en dan pics posten van je vriendins tetten!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
dit is geen tetten tt
zometeen ff mijn Wehkamp SR shirt scoren bij het DHL service punt _o_
Was ik ook van plan, totdat ze daar zeiden dat ze niks hadden ontvangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
dit is geen tetten tt
zometeen ff mijn Wehkamp SR shirt scoren bij het DHL service punt _o_
Jaaaaa, dat zoenzo!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan pics posten van je vriendins tetten!
LEUGENAARS ZIJN HET! ALLEMAAL!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, totdat ze daar zeiden dat ze niks hadden ontvangen.
Ik post pas de tetten van mijn vriendin als minthy haar boobies hier showtquote:
sla die toko aan gort! verkracht de medewerkster en poep op haar gezicht!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, sowieso, ik heb twee meldingen van de DHL gekregen.
neequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sla die toko aan gort! verkracht de medewerkster en poep op haar gezicht!
ehm...ik draaf door he?
Nee hoor, dat is wat ik nu ga doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sla die toko aan gort! verkracht de medewerkster en poep op haar gezicht!
ehm...ik draaf door he?
Alweer? Godver, ik blijf bezig...quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik post pas de tetten van mijn vriendin als minthy haar boobies hier showt
mmm, chili!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat ik nu ga doen.Eerst even een flinke bak chili eten ofzo, dat zal 'r leren.
Heb ik nu ook wel zin in eigenlijk.quote:
erwtensoep! of spinazie voor een verrassend effect!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik nu ook wel zin in eigenlijk.Gaat 'm alleen niet worden denk ik.. Toch maar iets anders verzinnen.
Oeh, erwtensoepquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
erwtensoep! of spinazie voor een verrassend effect!
ik wacht met spanning op het bericht op de Frontpage morgenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeh, erwtensoepDaar staat hier een pan vol van te pruttelen.
Het gaat een spektakel worden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wacht met spanning op het bericht op de Frontpage morgen
Wel mee eens. Laat ze er maar condooms heen sturenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Piles het volgende:
Ik vind het maar een apart goed doel eigenlijk
Hoe erg babysterfte ook is, babygeboorte terugdringen lijkt me nuttiger.
Daar zijn ze daar al druk mee bezig.. Voorbehoedsmiddelen en bende..quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Piles het volgende:
Of Marijke Helwegen, als je die hebt gezien heb je ook een jaar geen zin meer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel mee eens. Laat ze er maar condooms heen sturen
Strak planquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of Marijke Helwegen, als je die hebt gezien heb je ook een jaar geen zin meer.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Piles het volgende:
Nouja, ik vind sommige eerdere acties dan toch beter dan dit. Babysterfte is echt wel best hot voor goede doelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zijn ze daar al druk mee bezig.. Voorbehoedsmiddelen en bende..
3fm houdt zich bezig met 'stille rampen', waar dus echt nog niks tegen gedaan wordt..
sorry, maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik aan de beurt ben bij het Rode Kruis, als stille ramp zijnde.
Hou dan eerst eens een tijdje je mond, voor een stille ramp maak je nogal veel geluidquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik aan de beurt ben bij het Rode Kruis, als stille ramp zijnde.
Jij vindt dat er genoeg aandacht is voor babysterfte?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vind sommige eerdere acties dan toch beter dan dit. Babysterfte is echt wel best hot voor goede doelen.
Nee, er kan nooit genoeg aandacht zijn voor zo'n soort onderwerp.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij vindt dat er genoeg aandacht is voor babysterfte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |