en dan pics posten van je vriendins tetten!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
dit is geen tetten tt
zometeen ff mijn Wehkamp SR shirt scoren bij het DHL service punt _o_
Was ik ook van plan, totdat ze daar zeiden dat ze niks hadden ontvangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
dit is geen tetten tt
zometeen ff mijn Wehkamp SR shirt scoren bij het DHL service punt _o_
Jaaaaa, dat zoenzo!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan pics posten van je vriendins tetten!
LEUGENAARS ZIJN HET! ALLEMAAL!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, totdat ze daar zeiden dat ze niks hadden ontvangen.
Ik post pas de tetten van mijn vriendin als minthy haar boobies hier showtquote:
sla die toko aan gort! verkracht de medewerkster en poep op haar gezicht!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, sowieso, ik heb twee meldingen van de DHL gekregen.
neequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sla die toko aan gort! verkracht de medewerkster en poep op haar gezicht!
ehm...ik draaf door he?
Nee hoor, dat is wat ik nu ga doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sla die toko aan gort! verkracht de medewerkster en poep op haar gezicht!
ehm...ik draaf door he?
Alweer? Godver, ik blijf bezig...quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik post pas de tetten van mijn vriendin als minthy haar boobies hier showt
mmm, chili!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat ik nu ga doen.Eerst even een flinke bak chili eten ofzo, dat zal 'r leren.
Heb ik nu ook wel zin in eigenlijk.quote:
erwtensoep! of spinazie voor een verrassend effect!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik nu ook wel zin in eigenlijk.Gaat 'm alleen niet worden denk ik.. Toch maar iets anders verzinnen.
Oeh, erwtensoepquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
erwtensoep! of spinazie voor een verrassend effect!
ik wacht met spanning op het bericht op de Frontpage morgenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeh, erwtensoepDaar staat hier een pan vol van te pruttelen.
Het gaat een spektakel worden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wacht met spanning op het bericht op de Frontpage morgen
Wel mee eens. Laat ze er maar condooms heen sturenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Piles het volgende:
Ik vind het maar een apart goed doel eigenlijk
Hoe erg babysterfte ook is, babygeboorte terugdringen lijkt me nuttiger.
Daar zijn ze daar al druk mee bezig.. Voorbehoedsmiddelen en bende..quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Piles het volgende:
Of Marijke Helwegen, als je die hebt gezien heb je ook een jaar geen zin meer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel mee eens. Laat ze er maar condooms heen sturen
Strak planquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of Marijke Helwegen, als je die hebt gezien heb je ook een jaar geen zin meer.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Piles het volgende:
Nouja, ik vind sommige eerdere acties dan toch beter dan dit. Babysterfte is echt wel best hot voor goede doelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zijn ze daar al druk mee bezig.. Voorbehoedsmiddelen en bende..
3fm houdt zich bezig met 'stille rampen', waar dus echt nog niks tegen gedaan wordt..
sorry, maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik aan de beurt ben bij het Rode Kruis, als stille ramp zijnde.
Hou dan eerst eens een tijdje je mond, voor een stille ramp maak je nogal veel geluidquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik aan de beurt ben bij het Rode Kruis, als stille ramp zijnde.
Jij vindt dat er genoeg aandacht is voor babysterfte?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vind sommige eerdere acties dan toch beter dan dit. Babysterfte is echt wel best hot voor goede doelen.
Nee, er kan nooit genoeg aandacht zijn voor zo'n soort onderwerp.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij vindt dat er genoeg aandacht is voor babysterfte?
Ah, ik schrok al.. Maar serieus, er is erg weinig aandacht voor zulke onderwerpen.. Het voorkomen ervan staat veel meer in het daglicht.. Het 'genezen' niet, terwijl dat ook nog steeds moet gebeuren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, er kan nooit genoeg aandacht zijn voor zo'n soort onderwerp.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:45 schreef minthy het volgende:
Kut, had er "ib4 je bent niet stil als ramp zijnde" bij moeten zetten
ligt eraan? als je het langste gedicht ter wereld wil schrijven is het wat kort...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
34 regels rijm moet wel voldoende zijn toch?
een sinterklaasrijm voor vanavond, we vieren het met de familie, ik vind dat ik mn best gedaan heb.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ligt eraan? als je het langste gedicht ter wereld wil schrijven is het wat kort...
Daar kan ik het niet mee oneens zijn. En verder hoef ik ook niet de persoon te zijn die erop wijst dat een 'goed doel' niet goed zou zijn. Ik vind het al tof zat dat er zoiets is als het glazen huis waardoor mensen net even wat meer geven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, ik schrok al.. Maar serieus, er is erg weinig aandacht voor zulke onderwerpen.. Het voorkomen ervan staat veel meer in het daglicht.. Het 'genezen' niet, terwijl dat ook nog steeds moet gebeuren.
lijkt me primaquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een sinterklaasrijm voor vanavond, we vieren het met de familie, ik vind dat ik mn best gedaan heb.
BBQWorstquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, totdat ze daar zeiden dat ze niks hadden ontvangen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kan ik het niet mee oneens zijn. En verder hoef ik ook niet de persoon te zijn die erop wijst dat een 'goed doel' niet goed zou zijn. Ik vind het al tof zat dat er zoiets is als het glazen huis waardoor mensen net even wat meer geven.
Goeden UI man.quote:
Laterquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga een Malinese film kijken op Canvas. tot later
Opzich best een goed plan jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Ga je hem weer heel SR als UI doen?
Stomme vraag misschien, maar je bent wel naar het juiste servicepunt gegaan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tof
Baal er van dat die van mij er nog niet zijn.
Het is wel een ontzettend leuk shirtquote:
Ja, kreeg per mail het adres door, daar breng ik zelf ook altijd m'n pakketten heen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar je bent wel naar het juiste servicepunt gegaan?
Hier in Schiedam zijn er namelijk 2.. nu wist ik waar ik heen moest, misschien heb jij er in jouw stad ook 2 en ben je naar de verkeerde gelopen?
mn trommelvliezen! Wat een herriequote:
Okay dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, kreeg per mail het adres door, daar breng ik zelf ook altijd m'n pakketten heen.
idd, maar ik ben al voorzienquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef Piles het volgende:
Omdat hier vast ook liefhebbers zitten: V&A / [TK] 1 ticket Muse 17 december Ziggo Dome Amsterdam
plop plop plopquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
ieieieieie, ik zie stukjes van je arm!!1
Moet ik nog wat geheim houden of hoeft dat nu dus niet meer zo te lezen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zie dat ik gemist werd gisteravond?
Overhypt wijf, ik vind al die 'covers' van haar enorme mislukte kutdingenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef MK84 het volgende:
Waarom worden die liedjes van die Sandra eigenlijk zo veel gekocht? Ik heb nog nooit een liedje van haar gehoord dat zuiver ingezongen is.
Maar het is ook gewoon vals.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overhypt wijf, ik vind al die 'covers' van haar enorme mislukte kutdingen.
Nee hoor. Is topgeheim.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zie dat ik gemist werd gisteravond?
Misschien wel ja.quote:
Met haar slutty leren jurkje gisterenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overhypt wijf, ik vind al die 'covers' van haar enorme mislukte kutdingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Geen idee. Ik kijk niet, en heb sinds gisteravond 'TVOH' en 'The Voice of Holland' voor altijd geblokkeerd op Twitter dus dat krijg ik niet meequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met haar slutty leren jurkje gisteren
Geheime 3fm fokmeetquote:
Naar verluidt had Againzender een solo meeting. Henk hoaxed jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker zijn jullie, mij niet uitnodigen
wat snap jij niet aan het woord "geheim"?quote:
In dit geval is geheim synoniem voor H0aX!!!!!1!!!!!111quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan het woord "geheim"?
Wat geheim is is er om niet meer geheim te blijven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan het woord "geheim"?
Ik denk dat jullie beiden niet eens wilden dát er anderen waren uitgenodigd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef henkde_j het volgende:
Jaloers![]()
Kan er ook niets aan doen dat jullie niet uitgenodigd waren. nog de groeten van Hans trouwens
Ja Sorry, er hangt een schaamtevol sekszweempje over het topic. Daar ben ik gevoelig voorquote:
Ohja, ik zei het gelukkig nog net op tijdquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja Sorry, er hangt een schaamtevol sekszweempje over het topic. Daar ben ik gevoelig voor![]()
Avond inmiddels
hebben henk en Hans/Againzender liggen kontebonken??quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja Sorry, er hangt een schaamtevol sekszweempje over het topic. Daar ben ik gevoelig voor![]()
Avond inmiddels
Nee, dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hebben henk en Hans/Againzender liggen kontebonken??
Getverderrie
Radio aan hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hebben henk en Hans/Againzender liggen kontebonken??
Getverderrie
Had ik niet bij mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:10 schreef minthy het volgende:
[..]
*slikt een vraag over je mondharp in*
kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Rolfjen:
[ afbeelding ]
Brakke kwali want frontcam.
oequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:23 schreef Evertjan het volgende:
bvtw voor die oldbies onder ons vanavond bij Sander H 20 jaar Thunderdome
Feel plesier met ju sgatju.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oe
Ik ga met mijn sgatju naar alles is familie dus kannie luisteer
Dat ben ik ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klopt
Maar je snapt wat ik wil laten zien toch
EDIT oh dat ben jij :d
Jaaa ja, er even tussenuitquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga er van tussen, tot mss later op de avond of anders vannacht.
Hol'd em in de bokse!
Waanzinnig veel plezier, geniet van jequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga er van tussen, tot mss later op de avond of anders vannacht.
Hol'd em in de bokse!
Thnxquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Waanzinnig veel plezier, geniet van je
Mausquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef themauster het volgende:
Heb je weer een vriendinnetje Pien?
Lastig uit te leggen, meer een algeheel "meh-gevoel"quote:
Ah, je hebt zin in shoarma?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, meer een algeheel "meh-gevoel"
Neequote:
Als het helpt mag je je op mij wel uitleven hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Meer zin om iemand helemaal compleet naar de tering te schelden, maar daar ben ik de persoon niet naar. Daarom krop ik het maar weer op![]()
Maar goed, ontopic: Adele!!![]()
Wat lief!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als het helpt mag je je op mij wel uitleven hoor
Tja, life sucks, and then you diequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Maar nee. Dat schelden meen ik ook niet, want eigenlijk ben ik niet eens kwaad. Meer teleurgesteld, maar kan er niks mee
Oh... Neem ik de boel weer te letterlijk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat het op de korte termijn moest
Maar ooit komt de tijd
Mjammie!quote:
Nee, letterlijk stond het er ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Neem ik de boel weer te letterlijk?
[..]
Ik hoop hetquote:Mjammie!![]()
Ga straks maar een film kijken, kreeg een tip van Sersjee. Dan moet het wel een goede film zijn
Van Sly Fox, nu op de radioquote:
Ow, nu nam ik het te letterlijk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Van Sly Fox, nu op de radio![]()
Maar dank voor het aanbod, ik hou het in m'n achterhoofd
Een tikje, maar dat geeft niet. Ik trek dat welquote:
Ah, jij trekt welquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje, maar dat geeft niet. Ik trek dat wel
Ik zal maar niet de opmerking plaatsen dat ik mezelf vind zuigen op het moment??quote:
Doe maar niet, er lezen mensen meequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal maar niet de opmerking plaatsen dat ik mezelf vind zuigen op het moment??
Let maar niet op mijquote:
Och, ik ben hier al zo vaak al tetten-flashend door het topic gerend. Kijkt niemand vreemd meer van opquote:
Toen was ik er nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, ik ben hier al zo vaak al tetten-flashend door het topic gerend. Kijkt niemand vreemd meer van op
TIMOOOOOquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Eindelijk WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNDDDD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, voor de eerste keer in hele lange tijd (want heel lang problemen met de vernieuwde BBC site, en daarna geen tijd meer gehad) weer eens de vrijdagavond uitzending van Annie Mac op de BBC Radio 1 terug luisteren![]()
Ik ga binnenkort wel een keertje privé voor je flashen, oke?quote:
Dealquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel een keertje privé voor je flashen, oke?
Under pressurequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, voer de druk nog ff lekker op joh
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
TIMOOOOO![]()
![]()
![]()
Had je post helemaal gemist
Geen voorpret?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, zo leuk is het niet, maar het resultaat smaakt vast goed
Filmpje aan het kijken, maar nu al reclamequote:
Top, had je die snacks opgebakken?quote:
Waar kijken we naar?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Filmpje aan het kijken, maar nu al reclame
Gebakkenquote:Top, had je die snacks opgebakken?
We kijken naar Almost Famous, op RTL8quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Waar kijken we naar?
[..]
GebakkenNiet op
Aardige film, meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
We kijken naar Almost Famous, op RTL8![]()
quote:Mierenneuker
films op commerciële zenders kijken...heb ik al meer dan een jaar niet gedaan! ik kijk alleen op de Publieken of op de Belg. schijtreclame.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
We kijken naar Almost Famous, op RTL8![]()
Mierenneuker
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
nu cabaret op Ned3: Micha Wertheim. ken hem niet, maar schijnt vrij grof te zijn.
Tot nu toe bevalt hij goed!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Aardige film, meen ik me te herinneren
[..]
Afgelopen, was mooi. Wel lang, heb een zere kont van het zittenquote:
Normaal zit je niet?quote:Op zondag 9 december 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Afgelopen, was mooi. Wel lang, heb een zere kont van het zitten
Niet zo lang achtereenquote:
Tof, die staat sowieso al op m'n to-do lijstjequote:
Je Fokt staand?quote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zo lang achtereen![]()
Ben niet zo'n stilzitter
Neen, dat dan weer niet. En ik Fok ook niet de hele avondquote:
Deze avond zeker niet neequote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, dat dan weer niet. En ik Fok ook niet de hele avond
Sowieso niet, leg m'n tablet of telefoon zeer regelmatig aan de kantquote:
Owquote:Op zondag 9 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso niet, leg m'n tablet of telefoon zeer regelmatig aan de kant
Tuurlijk! Dat doe ik nog even tussen alle andere werkzaamheden doorquote:Op zondag 9 december 2012 01:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
En wij maar denken dat we aandacht krijgen
Ik ben verdomme moe, niet normaal.quote:
Oja, dat kunnen 'jullie'quote:Op zondag 9 december 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dat doe ik nog even tussen alle andere werkzaamheden door
Ga slapen dan!!quote:Op zondag 9 december 2012 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben verdomme moe, niet normaal.
Precies, al ben ik niet meer zo bedreven in de schone kunst van het multitasken...quote:
Je moet het wel onderhouden jaquote:Op zondag 9 december 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, al ben ik niet meer zo bedreven in de schone kunst van het multitasken...
Klopt... Maar daar word je soms enorm moe vanquote:
Over moe gesproken...quote:Op zondag 9 december 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt... Maar daar word je soms enorm moe van![]()
Ik type elders nog even een column af en dan duik ik er ook maar eens in.quote:Op zondag 9 december 2012 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
Over moe gesproken...
Ik doe mijn oogjes toe![]()
Ja, moet eigenlijk wel...quote:
Neen, mijn lief en ik hebben echt genoten en smakelijk gelachen. Top productie. Ik kan hem iedereen aanraden.quote:
gz man!quote:Op zondag 9 december 2012 11:22 schreef henkde_j het volgende:
FEE / [Winnaars!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Als een baas![]()
[ afbeelding ]
Iemand interesse?
FHF / [gratis] Twisted Eyes Gezelschapsspel
deze SC is goed vertegenwoordigd!!quote:Op zondag 9 december 2012 11:22 schreef henkde_j het volgende:
FEE / [Winnaars!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Als een baas![]()
[ afbeelding ]
Iemand interesse?
FHF / [gratis] Twisted Eyes Gezelschapsspel
ja, de wereld kan geen genoeg van me krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 10:41 schreef Pino112 het volgende:
Haha Rock, elke keer ben je weer vol in beeld bij Toppop3 tijdens the Opposites
naprater!quote:
Ja, ik moet alleen nog iemand vinden om heen te gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Pino
Heb je mijn alles is familie advies geregistreerd
Michelle Branch, gisteren nog gehoord
je weet dat je ook alleen naar de bioscoop kunt gaan?quote:Op zondag 9 december 2012 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen nog iemand vinden om heen te gaan.
quote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat je ook alleen naar de bioscoop kunt gaan?
ja, bedankt voor het posten van die foto van mijquote:
Ik vind hem tof.quote:Op zondag 9 december 2012 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, bedankt voor het posten van die foto van mij
Guns n Roses komt eraan![]()
![]()
oh, die plaat van Britney en Willem. nog niet gehoord dus ik ben benieuwd.
ik ook wel ja. geen eeuwigheidswaarde wat mij betreft, maar voor het moment wel lekkerquote:
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINTHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
hoj ik heb jou geinvite bij wf wnat ik heb je prongeluk rejected srrryyyyquote:
:dquote:Op zondag 9 december 2012 12:28 schreef Pino112 het volgende:
Dat hebben ze er snel ingeplakt als het telefoongesprek live was.
hoezo? vind em niet anders dan die van Rabbering die ik gisteren hoordequote:Op zondag 9 december 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik blijf dat spotje een beetje apart vinden, met Domien.
Mannen die vier maanden zwanger zijn.. Die van Paul heb ik nog niet gehoord.quote:Op zondag 9 december 2012 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? vind em niet anders dan die van Rabbering die ik gisteren hoorde
haha, hij zegt eerst de negerinnennaam dommie!quote:Op zondag 9 december 2012 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mannen die vier maanden zwanger zijn.. Die van Paul heb ik nog niet gehoord.
Ik zag je melding alquote:Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj ik heb jou geinvite bij wf wnat ik heb je prongeluk rejected srrryyyy
of ze durft niet op de radio toe te geven dat ze op vrouwen valt want haar ouders weten het nog nietquote:
Elementary Penguins - Everybody Knows My Name Especially On The Dance Floor #Serioustalentquote:Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit voor liedje?? klinkt lekker!
Scherp, vandaar dat 'ik bel je vanavond wel' als dat geen snoeihard scharen wordt.quote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of ze durft niet op de radio toe te geven dat ze op vrouwen valt want haar ouders weten het nog niet
he, die staan deze week in het voorprog van Moke in lwd....mmm.....quote:Op zondag 9 december 2012 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elementary Penguins - Everybody Knows My Name Especially On The Dance Floor #Serioustalent
Lange titel.
Meer dan ooit tevoren.quote:
heb je ook het babymaatje?quote:
ik zie het al voor mequote:
ja, maar dan nog de vraag...heb je het kleinste maatje?quote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef CindieY het volgende:
Stelletje wijsneuzenIk bedoel dus het themashirt voor SR12.
Zeg, je hoort niet te vragen naar de maat van een vrouwquote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dan nog de vraag...heb je het kleinste maatje?
ik vraag niet naar jouw maat, maar naar de maat van het shirtquote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, je hoort niet te vragen naar de maat van een vrouw
Eensquote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, je hoort niet te vragen naar de maat van een vrouw
Het is in ieder geval de kleinste maat van de twee die ik besteld hebquote:Op zondag 9 december 2012 13:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag niet naar jouw maat, maar naar de maat van het shirt
hoppeta! weten we iig dat het geen XL is!quote:Op zondag 9 december 2012 13:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is in ieder geval de kleinste maat van de twee die ik besteld heb
Kloptquote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppeta! weten we iig dat het geen XL is!
waarmee ik dus niet wil suggereren dat je uberhaupt xl zou hebben. ik zeg dat alleen maar omdat het de grootste maat is in het assortiment en aangezien je niet de grootste aanhebt, je dus niet de xl aanhebtquote:
haha, is ook helemaal niet boeiend johquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Jongens, waarom is een kledingmaat zo belangrijk?
Dit zijn weer van die discussies/gesprekken waarvan ik denk "laat maar lekker zitten, die meets"
Ik vinnum er aardig plastic uit zien eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind deze wel cool, als ie zwart was geweest had ik em besteld.
[ afbeelding ]
Ze zijn aan het bepalen of ze je moeten versieren of niet.quote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Dit zijn weer van die discussies/gesprekken waarvan ik denk "laat maar lekker zitten, die meets"
op dat plaatje wel, maar er zijn ook 2 plaatjes waarop een knappe jongen dat vest draagt en dan ziet het er gewoon uitquote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vinnum er aardig plastic uit zien eigenlijk.
quote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarmee ik dus niet wil suggereren dat je uberhaupt xl zou hebben. ik zeg dat alleen maar omdat het de grootste maat is in het assortiment en aangezien je niet de grootste aanhebt, je dus niet de xl aanhebt
Ik kan me er persoonlijk niet zo druk om makenquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Maar dit wordt tijdens meets niet besproken, dan verandert iedereen in doodnormale personenquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dit wordt tijdens meets niet besproken, dan verandert iedereen in doodnormale personen.
En ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |