Daar moet jij ook allemaal niet meer aan beginnenquote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Auw, volgens mij heb ik me iets teveel uitgerekt met het schilderen netnet of mn buik scheurt nu als ik overeind ga zitten
Er rekt straks wel iets anders teveel uit.quote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Auw, volgens mij heb ik me iets teveel uitgerekt met het schilderen netnet of mn buik scheurt nu als ik overeind ga zitten
quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er rekt straks wel iets anders teveel uit.
Dat kan ook nog idd... Bij leyla wilde ziekenhuis 1 me pas na 42 weken inleiden en ziekenhuis 2 mocht ik meteen de volgende dag..quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Is bevallen in een ander ziekenhuis eigenlijk geen optie?
Rekken, scheuren, knippen, u vraagt, wij draaien?quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er rekt straks wel iets anders teveel uit.
De peuter gaat verder niet naar de opvang?quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Thnx voor het support. Ivm longrijping plannen ze het zeker niet voor de 39. Ze geven aan dat de stress van de weeën goed zijn voor de longen en de longrijping pas echt goed is met 39 weken.
Vent zit in onderwijs en heeft na de vakantie geen vrij meer. Eer ik het ziekenhuis uit ben en de kraamhulp weg is is de vakantie voorbij. En zit ik.moet een stuiterpeuter en een verse baby die met een ks is geboren.
We zien het allemaal wel.....
Je klinkt echt heel erg down nu johquote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Thnx voor het support. Ivm longrijping plannen ze het zeker niet voor de 39. Ze geven aan dat de stress van de weeën goed zijn voor de longen en de longrijping pas echt goed is met 39 weken.
Vent zit in onderwijs en heeft na de vakantie geen vrij meer. Eer ik het ziekenhuis uit ben en de kraamhulp weg is is de vakantie voorbij. En zit ik.moet een stuiterpeuter en een verse baby die met een ks is geboren.
Heb je familie in de omgeving wonen? Je vent zorgverlof op laten nemen?quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Oei, klein bedrijf is altijd heel moeilijk ja, dan is hij een groot deel van het bedrijfquote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef becky27 het volgende:
Vent is tennisleraar op een kleine tennisschool zonder cao oid. Zijn baas kan niet lang zonder hem.
Ik ga maar weer ff 'gezellig' doen met man en kind. Ciao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |