abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120154583
Suiker, wat een mooie foto's! En duidelijk een jongetje inderdaad O+

Tico, balen -O-

Mooie Logi, en fijn dat alles goed is.

Oooh Becky, wat balen.... :*

En Tally, was een eigenwijsje! Vast een meisje ;)

Wat betreft speelgoed..........echt niet normaal hoeveel Midas al heeft. Gelukkig kan het straks gewoon doorgebruikt worden. Hopelijk komt er niet nog meer bij. Qua herriespeelgoed valt het nog mee. Ik word hooguit wat kriegel van de zoveelste keer het deuntje uit de mobiel.
pi_120154807
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef becky27 het volgende:
Komt ook wel goed hoor. Opvang is dicht in die periode. En ik mg natuurlijk niet tillen (en nog uitzoeken hoe het met autorijden zit) dus moet ff zien met brengen en ophalen van die stuiterpeuter.

Tis gewoon ff balen, zie enorm tegen de ks op. Wilde het maar zo snel mogelijk gehad hebben maar helaas.

Laziness je bent sowieso welkom hoor.
autorijden na een keizersnee: pas op met de verzekering! als je binnen 6 weken na de ks gaat rijden moet je eerst contact gehad hebben met een arts die het ok acht, anders ben je niet verzekerd. ik ben 2 weken na die ks gaan rijden (in samenspraak met de huisarts) en dat ging prima. qua tillen; selene was toen anderhalf en kon zelf de trap op en af. in en uit de box deed ik vanaf een stoel en dan via mijn armen vanaf zo'n 8 dagen na ks, die raad ik je niet aan. wat zegt je kraamzorg?

heel veel sterkte iig :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_120154986
Becky ik kan mijn ks al snel weer veel dus dat kan ook. Maar goed ik had geen peuter daarbij. Een stuitbevalling mag niet? Of wil je zelf niet. En heel heel heel misschien draait ze zelf nog. Of is dat uitgesloten? Wonen je ouders of schoonouders in de buurt om te helpen met Noortje?
pi_120155074
Ticootje wat balen zeg!! -O-

Tally weet je nog steeds niets :{ ga je nog een pretecho doen?

Becky ... kan mij je teleurstelling heel goed voorstellen is zoals genoemd een ander ziekenhuis een optie??

Ik blijf maar naar mijn echo staren, die bolle wangen O+ ben zo verliefd!!!

Weet niet meer wie het vroeg: wbt cervix lengte zeiden ze dat het binnen de norm viel. En volgende wk maandag weer nieuwe meting dus wordt gelukkig wel goed in de gaten gehouden. So far so good en vandaag eindelijk een beetje het gevoel van een roze wolk te pakken. O+

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2012 17:10:37 ]
pi_120155830
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Thnx voor het support. Ivm longrijping plannen ze het zeker niet voor de 39. Ze geven aan dat de stress van de weeën goed zijn voor de longen en de longrijping pas echt goed is met 39 weken.

Vent zit in onderwijs en heeft na de vakantie geen vrij meer. Eer ik het ziekenhuis uit ben en de kraamhulp weg is is de vakantie voorbij. En zit ik.moet een stuiterpeuter en een verse baby die met een ks is geboren.
We zien het allemaal wel.....
Oh, hoe herkenbaar, becky.
Dejavu voor mij

Maar ja, komt tijd, komt raad en het loopt uiteindelijk altijd wel weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120156010
*O* Mooie echo voor Logician, inclusief een meisje dat het super goed doet!

*O* Een mooie echo voor Tally, met een heel eigenwijs kindje O+ Hoop dat je je snel weer wat fijner voelt :*

-O- Balen Becky... Hopelijk voel je je er toch wat beter over het als het een beetje bezonken is.

-O- En ook voor Tico... Precies met de feestdagen extra opletten...

O+ O+ O+ Ohhh Liza, wat een prachtig jommetje! Dat pakje ook, geweldig! Lekker trots mee zijn!

*O* 27 weken voor Kyara!

[ Bericht 4% gewijzigd door bellelena op 10-12-2012 17:45:19 ]
pi_120156191
*ooooooooh had ik helemaaaal nog niet gezien!*

O+ Gust!! O+ wat een knapperd liza

*O* 27wk voor Kyara *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2012 17:48:08 ]
pi_120156348
oh en vandaag 27 weken *O*
pi_120156659
Bij mij plannen ze de ks in tussen de 38e en 39e week,gelukkig kan mijn schoonmoeder nog vakantie opnemen rond die tijd zodat die midi en mini op kan vangen terwijl ik aan het herstellen ben in het ziekenhuis.

Oh, en volgens mijn zwangerapp nog precies 100 dagen tot de uitgerekende datum ( die ik dus niet ga halen, maar hee, wel een mini mijlpaaltje toch?!)
  maandag 10 december 2012 @ 17:52:55 #260
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120156662
Becky dat is echt flink balen :*

Logi, fijn dat de cervix meting goed was!

Kyara, mooie mijlpaal *O*

Gust is een prachtig ventje liza O+

Tally, fijndat alles goed was. Alleen jammer dat je niet weet of je nu voor roze of blauw kan gaan.

Mijn nesteldrang was weer bezig. Ben benieuwd hoe het morgen met mn lijf gaat. Keuken blinkt welbheerlijk. Zo apart, ik heb dit nooit zovgehad bij nathan.
  maandag 10 december 2012 @ 18:04:58 #261
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120157168
Balen van de datum Becky.

Kyara 27 weken *O* *O* *O* !

De laatste honderd dagen milka, echt aftellen *O* *O* *O* !
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_120157254
Wat een mooie echo's een foto, ik snap dat jullie trots zijn *O* *O* *O*

Hier een beetje balen, want vandaag een telefoontje van de vk gemist. :(
En bij terug bellen een bandje. Echt super balen, want wil graag een afspraak zo met de feestdagen in aantocht. Was ook wel onhandig zo'n telefoontje op werk. Geheim houden is niet echt mijn sterkste punt.

Wil het wel van de daken schreeuwen, maar ben aan de andere kant bij ieder pijntje bang dat het mis gaat......pfff Word soms een beetje gek van mezelf :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Purple010 op 10-12-2012 18:31:33 ]
pi_120158176
:*
pi_120158197
Pessie heeeerlijk he als alles blinkt?
Hopelijk valt de schade morgen mee :*
pi_120159232
Purple, kan het zo goed begrijpen! Hier hetzelfde, ook nog zo pril (zo pril dat ik me nog niet eens officieel heb durven melden ;)) en het is nog zo spannend!
Home is where the O+ is...
pi_120159624
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:52 schreef Cwen het volgende:
Purple, kan het zo goed begrijpen! Hier hetzelfde, ook nog zo pril (zo pril dat ik me nog niet eens officieel heb durven melden ;)) en het is nog zo spannend!
:W welkom!
  maandag 10 december 2012 @ 19:15:35 #267
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120160230
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Logician het volgende:
Pessie heeeerlijk he als alles blinkt?
Hopelijk valt de schade morgen mee :*
Indekrdaad heerlijk, wil zo graag dat mn huis schoon is als de baby komt.

Cwen, welkom! Gefeliciteerd met je streepjes.
pi_120162150
Becky :*

Purple: irri! Ik heb de mazzel nu in Zwitserland te zitten. Geen van mijn collega's spreekt een woord Nederlands, dus ik kon ongenegeerd het foontje aan nemen! Mvm via email kunnen doen trouwens! Ik heb ook met oog op kerstvakanties nu al contact gezocht. Zou er anders wellicht mee hebben gewacht.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_120163587
Jemig ik ging net de reacties op mijn echo voorlezen aan mijn vriend, was wel even bezig! :D Thanx O+

Purple, hoop dat je gauw een afspraak hebt!!
pi_120163826
wat kun je dan trots zijn op je kind het Suiker! Ik vond dat als je het hartje bij de vk hoorde. Helemaal trots op mijn kind

en vandaag heeft ie voor het eerst geknutseld op het kdv O+
pi_120163885
O+ O+ Wat heeft ze geknutseld??
Ja best wel trots, ook omdat mensen (buiten dit topic) nu wél herkennen wat je op de echofoto's ziet ;)
En omdat ie zo'n lief neusje heeft *;
pi_120163960
Ja, het is nu echt een mensje he. En hij heeft zeker een mooi profieltje O+

Hij heeft een kerstboom geknutseld (foto's in het babytopic)
pi_120164300
Vroeger snapte ik echo´s niet zo goed. Was altijd opzoek naar een klein babietje in de wirwar van vlekken. Pas recent snap ik dat er flink ingezoomd wordt. Ik weet t blond O-)

Suiker die van jou zijn echt heel mooi en duidelijk! Hoop er nog veel voorbij te zien komen.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 20:35:03 #274
70532 loveli
N
pi_120164575
Becky, het is wettelijk geregeld. Kan me voorstellen dat je vent niet naar z'n baast stapt en ijskoud voor het blok zet, maar andersom is het ook niet netjes van z'n werkgever. Hoop dat er toch gezamenlijk een tijdelijk rooster in elkaar geklust kan worden waardoor je man daar kan zijn waar hij het hardst nodig is. Sterkte!

http://www.rijksoverheid.(...)e/verlof/kraamverlof
http://www.rijksoverheid.(...)of/ouderschapsverlof
crap in = crap out
pi_120165024
We gaan morgen naar Ikea om de laatste dingen te kopen voor de kamertjes (plankjes en zo).

En nou hebben ze het rekje met haakjes dat ik wil niet. Nergens niet.

En nou ben ik ontroostbaar :'(

ikwilhetikwilhetikwilhet

/hormonster })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')