VK formulier ook gedaanquote:Op zondag 9 december 2012 18:58 schreef DJMomo het volgende:
Contactformulier vk en mvm ingevuld heeft
Je hoeft niet op je werk te plassen, alleen.thuis. En alle beetjes helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef Purple010 het volgende:
[..]
VK formulier ook gedaan
MvM twijfel ik nog over, lijkt me zeer lastig in combinatie met mijn werk
Inderdaad, als je zelf niet geplast hebt dan sta je er niet bij stil. Zodra je 1x hebt meegedaan zijn ze duidelijk herkenbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef Kyara het volgende:
Hilzillah, het zijn kratten met blauwe flessen. Je kunt met mvm afspreken waar ze die oppikken. Ook is er vaak een mogelijkheid om zelf de flessen op een depot af te leveren. Ze zijn wel discreet maar iedereen die ooit meegedaan heeft aan mvm herkent de flessen
Hier was het zo'n koeriersdienst. Hoe heten ze nou... Dus qua auto niet direct herkenbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Hilzillah het volgende:
MvM Ook aangemeld. Ben benieuwd naar hoe dat precies in zijn werk gaat. Het ophalen dan. Plassen is niet zo moeilijkIs het een anonieme bus? Of een met koeienletters?
Dat klopt! Het blijft een verrassing hier tot het einde!quote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Kyara het volgende:
Bellelena, weet jij nou eigenlijk al wat je krijgt? Ik zie het niet in de OP terug namelijk
Leuk!!quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat klopt! Het blijft een verrassing hier tot het einde!
volgens mij een willekeurige fokker die even komt melden.quote:
Precies! Alle beetjes helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 19:18 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Je hoeft niet op je werk te plassen, alleen.thuis. En alle beetjes helpen!
Woensdag zit ik op 35!!quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, ziekenhuistas. Geen idee wanneer ik die moet gaan pakken. Met 37 weken lijkt me toch een beetje laat.
Is het je nog gelukt een wasmachine te vinden waar je ze in kan wassen?quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Vluchttas!!! Ik zal inderdaad ook eens wat opzoeken. Ik moet m'n babykleertjes nog wassen.
ikdeed het met 39 weken geloof ikquote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, ziekenhuistas. Geen idee wanneer ik die moet gaan pakken. Met 37 weken lijkt me toch een beetje laat.
Ik had het dit weekend moeten doen!! M'n ouders waren weg... Maar gister was ik zwemmen in de ochtend. Daarna slapen met het spul en ik moest even op en neer naar m'n werk omdat er een storing was. En toen was de dag om. En vandaag eerst naar de kerk en vanmiddag hadden we visite. Ik heb geen tijd gehad...quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Is het je nog gelukt een wasmachine te vinden waar je ze in kan wassen?
Vluchttassen voor becky en tico
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....quote:
uhh nee idd..quote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....
De vorige keer was ik toen allang bevallen.quote:
mijnese wilden er gewoon niet uit.. die bleven 41 en 41.1 w zitten...quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
De vorige keer was ik toen allang bevallen.![]()
Ik heb toen tijdens de bevalling mijn tas gepakt. Niet handig. Ook geen 'afschrikkers' ingepakt maar vent wel een boxershort.
Daarbij moet ik nu daar het ziekenhuis, dat wilde ik de vorige keer echt niet. Maar goed ben toch gegaan.
Ook spannend hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat klopt! Het blijft een verrassing hier tot het einde!
Ik hoop dat deze niet de lijn volgt idd nquote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijnese wilden er gewoon niet uit.. die bleven 41 en 41.1 w zitten...
Ik had geen tas ingepakt maar in de kasten stapeltjes gemaakt die mee moesten in geval van ziekenhuis. van tevoren aan manlief verteld dat DIE stapels mee moesten. Uiteindelijk niet nodig gehad.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1904160/2/25#120122984ndag 9 december 2012 20:58[/url] schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh nee idd..
maar ik was gewoon niet van plan om naar het zh te gaan dus ik had helemaal geen zin om een tas in te pakken
Wauw, wat een mijlpaal, 24 weken!!!quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Goodevening trouwens
Wij hebben vandaag eindelijk een goed substantieel begin gemaakt met de verbouwing / versjouwing zodat we aan de babykamer bezig kunnen![]()
En 24 weken vandaag, toch wel een bijzondere dag vind ik
Ja, de hele dag door voel ik telkens weer allemaal gestommelquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook spannend hoor
Voel jij eigenlijk ook al veel beweging?
quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Goodevening trouwens
Wij hebben vandaag eindelijk een goed substantieel begin gemaakt met de verbouwing / versjouwing zodat we aan de babykamer bezig kunnen![]()
En 24 weken vandaag, toch wel een bijzondere dag vind ik
Oh dat klinkt fijn zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef bellelena het volgende:
Ja, de hele dag door voel ik telkens weer allemaal gestommelHeel gezellig en ik heb het idee dat mijn lief het een dezer dagen ook zal gaan voelen! Tot nu toe gaat het babytje vooral lekker rustig tegen liefs hand aanliggen heb ik het idee, hij/zij wordt meteen rustig wanneer lief z'n hand op m'n buik legt
En is het bij jou ook al lekker gezellig?
Deed de mijne ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat klinkt fijn zeg!![]()
Hier krijgt mn vriend af en toe ook wel een schopje tegen zn hand, maar vaker nog houdt mn meisje zich dan ineens stil
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...quote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deed de mijne ook(ik mis mijn buik best een beetje
)
24 weken alweer![]()
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buikquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...
Het begint nu echt een fijne voel-bol te worden, met reactie als je je handen erop legt enzo... zo gezellig!En ik kan mn theekopje er op zetten
voelt ook heel 'echt'!
Ik denk dat ik zodra ze er is een stuk minder thee drinkquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buik(Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!)
Leer je haar wel voorzichtig te doen met hete thee?
In het buikentopic heb ik je mooie bol laatst nog gezien, wat leuk dat je er al thee op kunt laten staanquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Denk dat ik de mijne leeg best wel een beetje saai zal vinden...
Het begint nu echt een fijne voel-bol te worden, met reactie als je je handen erop legt enzo... zo gezellig!En ik kan mn theekopje er op zetten
voelt ook heel 'echt'!
hehe idd, ik had bij mn ziekenhuisopname bij de oudste wel een tandenborstel maar geen tandpasta, wel onderbroeken maar geen beha's (dat zat niet zo in zn systeemquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wilde het de vorige keer met 37 weken doen maar toen was ik net opgenomen in het ziekenhuis. En het is niet handig om je man dan al je spulletjes bij elkaar te laten scharrelen. Hoe goed bedoelt ook, het is het altijd net niet.....
Luc is nu 7+ weken oud, maar zei het vanavond nog tegen mijn man. Zo'n raar idee dat hij in mijn buik heeft gezeten!quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inhoud slaapt ter compensatie op mijn buik(Zo'n raar idee, dat ze daar minder dan zes weken geleden nog in zat!)
Ik naast mn ouders mn beste vriendinnetje... Ik kon het gewoon NIET voor me houden!quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Suikertante het volgende:
Hilzillah, ik werk in een kledingwinkel en heb het met vijf weken ook aan een klant verklapt
Ik dacht meteen "ohnee wat doe ik nou!!!" Een hele opluchting wel en ze vonden het superleuk natuurlijk! Hoogzwanger stel was het.
Was ik er weer even vanaf
Mja, zo vaak kom ik hier niet nee. Enfin, kind is geboren om half 2 :p We waren eerst weer naar huis gestuurd, omdat er maar weinig activiteit was. Echter na een halfuur thuis ging het helemaal los en zijn we een halfuur later weer naar het ziekenhuis gegaan. Binnen 10 minuten was het gebeurd! Kind is 44cm en 2730 gram.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
volgens mij een willekeurige fokker die even komt melden.
zoals ze soms ook een geboorte komen melden of een zwangerschap waar je vervolgens niks meer van hoort.
Oh, vandaag! Ik vroeg me al af of ze een beetje schappelijk voor je geweest waren qua datum. Ben benieuwd! Maak je het bekend?quote:Op maandag 10 december 2012 07:46 schreef becky27 het volgende:
Meld dan maar he.
Vandaag 37 weken, nu echt LLM toch? Men wat gaat hard. Vandaag datum prikken. Zo gek, hoewel ze nog gewoon eerder kan komen.
WAAAHHH!! Mag ik met je mee? Doe ik net alsof het mijn kind isquote:Op maandag 10 december 2012 08:26 schreef Suikertante het volgende:
Ik kom hoop ik over een uur of twee met echofoto's
Oeh foto's!quote:Op maandag 10 december 2012 08:26 schreef Suikertante het volgende:
Becky dat is écht spannend!
Ik kom hoop ik over een uur of twee met echofoto's
Logi misschien is een dagje rustig aan met griepje wel lekkerder dan in de woonkamer op de vloer liggen en niet meer kunnen bewegen van de pijn! Toch beterschap
Damn net te laatquote:Op maandag 10 december 2012 08:33 schreef Suikertante het volgende:
Haha Spirit dat haal je nooit meer! Moet er om 9 uur zijn. Anders was je natúúrlijk welkom
Mijn geheugen is al een hele tijd stuk, maar volgens mij klopt dat wel ja.quote:Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef laziness het volgende:
Moest Tally vandaag nou nog een keer terug voor haar SEO of loop ik een week achter? Er staat me bij maandag terug namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |