en dan pics posten van je vriendins tetten!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
dit is geen tetten tt
zometeen ff mijn Wehkamp SR shirt scoren bij het DHL service punt _o_
Was ik ook van plan, totdat ze daar zeiden dat ze niks hadden ontvangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
dit is geen tetten tt
zometeen ff mijn Wehkamp SR shirt scoren bij het DHL service punt _o_
Jaaaaa, dat zoenzo!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan pics posten van je vriendins tetten!
LEUGENAARS ZIJN HET! ALLEMAAL!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, totdat ze daar zeiden dat ze niks hadden ontvangen.
Ik post pas de tetten van mijn vriendin als minthy haar boobies hier showtquote:
sla die toko aan gort! verkracht de medewerkster en poep op haar gezicht!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, sowieso, ik heb twee meldingen van de DHL gekregen.
neequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sla die toko aan gort! verkracht de medewerkster en poep op haar gezicht!
ehm...ik draaf door he?
Nee hoor, dat is wat ik nu ga doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sla die toko aan gort! verkracht de medewerkster en poep op haar gezicht!
ehm...ik draaf door he?
Alweer? Godver, ik blijf bezig...quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik post pas de tetten van mijn vriendin als minthy haar boobies hier showt
mmm, chili!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat ik nu ga doen.Eerst even een flinke bak chili eten ofzo, dat zal 'r leren.
Heb ik nu ook wel zin in eigenlijk.quote:
erwtensoep! of spinazie voor een verrassend effect!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik nu ook wel zin in eigenlijk.Gaat 'm alleen niet worden denk ik.. Toch maar iets anders verzinnen.
Oeh, erwtensoepquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
erwtensoep! of spinazie voor een verrassend effect!
ik wacht met spanning op het bericht op de Frontpage morgenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeh, erwtensoepDaar staat hier een pan vol van te pruttelen.
Het gaat een spektakel worden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wacht met spanning op het bericht op de Frontpage morgen
Wel mee eens. Laat ze er maar condooms heen sturenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Piles het volgende:
Ik vind het maar een apart goed doel eigenlijk
Hoe erg babysterfte ook is, babygeboorte terugdringen lijkt me nuttiger.
Daar zijn ze daar al druk mee bezig.. Voorbehoedsmiddelen en bende..quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Piles het volgende:
Of Marijke Helwegen, als je die hebt gezien heb je ook een jaar geen zin meer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel mee eens. Laat ze er maar condooms heen sturen
Strak planquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of Marijke Helwegen, als je die hebt gezien heb je ook een jaar geen zin meer.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Piles het volgende:
Nouja, ik vind sommige eerdere acties dan toch beter dan dit. Babysterfte is echt wel best hot voor goede doelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zijn ze daar al druk mee bezig.. Voorbehoedsmiddelen en bende..
3fm houdt zich bezig met 'stille rampen', waar dus echt nog niks tegen gedaan wordt..
sorry, maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik aan de beurt ben bij het Rode Kruis, als stille ramp zijnde.
Hou dan eerst eens een tijdje je mond, voor een stille ramp maak je nogal veel geluidquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik aan de beurt ben bij het Rode Kruis, als stille ramp zijnde.
Jij vindt dat er genoeg aandacht is voor babysterfte?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vind sommige eerdere acties dan toch beter dan dit. Babysterfte is echt wel best hot voor goede doelen.
Nee, er kan nooit genoeg aandacht zijn voor zo'n soort onderwerp.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij vindt dat er genoeg aandacht is voor babysterfte?
Ah, ik schrok al.. Maar serieus, er is erg weinig aandacht voor zulke onderwerpen.. Het voorkomen ervan staat veel meer in het daglicht.. Het 'genezen' niet, terwijl dat ook nog steeds moet gebeuren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, er kan nooit genoeg aandacht zijn voor zo'n soort onderwerp.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:45 schreef minthy het volgende:
Kut, had er "ib4 je bent niet stil als ramp zijnde" bij moeten zetten
ligt eraan? als je het langste gedicht ter wereld wil schrijven is het wat kort...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
34 regels rijm moet wel voldoende zijn toch?
een sinterklaasrijm voor vanavond, we vieren het met de familie, ik vind dat ik mn best gedaan heb.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ligt eraan? als je het langste gedicht ter wereld wil schrijven is het wat kort...
Daar kan ik het niet mee oneens zijn. En verder hoef ik ook niet de persoon te zijn die erop wijst dat een 'goed doel' niet goed zou zijn. Ik vind het al tof zat dat er zoiets is als het glazen huis waardoor mensen net even wat meer geven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, ik schrok al.. Maar serieus, er is erg weinig aandacht voor zulke onderwerpen.. Het voorkomen ervan staat veel meer in het daglicht.. Het 'genezen' niet, terwijl dat ook nog steeds moet gebeuren.
lijkt me primaquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een sinterklaasrijm voor vanavond, we vieren het met de familie, ik vind dat ik mn best gedaan heb.
BBQWorstquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, totdat ze daar zeiden dat ze niks hadden ontvangen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kan ik het niet mee oneens zijn. En verder hoef ik ook niet de persoon te zijn die erop wijst dat een 'goed doel' niet goed zou zijn. Ik vind het al tof zat dat er zoiets is als het glazen huis waardoor mensen net even wat meer geven.
Goeden UI man.quote:
Laterquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga een Malinese film kijken op Canvas. tot later
Opzich best een goed plan jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Ga je hem weer heel SR als UI doen?
Stomme vraag misschien, maar je bent wel naar het juiste servicepunt gegaan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tof
Baal er van dat die van mij er nog niet zijn.
Het is wel een ontzettend leuk shirtquote:
Ja, kreeg per mail het adres door, daar breng ik zelf ook altijd m'n pakketten heen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar je bent wel naar het juiste servicepunt gegaan?
Hier in Schiedam zijn er namelijk 2.. nu wist ik waar ik heen moest, misschien heb jij er in jouw stad ook 2 en ben je naar de verkeerde gelopen?
mn trommelvliezen! Wat een herriequote:
Okay dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, kreeg per mail het adres door, daar breng ik zelf ook altijd m'n pakketten heen.
idd, maar ik ben al voorzienquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef Piles het volgende:
Omdat hier vast ook liefhebbers zitten: V&A / [TK] 1 ticket Muse 17 december Ziggo Dome Amsterdam
plop plop plopquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
ieieieieie, ik zie stukjes van je arm!!1
Moet ik nog wat geheim houden of hoeft dat nu dus niet meer zo te lezen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zie dat ik gemist werd gisteravond?
Overhypt wijf, ik vind al die 'covers' van haar enorme mislukte kutdingenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef MK84 het volgende:
Waarom worden die liedjes van die Sandra eigenlijk zo veel gekocht? Ik heb nog nooit een liedje van haar gehoord dat zuiver ingezongen is.
Maar het is ook gewoon vals.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overhypt wijf, ik vind al die 'covers' van haar enorme mislukte kutdingen.
Nee hoor. Is topgeheim.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zie dat ik gemist werd gisteravond?
Misschien wel ja.quote:
Met haar slutty leren jurkje gisterenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overhypt wijf, ik vind al die 'covers' van haar enorme mislukte kutdingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Geen idee. Ik kijk niet, en heb sinds gisteravond 'TVOH' en 'The Voice of Holland' voor altijd geblokkeerd op Twitter dus dat krijg ik niet meequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met haar slutty leren jurkje gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |