mn trommelvliezen! Wat een herriequote:
Okay dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, kreeg per mail het adres door, daar breng ik zelf ook altijd m'n pakketten heen.
idd, maar ik ben al voorzienquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef Piles het volgende:
Omdat hier vast ook liefhebbers zitten: V&A / [TK] 1 ticket Muse 17 december Ziggo Dome Amsterdam
plop plop plopquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
ieieieieie, ik zie stukjes van je arm!!1
Moet ik nog wat geheim houden of hoeft dat nu dus niet meer zo te lezen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zie dat ik gemist werd gisteravond?
Overhypt wijf, ik vind al die 'covers' van haar enorme mislukte kutdingenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef MK84 het volgende:
Waarom worden die liedjes van die Sandra eigenlijk zo veel gekocht? Ik heb nog nooit een liedje van haar gehoord dat zuiver ingezongen is.
Maar het is ook gewoon vals.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overhypt wijf, ik vind al die 'covers' van haar enorme mislukte kutdingen.
Nee hoor. Is topgeheim.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zie dat ik gemist werd gisteravond?
Misschien wel ja.quote:
Met haar slutty leren jurkje gisterenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overhypt wijf, ik vind al die 'covers' van haar enorme mislukte kutdingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Geen idee. Ik kijk niet, en heb sinds gisteravond 'TVOH' en 'The Voice of Holland' voor altijd geblokkeerd op Twitter dus dat krijg ik niet meequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met haar slutty leren jurkje gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |