autorijden na een keizersnee: pas op met de verzekering! als je binnen 6 weken na de ks gaat rijden moet je eerst contact gehad hebben met een arts die het ok acht, anders ben je niet verzekerd. ik ben 2 weken na die ks gaan rijden (in samenspraak met de huisarts) en dat ging prima. qua tillen; selene was toen anderhalf en kon zelf de trap op en af. in en uit de box deed ik vanaf een stoel en dan via mijn armen vanaf zo'n 8 dagen na ks, die raad ik je niet aan. wat zegt je kraamzorg?quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef becky27 het volgende:
Komt ook wel goed hoor. Opvang is dicht in die periode. En ik mg natuurlijk niet tillen (en nog uitzoeken hoe het met autorijden zit) dus moet ff zien met brengen en ophalen van die stuiterpeuter.
Tis gewoon ff balen, zie enorm tegen de ks op. Wilde het maar zo snel mogelijk gehad hebben maar helaas.
Laziness je bent sowieso welkom hoor.
Oh, hoe herkenbaar, becky.quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Thnx voor het support. Ivm longrijping plannen ze het zeker niet voor de 39. Ze geven aan dat de stress van de weeën goed zijn voor de longen en de longrijping pas echt goed is met 39 weken.
Vent zit in onderwijs en heeft na de vakantie geen vrij meer. Eer ik het ziekenhuis uit ben en de kraamhulp weg is is de vakantie voorbij. En zit ik.moet een stuiterpeuter en een verse baby die met een ks is geboren.
We zien het allemaal wel.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:52 schreef Cwen het volgende:
Purple, kan het zo goed begrijpen! Hier hetzelfde, ook nog zo pril (zo pril dat ik me nog niet eens officieel heb durven melden) en het is nog zo spannend!
Indekrdaad heerlijk, wil zo graag dat mn huis schoon is als de baby komt.quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Logician het volgende:
Pessie heeeerlijk he als alles blinkt?
Hopelijk valt de schade morgen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |