ja, bedankt voor het posten van die foto van mijquote:
Ik vind hem tof.quote:Op zondag 9 december 2012 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, bedankt voor het posten van die foto van mij
Guns n Roses komt eraan![]()
![]()
oh, die plaat van Britney en Willem. nog niet gehoord dus ik ben benieuwd.
ik ook wel ja. geen eeuwigheidswaarde wat mij betreft, maar voor het moment wel lekkerquote:
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINTHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
hoj ik heb jou geinvite bij wf wnat ik heb je prongeluk rejected srrryyyyquote:
:dquote:Op zondag 9 december 2012 12:28 schreef Pino112 het volgende:
Dat hebben ze er snel ingeplakt als het telefoongesprek live was.
hoezo? vind em niet anders dan die van Rabbering die ik gisteren hoordequote:Op zondag 9 december 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik blijf dat spotje een beetje apart vinden, met Domien.
Mannen die vier maanden zwanger zijn.. Die van Paul heb ik nog niet gehoord.quote:Op zondag 9 december 2012 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? vind em niet anders dan die van Rabbering die ik gisteren hoorde
haha, hij zegt eerst de negerinnennaam dommie!quote:Op zondag 9 december 2012 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mannen die vier maanden zwanger zijn.. Die van Paul heb ik nog niet gehoord.
Ik zag je melding alquote:Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj ik heb jou geinvite bij wf wnat ik heb je prongeluk rejected srrryyyy
of ze durft niet op de radio toe te geven dat ze op vrouwen valt want haar ouders weten het nog nietquote:
Elementary Penguins - Everybody Knows My Name Especially On The Dance Floor #Serioustalentquote:Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit voor liedje?? klinkt lekker!
Scherp, vandaar dat 'ik bel je vanavond wel' als dat geen snoeihard scharen wordt.quote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of ze durft niet op de radio toe te geven dat ze op vrouwen valt want haar ouders weten het nog niet
he, die staan deze week in het voorprog van Moke in lwd....mmm.....quote:Op zondag 9 december 2012 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elementary Penguins - Everybody Knows My Name Especially On The Dance Floor #Serioustalent
Lange titel.
Meer dan ooit tevoren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |