Geheime 3fm fokmeetquote:
Naar verluidt had Againzender een solo meeting. Henk hoaxed jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker zijn jullie, mij niet uitnodigen
wat snap jij niet aan het woord "geheim"?quote:
In dit geval is geheim synoniem voor H0aX!!!!!1!!!!!111quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan het woord "geheim"?
Wat geheim is is er om niet meer geheim te blijven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan het woord "geheim"?
Ik denk dat jullie beiden niet eens wilden dát er anderen waren uitgenodigd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef henkde_j het volgende:
Jaloers![]()
Kan er ook niets aan doen dat jullie niet uitgenodigd waren. nog de groeten van Hans trouwens
Ja Sorry, er hangt een schaamtevol sekszweempje over het topic. Daar ben ik gevoelig voorquote:
Ohja, ik zei het gelukkig nog net op tijdquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja Sorry, er hangt een schaamtevol sekszweempje over het topic. Daar ben ik gevoelig voor![]()
Avond inmiddels
hebben henk en Hans/Againzender liggen kontebonken??quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja Sorry, er hangt een schaamtevol sekszweempje over het topic. Daar ben ik gevoelig voor![]()
Avond inmiddels
Nee, dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hebben henk en Hans/Againzender liggen kontebonken??
Getverderrie
Radio aan hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hebben henk en Hans/Againzender liggen kontebonken??
Getverderrie
Had ik niet bij mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:10 schreef minthy het volgende:
[..]
*slikt een vraag over je mondharp in*
kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Rolfjen:
[ afbeelding ]
Brakke kwali want frontcam.
oequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:23 schreef Evertjan het volgende:
bvtw voor die oldbies onder ons vanavond bij Sander H 20 jaar Thunderdome
Feel plesier met ju sgatju.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oe
Ik ga met mijn sgatju naar alles is familie dus kannie luisteer
Dat ben ik ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klopt
Maar je snapt wat ik wil laten zien toch
EDIT oh dat ben jij :d
Jaaa ja, er even tussenuitquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga er van tussen, tot mss later op de avond of anders vannacht.
Hol'd em in de bokse!
Waanzinnig veel plezier, geniet van jequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga er van tussen, tot mss later op de avond of anders vannacht.
Hol'd em in de bokse!
Thnxquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Waanzinnig veel plezier, geniet van je
Mausquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef themauster het volgende:
Heb je weer een vriendinnetje Pien?
Lastig uit te leggen, meer een algeheel "meh-gevoel"quote:
Ah, je hebt zin in shoarma?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, meer een algeheel "meh-gevoel"
Neequote:
Als het helpt mag je je op mij wel uitleven hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Meer zin om iemand helemaal compleet naar de tering te schelden, maar daar ben ik de persoon niet naar. Daarom krop ik het maar weer op![]()
Maar goed, ontopic: Adele!!![]()
Wat lief!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als het helpt mag je je op mij wel uitleven hoor
Tja, life sucks, and then you diequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Maar nee. Dat schelden meen ik ook niet, want eigenlijk ben ik niet eens kwaad. Meer teleurgesteld, maar kan er niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |