Hagelslagquote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar zal ik inderdaad de meeste suiker uit halen... Ik hou echt van hagelslag..
quote:Op maandag 10 december 2012 14:58 schreef becky27 het volgende:
Hier terug uit ziekenhuis niet se gewenste datum gehad en ik baal echt vreselijk.
Ik wilde zo graag thuis bevallen, en nu in het ziekenhuis met een keizersnee op een kut datum. Eer ik het ziekenhuis uit ben moet vent weer aan het werk en kan ik dus alles mooi zelf opknappen. Geen idee hoe dat dan allemaal moet.
quote:Op maandag 10 december 2012 14:58 schreef becky27 het volgende:
Hier terug uit ziekenhuis niet se gewenste datum gehad en ik baal echt vreselijk.
Ik wilde zo graag thuis bevallen, en nu in het ziekenhuis met een keizersnee op een kut datum. Eer ik het ziekenhuis uit ben moet vent weer aan het werk en kan ik dus alles mooi zelf opknappen. Geen idee hoe dat dan allemaal moet.
Met roomboter.... gezouten... Op vers witbrood... Pure hagelslag..quote:Op maandag 10 december 2012 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HagelslagDie grote korrels op een beschuitje met een megalaag boter
![]()
Dat mag nu ik zwanger ben van mezelf![]()
Arme Tico
Een kutdatum? Toch niet met kerst ofzo? Of net ervoor?quote:Op maandag 10 december 2012 14:58 schreef becky27 het volgende:
Wat een eigenwijsje Tally!! En jammer dat je nog niet weet of je gevoel het goed heeft!quote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef Tally het volgende:
Het duurde ff. De echo was lang maar dan mag je ook lang kijken.
Alles lijkt in orde. En weer niet kunnen zien wat het word. Ze heeft echt haar best gedaan. Nou ja volgende keer beter. Alle metingen, bloeduitslagen en bloeddrukmeting was goed.
Ze was alleen wel heel heel heel erg lang met het hartje bezig. Dat maakt/maakte me een beetje zorgen. En van dat gevoel ben ik nog niet af maar ze zei dat alles in orde was.
De baby was nu recht op gaan zitten. Om haar as gedraaid en recht op gaan zitten tegen mn placenta aan. Dus wat ze de vorige keer gemeten heeft kon ze nu niet meten want dat was dan weer niet te zien.
Springen, schudden en duwen heeft niet geholpen vandaag om het te draaien of de benen uit elkaar te krijgen.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met roomboter.... gezouten... Op vers witbrood... Pure hagelslag..
Nu wil ik het.
Daar moet jij ook allemaal niet meer aan beginnenquote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Auw, volgens mij heb ik me iets teveel uitgerekt met het schilderen netnet of mn buik scheurt nu als ik overeind ga zitten
Er rekt straks wel iets anders teveel uit.quote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Auw, volgens mij heb ik me iets teveel uitgerekt met het schilderen netnet of mn buik scheurt nu als ik overeind ga zitten
quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er rekt straks wel iets anders teveel uit.
Dat kan ook nog idd... Bij leyla wilde ziekenhuis 1 me pas na 42 weken inleiden en ziekenhuis 2 mocht ik meteen de volgende dag..quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Is bevallen in een ander ziekenhuis eigenlijk geen optie?
Rekken, scheuren, knippen, u vraagt, wij draaien?quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er rekt straks wel iets anders teveel uit.
De peuter gaat verder niet naar de opvang?quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Thnx voor het support. Ivm longrijping plannen ze het zeker niet voor de 39. Ze geven aan dat de stress van de weeën goed zijn voor de longen en de longrijping pas echt goed is met 39 weken.
Vent zit in onderwijs en heeft na de vakantie geen vrij meer. Eer ik het ziekenhuis uit ben en de kraamhulp weg is is de vakantie voorbij. En zit ik.moet een stuiterpeuter en een verse baby die met een ks is geboren.
We zien het allemaal wel.....
Je klinkt echt heel erg down nu johquote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Thnx voor het support. Ivm longrijping plannen ze het zeker niet voor de 39. Ze geven aan dat de stress van de weeën goed zijn voor de longen en de longrijping pas echt goed is met 39 weken.
Vent zit in onderwijs en heeft na de vakantie geen vrij meer. Eer ik het ziekenhuis uit ben en de kraamhulp weg is is de vakantie voorbij. En zit ik.moet een stuiterpeuter en een verse baby die met een ks is geboren.
Heb je familie in de omgeving wonen? Je vent zorgverlof op laten nemen?quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Oei, klein bedrijf is altijd heel moeilijk ja, dan is hij een groot deel van het bedrijfquote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef becky27 het volgende:
Vent is tennisleraar op een kleine tennisschool zonder cao oid. Zijn baas kan niet lang zonder hem.
Ik ga maar weer ff 'gezellig' doen met man en kind. Ciao
autorijden na een keizersnee: pas op met de verzekering! als je binnen 6 weken na de ks gaat rijden moet je eerst contact gehad hebben met een arts die het ok acht, anders ben je niet verzekerd. ik ben 2 weken na die ks gaan rijden (in samenspraak met de huisarts) en dat ging prima. qua tillen; selene was toen anderhalf en kon zelf de trap op en af. in en uit de box deed ik vanaf een stoel en dan via mijn armen vanaf zo'n 8 dagen na ks, die raad ik je niet aan. wat zegt je kraamzorg?quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef becky27 het volgende:
Komt ook wel goed hoor. Opvang is dicht in die periode. En ik mg natuurlijk niet tillen (en nog uitzoeken hoe het met autorijden zit) dus moet ff zien met brengen en ophalen van die stuiterpeuter.
Tis gewoon ff balen, zie enorm tegen de ks op. Wilde het maar zo snel mogelijk gehad hebben maar helaas.
Laziness je bent sowieso welkom hoor.
Oh, hoe herkenbaar, becky.quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:52 schreef Cwen het volgende:
Purple, kan het zo goed begrijpen! Hier hetzelfde, ook nog zo pril (zo pril dat ik me nog niet eens officieel heb durven melden) en het is nog zo spannend!
Indekrdaad heerlijk, wil zo graag dat mn huis schoon is als de baby komt.quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Logician het volgende:
Pessie heeeerlijk he als alles blinkt?
Hopelijk valt de schade morgen mee
?quote:Op maandag 10 december 2012 21:29 schreef Hilzillah het volgende:
Deze is niet voorverpakt. Er zit weliswaar een zakje omheen maar het zou volgens mij net zo zijn als je hem bij de visboer koopt.
Ja, stom hé... is volgens mij weer nieuw.... Wist ook sinds vandaag pas dat vacuum verpakte vis niet mocht. Zijn zooooveel dingen die ik niet wist. Na het googlen alleen maar meer confused!quote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
?
Een zakje eromheen? Van de supermarkt? Nouja, doe je ding
Hoe ver ben je? Maar het is idd nogal een boel dat niet mag, en van sommige dingen denken veel mensen dat het niet mag terwijl dat dan weer niet zo'n probleem hoeft te zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja, stom hé... is volgens mij weer nieuw.... Wist ook sinds vandaag pas dat vacuum verpakte vis niet mocht. Zijn zooooveel dingen die ik niet wist. Na het googlen alleen maar meer confused!
Ga maar leven op geroosterd brood met suiker
Dat je dat onthouden hebt, respect!quote:Op maandag 10 december 2012 08:03 schreef Incantrix het volgende:
Hi Flyer, gefeliciteerd!Volgens mij was jouw vriendin ook zwanger in 2009, right? Was ze toen niet huis bevallen met wat narigheden? Nouja, veel geluk met de kleine in elk geval!
Een verse mamma in spé... pas een weekje of 7.quote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Maar het is idd nogal een boel dat niet mag, en van sommige dingen denken veel mensen dat het niet mag terwijl dat dan weer niet zo'n probleem hoeft te zijn.
Heb nog geen vk. Morgen even bellen.... dat van die lever wist ik niet. Jammer.... ben gek op schelp lever op brood...quote:Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef pessie het volgende:
Lot![]()
Hilz, het gaat vooral om rauw vlees en vacuüm verpakt vlees. Verder alcoholen drugs lijkt me voor zich spreken. Ook is het niet goed veel lever producteen te etenvanwege te veel vitamine a wat niet goed is voor je kindje. kijk eens op de website van je vk, kun je wsvook wel eea vinden.
Ai, dat is niet fijn! Gelukkig is alles wel weer vlot verlopen (érg vlot zelfs!quote:Op maandag 10 december 2012 22:05 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat je dat onthouden hebt, respect!![]()
Gisteren eigenlijk weer hetzelfde verhaal met een placenta die onder geen beding eruit wilde. Uiteindelijk eindigde mijn vrouw dus weer op de operatietafel. Na de lunch mochten we naar huis toe.
Het ging echt supersnel. Om 17:40 vliezen gebroken, 19:30 naar ziekenhuis, om 22:30 weer naar huis gestuurd, om 00:30 weer gebeld naar het ziekenhuis dat we er aankwamen en vijftien minuten na binnenkomst was het kind erHet personeel schrok er een beetje van, ze hadden zelfs nog geen handschoenen e.d. aan.
Doet mijn gyn ook als ik zulke vragen stel (zoals bijv. bij softijs/milkshakes)quote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk anders ff bij het voedingscentrum. Die hebben een vrij duidelijke lijst. En bij twijfel google ik meestal ff.
Google geeft in deze heel tegenstrijdige info. Denk dat de vis voor de zekerheid maar naar mamma verhuisdquote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk anders ff bij het voedingscentrum. Die hebben een vrij duidelijke lijst. En bij twijfel google ik meestal ff.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |