Koolbladeren!quote:Op maandag 10 december 2012 10:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb enorme last van stuwingen omdat ik geen borstvoeding geef.
Heeft iemand nog een nuttige tip (behalve koelen)?
Het lijkt wel alsof ik een enorme slechte boobjob heb gehad
Ik las het al op oma weet raad.quote:
Ja, dat werkt echt...quote:Op maandag 10 december 2012 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik las het al op oma weet raad.
Werkt dat echt?
quote:
Mijn kraamverzorgster perst citroenen voor me uit, maar ik denk dat ik straks manlief dan maar voor een witte kool naar de winkel stuurquote:Op maandag 10 december 2012 10:47 schreef Enfermera het volgende:
Ja, werkt echt. Witte kool. Heeeeeeeeeerlijk.
Mijn kraamverzorgende gaf de tip om ze een beetje te breken (de nerf) en dan gewoon zo om je boobs vouwen dat ze helemaal bedekt zijn.
Als het gaat zoals bij mij in het zkhs is ze ongeveer nu pas aan de beurt. Geduld!quote:Op maandag 10 december 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja om 10 uur al! Ik had op zijn minst intussen een update verwacht
Geduld is voor watjes!quote:Op maandag 10 december 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het gaat zoals bij mij in het zkhs is ze ongeveer nu pas aan de beurt. Geduld!
Werkt idd! En kreeg laatst de tip om ipv de.nerven te breken, met een vork krassen te kerven in het blad. Werkte nog beterquote:Op maandag 10 december 2012 10:47 schreef Enfermera het volgende:
Ja, werkt echt. Witte kool. Heeeeeeeeeerlijk.
Mijn kraamverzorgende gaf de tip om ze een beetje te breken (de nerf) en dan gewoon zo om je boobs vouwen dat ze helemaal bedekt zijn.
Niet iedereen heeft mobiel internet. Als ik volgende week groei echo heb kan ik ook pas thuis updaten.quote:[img]http://f t.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 10 december 2012 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geduld is voor watjes!
Ah oke. Das wel een goede reden ja.quote:Op maandag 10 december 2012 09:14 schreef pessie het volgende:
Ra ook jij gefeliciteerd met je mijlpaal! Nu elke dag op tijd melden he.
Ohnee, becky krijgt een geplande keizersnede ivm stuitligging.
Ja hoor. Zet me er maar bij. De datum is zelf berekend dus zet me maar gewoon bij augustus.quote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef pessie het volgende:
ZOMER gefeliciteerd en welkomwil je in de OP?
Maar juli is nog helemaal leegquote:Op maandag 10 december 2012 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Augustus wordt een flinke lijst.. Er komt er nog 1 aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje egopost maar moet nu weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 11:22 schreef bellelena het volgende:
Welkom en gefeliciteerd Zomerzon!
Wat leuk dat Augustus al zo'n gevulde maand is! Juli is (nog) helemaal leegTally, heel veel succes zometeen
Nou, die piemel is toch moeilijk te missen! Haar vriend zal wel trots zijnquote:Op maandag 10 december 2012 11:35 schreef L-E het volgende:
Ik ben blij met die pijl, want ik ben niet goed in echo's lezen. Maar hoera voor Suikerbaby!
Ik zag zelfs de pijl over het hoofdquote:Op maandag 10 december 2012 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, die piemel is toch moeilijk te missen! Haar vriend zal wel trots zijn
Meisjes zijn tof!quote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook wel een piemel in mijn buik. Want jongetjes zijn tof.
(Maar ook stiekem omdat ik een meisje een tikje eng vindWant dat heb ik niet eerder gedaan en hoe moet dat in hemelsnaam, zo'n wereld van verschil, aargggh
)
Je bent zelf een meisje, mutsquote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook wel een piemel in mijn buik. Want jongetjes zijn tof.
(Maar ook stiekem omdat ik een meisje een tikje eng vindWant dat heb ik niet eerder gedaan en hoe moet dat in hemelsnaam, zo'n wereld van verschil, aargggh
)
+1quote:Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef bellelena het volgende:
Suikertante, wat een plaatjesMooi hoor! En die piemol zag ik ook pas nadat ik de posts erna las
Maar dat komt vast goed wanneer ie groter is
(Ik had het hele plaatje niet herkent
)
Dat heb ik ook inderdaad. My little Pony's en teddyberen ging bij mij vroeger nog, maar barbies hadden bij mij al snel geen hoofd meer en poppen keek ik niet naar om. Haha.quote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef ohnee het volgende:
haha daar kan je niet omheen suikertante, das een heul echte knul! ^^ Niet te missen! (LOL voor mij dan)
Vervelend dat de placenta verkeerd ligt, hopelijk gaat ie snel een ander plekje zoeken.
Ik krijg een meid en vind dat ook wel spannend.ikzelf had als kind zijnde een broertje dood aan jurken ed en meidenspul. Poppen vond ik eng..
Jongens zijn veel makkelijker te begrijpen.
Maargoed wie weet zit ik over een jaar ook wel speldjes in haren te doen en weet ik wat. Heb wel jurkjes voor dr. Hoop wel dat ze iets meer meisje wordt dan ik was..
Echt?quote:Op maandag 10 december 2012 12:57 schreef bellelena het volgende:
Ik ben nog steeds bang voor poppen![]()
Mijn kindje mag, net als ik vroeger, wel met teddyberen spelen
Kindje lag niet goed in beeld om te kunnen beoordelen volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2012 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geloof ik gemist waarom Tally terug moest komen voor de SEO; was ie vorige keer uitgesteld of was ie niet goed?
quote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik was een echt poppenmeisje... dus ik zou heel verbaasd zijn als mijn dochter dat niet leuk vindt
(gelukkig was er ook een tijd dat ik timmerman wilde worden, ik was geen verwend prinsesje oid)
En jemig, er zijn echt heel veel nieuwe zwangerenGefeliciteerd dames!!
En augustus al, wow....!
Stuur je visite die dat koopt voor een verjaardag dan weer weg?quote:Op maandag 10 december 2012 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige speelgoed dat er hier niet inkomt is spul dat geluid maakt. Tenzij de batterijen eruit kunnen
Dat niet... Maar ik ben ook erg blij met maar 1 la met speelgoed en weinig herriezooi... Ik pas echt voor een kast aanschaffen erbij voor kinderspeeltjes, omdat ik heb gezien dat als je enorm veel hebt, de kinderen ook niet meer weten wat ze ermee moeten.quote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stuur je visite die dat koopt voor een verjaardag dan weer weg?
Nee maar als mensen tips vragen dan krijgen ze dat wel te horenquote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duplo is leuk! Mijn ouders hebben de oude nog van mij en m'n broertjes, gaat ook lang mee en veel fantasie! Ik ben wel voor speelgoed waar veel mee kan!quote:Op maandag 10 december 2012 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Het enige waar ik nog een beetje over twijfel is een bak voor de duplo... Maar daar hebben we nu niet erg veel van... Dus als ik een bak ga halen, komt er automagisch ook meer duplo... Maar dan wil ik de meisjes wel de duplotrein...
Same here. Ik zag bij mn oppaskindje wel dat ie de helft van zn speelgoed nog nooit aan had geraakt... maar de hele woonkamer (kleine kamer) lag er wel altijd vol meequote:Op maandag 10 december 2012 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat niet... Maar ik ben ook erg blij met maar 1 la met speelgoed en weinig herriezooi... Ik pas echt voor een kast aanschaffen erbij voor kinderspeeltjes, omdat ik heb gezien dat als je enorm veel hebt, de kinderen ook niet meer weten wat ze ermee moeten.
Ik zou speelgoed wat ik echt niet kan waarderen, en mensen om ons heen weten dat, apart leggen en idd of weggeven of kringloop...
Ik heb juist gister de la weer helemaal opgeruimd en gesorteerd, zodat de kindjes ook makkelijker iets pakken..quote:Op maandag 10 december 2012 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Same here. Ik zag bij mn oppaskindje wel dat ie de helft van zn speelgoed nog nooit aan had geraakt... maar de hele woonkamer (kleine kamer) lag er wel altijd vol mee
Qua suiker dan?quote:Op maandag 10 december 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Arch... Toch mn voeding in de gaten houden dus. 1 waarde van de curve viel wat hoger uit dan mag tijdens de zwangerschap... Ik was in de veronderstelling dat alles onder de 8 prima was, maar bij zwangeren worden andere waarden aangehouden.
Overleggen woensdag met de nieuwe verloskundige wat hun beleid is.
Wij hebben destijds bij de uitnodigngen voor de (eerste) verjaardagen van de kids expliciet benoemd dat we geen v-tech wilden.quote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij werken met verlanglijstjes voor zijn verjaardag, vanaf zijn eerste verjaardag al. Daar zetten we zulke meuk gewoon niet op, werkt prima.quote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie kreeg van mijn ouders een pop, kon ze wennen aan de baby. Beetje jammer dat de pop geluid maakt als je in de buik drukt. 3 maak raden wat ze bij Luuk doet als ie slaapt.....
Whehehehee, ik zie het voor mequote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie kreeg van mijn ouders een pop, kon ze wennen aan de baby. Beetje jammer dat de pop geluid maakt als je in de buik drukt. 3 maak raden wat ze bij Luuk doet als ie slaapt.....
Wat een goednieuwsdag vandaag, jeej!quote:Op maandag 10 december 2012 13:49 schreef Logician het volgende:
Oh een jongetje voor suiker!!
Moooooie echo's
Hier net thuis dus nog niet alle tekst gelezen.
Groei echo was supergoed, meting kwam uit op 30wk 3dgn ipv 29wk 3dgn dus exact 1wk voor. Ben daar superblij mee dat ze ondanks de stress ed het zo goed doet. Cervix zat op 3,8 dus 1cm korter maar niets aan het handje. Superblijzla straks ook even een echo uploaden van een bolle toet!
Nu eerst ff lekker eten ed
Ik heb al wat dingen veranderd, zoals drinken... Crystal clear in plaats van de andere frisdranken. DE yoghurt bij het ontbijt vervangen door optimel..quote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Qua suiker dan?
Op voedingscentrum kun je fijn overzicht krijgen wat je voeding zoal bevat(of gewoon op de verpakking van je eten natuurlijk )
Yep, er bestaan speciale snoepjes en chocolade voor diabeticiquote:
Ik drink eigenlijke alleen light frisdranken... thee, of limonadesiroop...quote:Op maandag 10 december 2012 14:15 schreef Suikertante het volgende:
Ik lees stiekem soms even mee en lees allemaal leuks! Logi ook goed nieuws, super!!
inderdaad wisten we al dat het een jongetje werd maar nu konden we het zelf ook zien![]()
En Tico, voor jou dus stom nieuws, balen zeg. Weet niet of je veel fruitsap en dubbeldrank enzo drinkt anders kan dat al veel schelen! (Hoewel stoppen met redbull..)
Ik heb een paar jaar geleden de chocopasta en hagelslag in de ban gedaan toen ik zag wat daar allemaal in zatquote:Op maandag 10 december 2012 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb al wat dingen veranderd, zoals drinken... Crystal clear in plaats van de andere frisdranken. DE yoghurt bij het ontbijt vervangen door optimel..
Ik eet al zelden witbrood, maar dat gaat dan dus helemaal in de ban.
En gelukkig is sinterklaas het land uit.
Bestaat er suikervrije chocola???
Daar zal ik inderdaad de meeste suiker uit halen... Ik hou echt van hagelslag..quote:Op maandag 10 december 2012 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden de chocopasta en hagelslag in de ban gedaan toen ik zag wat daar allemaal in zatscheelde echt een slok op een borrel wat ik toen binnenkreeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |