VK formulier ook gedaanquote:Op zondag 9 december 2012 18:58 schreef DJMomo het volgende:
Contactformulier vk en mvm ingevuld heeft
Je hoeft niet op je werk te plassen, alleen.thuis. En alle beetjes helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef Purple010 het volgende:
[..]
VK formulier ook gedaan
MvM twijfel ik nog over, lijkt me zeer lastig in combinatie met mijn werk
Inderdaad, als je zelf niet geplast hebt dan sta je er niet bij stil. Zodra je 1x hebt meegedaan zijn ze duidelijk herkenbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef Kyara het volgende:
Hilzillah, het zijn kratten met blauwe flessen. Je kunt met mvm afspreken waar ze die oppikken. Ook is er vaak een mogelijkheid om zelf de flessen op een depot af te leveren. Ze zijn wel discreet maar iedereen die ooit meegedaan heeft aan mvm herkent de flessen
Hier was het zo'n koeriersdienst. Hoe heten ze nou... Dus qua auto niet direct herkenbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Hilzillah het volgende:
MvM Ook aangemeld. Ben benieuwd naar hoe dat precies in zijn werk gaat. Het ophalen dan. Plassen is niet zo moeilijkIs het een anonieme bus? Of een met koeienletters?
Dat klopt! Het blijft een verrassing hier tot het einde!quote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Kyara het volgende:
Bellelena, weet jij nou eigenlijk al wat je krijgt? Ik zie het niet in de OP terug namelijk
Leuk!!quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat klopt! Het blijft een verrassing hier tot het einde!
volgens mij een willekeurige fokker die even komt melden.quote:
Precies! Alle beetjes helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 19:18 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Je hoeft niet op je werk te plassen, alleen.thuis. En alle beetjes helpen!
Woensdag zit ik op 35!!quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, ziekenhuistas. Geen idee wanneer ik die moet gaan pakken. Met 37 weken lijkt me toch een beetje laat.
Is het je nog gelukt een wasmachine te vinden waar je ze in kan wassen?quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Vluchttas!!! Ik zal inderdaad ook eens wat opzoeken. Ik moet m'n babykleertjes nog wassen.
ikdeed het met 39 weken geloof ikquote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, ziekenhuistas. Geen idee wanneer ik die moet gaan pakken. Met 37 weken lijkt me toch een beetje laat.
Ik had het dit weekend moeten doen!! M'n ouders waren weg... Maar gister was ik zwemmen in de ochtend. Daarna slapen met het spul en ik moest even op en neer naar m'n werk omdat er een storing was. En toen was de dag om. En vandaag eerst naar de kerk en vanmiddag hadden we visite. Ik heb geen tijd gehad...quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Is het je nog gelukt een wasmachine te vinden waar je ze in kan wassen?
Vluchttassen voor becky en tico
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....quote:
uhh nee idd..quote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....
De vorige keer was ik toen allang bevallen.quote:
mijnese wilden er gewoon niet uit.. die bleven 41 en 41.1 w zitten...quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
De vorige keer was ik toen allang bevallen.![]()
Ik heb toen tijdens de bevalling mijn tas gepakt. Niet handig. Ook geen 'afschrikkers' ingepakt maar vent wel een boxershort.
Daarbij moet ik nu daar het ziekenhuis, dat wilde ik de vorige keer echt niet. Maar goed ben toch gegaan.
Ook spannend hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat klopt! Het blijft een verrassing hier tot het einde!
Ik hoop dat deze niet de lijn volgt idd nquote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijnese wilden er gewoon niet uit.. die bleven 41 en 41.1 w zitten...
Ik had geen tas ingepakt maar in de kasten stapeltjes gemaakt die mee moesten in geval van ziekenhuis. van tevoren aan manlief verteld dat DIE stapels mee moesten. Uiteindelijk niet nodig gehad.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1904160/2/25#120122984ndag 9 december 2012 20:58[/url] schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh nee idd..
maar ik was gewoon niet van plan om naar het zh te gaan dus ik had helemaal geen zin om een tas in te pakken
Wauw, wat een mijlpaal, 24 weken!!!quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Goodevening trouwens
Wij hebben vandaag eindelijk een goed substantieel begin gemaakt met de verbouwing / versjouwing zodat we aan de babykamer bezig kunnen![]()
En 24 weken vandaag, toch wel een bijzondere dag vind ik
Ja, de hele dag door voel ik telkens weer allemaal gestommelquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook spannend hoor
Voel jij eigenlijk ook al veel beweging?
quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Goodevening trouwens
Wij hebben vandaag eindelijk een goed substantieel begin gemaakt met de verbouwing / versjouwing zodat we aan de babykamer bezig kunnen![]()
En 24 weken vandaag, toch wel een bijzondere dag vind ik
Oh dat klinkt fijn zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef bellelena het volgende:
Ja, de hele dag door voel ik telkens weer allemaal gestommelHeel gezellig en ik heb het idee dat mijn lief het een dezer dagen ook zal gaan voelen! Tot nu toe gaat het babytje vooral lekker rustig tegen liefs hand aanliggen heb ik het idee, hij/zij wordt meteen rustig wanneer lief z'n hand op m'n buik legt
En is het bij jou ook al lekker gezellig?
Deed de mijne ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat klinkt fijn zeg!![]()
Hier krijgt mn vriend af en toe ook wel een schopje tegen zn hand, maar vaker nog houdt mn meisje zich dan ineens stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |