluk met de kleine in elk geval! Ja mag ook wel met 37+ natuurlijk, maarja
 Ja mag ook wel met 37+ natuurlijk, maarja  De kerstspullen zijn ook uit de kast, gisteren lekker de kerstboom versierd. Was wel even een emo moment toen we de engel die we vorig jaar in ere van Gabriël kochten op de boom zetten, vooral het besef dat we toen nóóit hadden kunnen denken dat we die dit jaar in hoogzwangere staat weer zouden gebruiken. Maargoed, babywas bijna klaar, bijna alles in huis, kolfspullen zijn voor de eerste keer gesteriliseerd, zo goed als alles zit in de vluchttas, cosleeper, box, commode voor beneden staan allemaal klaar..
 De kerstspullen zijn ook uit de kast, gisteren lekker de kerstboom versierd. Was wel even een emo moment toen we de engel die we vorig jaar in ere van Gabriël kochten op de boom zetten, vooral het besef dat we toen nóóit hadden kunnen denken dat we die dit jaar in hoogzwangere staat weer zouden gebruiken. Maargoed, babywas bijna klaar, bijna alles in huis, kolfspullen zijn voor de eerste keer gesteriliseerd, zo goed als alles zit in de vluchttas, cosleeper, box, commode voor beneden staan allemaal klaar.. Hoop dat ik pas beval als dat weer over is, zo kan ik natuurlijk niet fatsoenlijk vloeken als het hoofdje staat
 Hoop dat ik pas beval als dat weer over is, zo kan ik natuurlijk niet fatsoenlijk vloeken als het hoofdje staat  

Oh, vandaag! Ik vroeg me al af of ze een beetje schappelijk voor je geweest waren qua datum. Ben benieuwd! Maak je het bekend?quote:Op maandag 10 december 2012 07:46 schreef becky27 het volgende:
Meld dan maar he.
Vandaag 37 weken, nu echt LLM toch? Men wat gaat hard. Vandaag datum prikken. Zo gek, hoewel ze nog gewoon eerder kan komen.
 voor je 37-wekenmijlpaal natuurlijk!
 voor je 37-wekenmijlpaal natuurlijk!

Aan de ene kant eng, aan de andere kant superleuk om de kleine weer te kunnen zien!! Gisteravond was ie trouwens echt superdruk, dat kind hield maar niet op met bewegen
 Aan de ene kant eng, aan de andere kant superleuk om de kleine weer te kunnen zien!! Gisteravond was ie trouwens echt superdruk, dat kind hield maar niet op met bewegen  Volgens de vk kan ie echter nog niet uit zichzelf bewegen, maar heeft het met mijn adrenalineniveau te maken?! Was wel een tikje gestresst gisteravond ivm werk, maar is ie echt daardoor zo druk?
 Volgens de vk kan ie echter nog niet uit zichzelf bewegen, maar heeft het met mijn adrenalineniveau te maken?! Was wel een tikje gestresst gisteravond ivm werk, maar is ie echt daardoor zo druk?

WAAAHHH!! Mag ik met je mee? Doe ik net alsof het mijn kind isquote:Op maandag 10 december 2012 08:26 schreef Suikertante het volgende:
Ik kom hoop ik over een uur of twee met echofoto's

37 weken mijlpaal vandaag
  37 weken mijlpaal vandaag   
  ik ben er echt niet aan toe ja
  ik ben er echt niet aan toe ja  

Oeh foto's!quote:Op maandag 10 december 2012 08:26 schreef Suikertante het volgende:
Becky dat is écht spannend!
Ik kom hoop ik over een uur of twee met echofoto's
Logi misschien is een dagje rustig aan met griepje wel lekkerder dan in de woonkamer op de vloer liggen en niet meer kunnen bewegen van de pijn! Toch beterschap
 succes bij de echo
 succes bij de echo

rebel
 rebel 

Damn net te laatquote:Op maandag 10 december 2012 08:33 schreef Suikertante het volgende:
Haha Spirit dat haal je nooit meer! Moet er om 9 uur zijn. Anders was je natúúrlijk welkom
 Nou succes en vooral veel details hier neerzetten met foto's
 Nou succes en vooral veel details hier neerzetten met foto's  VEEL foto's
 VEEL foto's  

Leuk!
 Leuk!  
  )
 )

En wat een geren zo op t eind zeg. Naar huis en meteen weer terug
  En wat een geren zo op t eind zeg. Naar huis en meteen weer terug   

Voor de 37 weken dames. ^^  Becky krijgt een datum? Waarom krijgen sommige dames een datum? ivm complicaties ofzo?
  Voor de 37 weken dames. ^^  Becky krijgt een datum? Waarom krijgen sommige dames een datum? ivm complicaties ofzo?  . tot nu toe steeds maar 200/250 per week. Geen idee hoe dat komt. houd snachts wel wat vocht vast in mn handen maar das sochtends weer weg.
 . tot nu toe steeds maar 200/250 per week. Geen idee hoe dat komt. houd snachts wel wat vocht vast in mn handen maar das sochtends weer weg.  
  Zou madam er stiekum al uit willen?
   Zou madam er stiekum al uit willen?   

Kindje past al niet meer in z'n geheel in beeld dus dan heb je allemaal aparte lichaamsdelen in beeld. Wij kregen een stickje mee met een stuk of 12 foto's maar niet één is de moeite van het posten waard
 Kindje past al niet meer in z'n geheel in beeld dus dan heb je allemaal aparte lichaamsdelen in beeld. Wij kregen een stickje mee met een stuk of 12 foto's maar niet één is de moeite van het posten waard 

Daar leef ik ook best wel naartoe, nog 2 weekjes..
 Daar leef ik ook best wel naartoe, nog 2 weekjes..

Vriendje heeft zo'n Axe-clicker, en houdt het goed bij.
 Vriendje heeft zo'n Axe-clicker, en houdt het goed bij. 

Zomaar midden op straat! Het was wel heel bizar om het tegen een vreemde hardop te zeggen vond ik haha, maar het luchtte inderdaad ook wel op
 Zomaar midden op straat! Het was wel heel bizar om het tegen een vreemde hardop te zeggen vond ik haha, maar het luchtte inderdaad ook wel op 
 Hi-Flyer, gefeliciteerd met jullie kleine babytje! Is het een jongetje of meisje geworden?
 Hi-Flyer, gefeliciteerd met jullie kleine babytje! Is het een jongetje of meisje geworden? 37 weken voor Becky! Het echte aftellen is begonnen, helemaal nu er bijna een datum is natuurlijk!
 37 weken voor Becky! Het echte aftellen is begonnen, helemaal nu er bijna een datum is natuurlijk!
 L-E gisteren 100 dagen zwanger! Ook een leuk mijlpaaltje
 L-E gisteren 100 dagen zwanger! Ook een leuk mijlpaaltje  

Mijn geheugen is al een hele tijd stuk, maar volgens mij klopt dat wel ja.quote:Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef laziness het volgende:
Moest Tally vandaag nou nog een keer terug voor haar SEO of loop ik een week achter? Er staat me bij maandag terug namelijk

Ik sprong over eind omdat ik droomde dat mn vliezen gebroken waren
 Ik sprong over eind omdat ik droomde dat mn vliezen gebroken waren  En daar heb ik dus de hele nacht aan moeten denken.
 En daar heb ik dus de hele nacht aan moeten denken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |