heb je ook het babymaatje?quote:
ik zie het al voor mequote:
ja, maar dan nog de vraag...heb je het kleinste maatje?quote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef CindieY het volgende:
Stelletje wijsneuzenIk bedoel dus het themashirt voor SR12.
Zeg, je hoort niet te vragen naar de maat van een vrouwquote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dan nog de vraag...heb je het kleinste maatje?
ik vraag niet naar jouw maat, maar naar de maat van het shirtquote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, je hoort niet te vragen naar de maat van een vrouw
Eensquote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, je hoort niet te vragen naar de maat van een vrouw
Het is in ieder geval de kleinste maat van de twee die ik besteld hebquote:Op zondag 9 december 2012 13:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag niet naar jouw maat, maar naar de maat van het shirt
hoppeta! weten we iig dat het geen XL is!quote:Op zondag 9 december 2012 13:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is in ieder geval de kleinste maat van de twee die ik besteld heb
Kloptquote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppeta! weten we iig dat het geen XL is!
waarmee ik dus niet wil suggereren dat je uberhaupt xl zou hebben. ik zeg dat alleen maar omdat het de grootste maat is in het assortiment en aangezien je niet de grootste aanhebt, je dus niet de xl aanhebtquote:
haha, is ook helemaal niet boeiend johquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Jongens, waarom is een kledingmaat zo belangrijk?
Dit zijn weer van die discussies/gesprekken waarvan ik denk "laat maar lekker zitten, die meets"
Ik vinnum er aardig plastic uit zien eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind deze wel cool, als ie zwart was geweest had ik em besteld.
[ afbeelding ]
Ze zijn aan het bepalen of ze je moeten versieren of niet.quote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Dit zijn weer van die discussies/gesprekken waarvan ik denk "laat maar lekker zitten, die meets"
op dat plaatje wel, maar er zijn ook 2 plaatjes waarop een knappe jongen dat vest draagt en dan ziet het er gewoon uitquote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vinnum er aardig plastic uit zien eigenlijk.
quote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarmee ik dus niet wil suggereren dat je uberhaupt xl zou hebben. ik zeg dat alleen maar omdat het de grootste maat is in het assortiment en aangezien je niet de grootste aanhebt, je dus niet de xl aanhebt
Ik kan me er persoonlijk niet zo druk om makenquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Maar dit wordt tijdens meets niet besproken, dan verandert iedereen in doodnormale personenquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dit wordt tijdens meets niet besproken, dan verandert iedereen in doodnormale personen.
En ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |