Hahaha geduld dames!
Het was hartstikke leuk en alles zag er goed uit, hij bewoog lekker en stak zijn voet in zijn mond

Alleen de placenta lag nog voor mijn baarmoedermond, die moet dus wel even weg daar anders mag ik niet vliegen en nog erger: niet natuurlijk bevallen. Maar volgens de echomevrouw is de kans groter dat hij nog verplaatst dan dat hij daar blijft zitten. Ik moet nu voor de vakantie nog even terugkomen voor een echo. En als ik een bloeding krijg komt het daardoor.
En dan nu, de fotooooo's!!

We kregen een hele cd mee, maar ik moet nu werken dus ik heb een supersnelle miniselectie gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje egopost maar moet nu weg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:

Ik zit in de wachtkamer en zat naast een heel jong stel. Als ze 18 zijn zien ze er heel jong uit voor hun leeftijd. Die komen net teruglopen en volgens mij is het bij hun niet goed gegaan. Ze moet pillen ophalen en over 2 weken terugkomen voor controle en gesprek met de arts. Ze leken (inclusief haar moeder) er niet heel verdrietig over. Maar het zal je maar even gezegd worden

O en ik wil NIET dat het SEO spreekuur uitloopt

tot nu toe hoort iedereen om me heen dat het uitloopt
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
wauw suiker wat een mooie foto's!
En een jongen
Life is what happens while you are busy making other plans...