Koolbladeren!quote:Op maandag 10 december 2012 10:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb enorme last van stuwingen omdat ik geen borstvoeding geef.
Heeft iemand nog een nuttige tip (behalve koelen)?
Het lijkt wel alsof ik een enorme slechte boobjob heb gehad
Ik las het al op oma weet raad.quote:
Ja, dat werkt echt...quote:Op maandag 10 december 2012 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik las het al op oma weet raad.
Werkt dat echt?
quote:
Mijn kraamverzorgster perst citroenen voor me uit, maar ik denk dat ik straks manlief dan maar voor een witte kool naar de winkel stuurquote:Op maandag 10 december 2012 10:47 schreef Enfermera het volgende:
Ja, werkt echt. Witte kool. Heeeeeeeeeerlijk.
Mijn kraamverzorgende gaf de tip om ze een beetje te breken (de nerf) en dan gewoon zo om je boobs vouwen dat ze helemaal bedekt zijn.
Als het gaat zoals bij mij in het zkhs is ze ongeveer nu pas aan de beurt. Geduld!quote:Op maandag 10 december 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja om 10 uur al! Ik had op zijn minst intussen een update verwacht
Geduld is voor watjes!quote:Op maandag 10 december 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het gaat zoals bij mij in het zkhs is ze ongeveer nu pas aan de beurt. Geduld!
Werkt idd! En kreeg laatst de tip om ipv de.nerven te breken, met een vork krassen te kerven in het blad. Werkte nog beterquote:Op maandag 10 december 2012 10:47 schreef Enfermera het volgende:
Ja, werkt echt. Witte kool. Heeeeeeeeeerlijk.
Mijn kraamverzorgende gaf de tip om ze een beetje te breken (de nerf) en dan gewoon zo om je boobs vouwen dat ze helemaal bedekt zijn.
Niet iedereen heeft mobiel internet. Als ik volgende week groei echo heb kan ik ook pas thuis updaten.quote:[img]http://f t.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 10 december 2012 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geduld is voor watjes!
Ah oke. Das wel een goede reden ja.quote:Op maandag 10 december 2012 09:14 schreef pessie het volgende:
Ra ook jij gefeliciteerd met je mijlpaal! Nu elke dag op tijd melden he.
Ohnee, becky krijgt een geplande keizersnede ivm stuitligging.
Ja hoor. Zet me er maar bij. De datum is zelf berekend dus zet me maar gewoon bij augustus.quote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef pessie het volgende:
ZOMER gefeliciteerd en welkomwil je in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |