Oh... Neem ik de boel weer te letterlijk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat het op de korte termijn moest
Maar ooit komt de tijd
Mjammie!quote:
Nee, letterlijk stond het er ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Neem ik de boel weer te letterlijk?
[..]
Ik hoop hetquote:Mjammie!![]()
Ga straks maar een film kijken, kreeg een tip van Sersjee. Dan moet het wel een goede film zijn
Van Sly Fox, nu op de radioquote:
Ow, nu nam ik het te letterlijk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Van Sly Fox, nu op de radio![]()
Maar dank voor het aanbod, ik hou het in m'n achterhoofd
Een tikje, maar dat geeft niet. Ik trek dat welquote:
Ah, jij trekt welquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje, maar dat geeft niet. Ik trek dat wel
Ik zal maar niet de opmerking plaatsen dat ik mezelf vind zuigen op het moment??quote:
Doe maar niet, er lezen mensen meequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal maar niet de opmerking plaatsen dat ik mezelf vind zuigen op het moment??
Let maar niet op mijquote:
Och, ik ben hier al zo vaak al tetten-flashend door het topic gerend. Kijkt niemand vreemd meer van opquote:
Toen was ik er nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, ik ben hier al zo vaak al tetten-flashend door het topic gerend. Kijkt niemand vreemd meer van op
TIMOOOOOquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Eindelijk WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNDDDD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, voor de eerste keer in hele lange tijd (want heel lang problemen met de vernieuwde BBC site, en daarna geen tijd meer gehad) weer eens de vrijdagavond uitzending van Annie Mac op de BBC Radio 1 terug luisteren![]()
Ik ga binnenkort wel een keertje privé voor je flashen, oke?quote:
Dealquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel een keertje privé voor je flashen, oke?
Under pressurequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, voer de druk nog ff lekker op joh
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
TIMOOOOO![]()
![]()
![]()
Had je post helemaal gemist
Geen voorpret?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, zo leuk is het niet, maar het resultaat smaakt vast goed
Filmpje aan het kijken, maar nu al reclamequote:
Top, had je die snacks opgebakken?quote:
Waar kijken we naar?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Filmpje aan het kijken, maar nu al reclame
Gebakkenquote:Top, had je die snacks opgebakken?
We kijken naar Almost Famous, op RTL8quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Waar kijken we naar?
[..]
GebakkenNiet op
Aardige film, meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
We kijken naar Almost Famous, op RTL8![]()
quote:Mierenneuker
films op commerciële zenders kijken...heb ik al meer dan een jaar niet gedaan! ik kijk alleen op de Publieken of op de Belg. schijtreclame.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
We kijken naar Almost Famous, op RTL8![]()
Mierenneuker
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
nu cabaret op Ned3: Micha Wertheim. ken hem niet, maar schijnt vrij grof te zijn.
Tot nu toe bevalt hij goed!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Aardige film, meen ik me te herinneren
[..]
Afgelopen, was mooi. Wel lang, heb een zere kont van het zittenquote:
Normaal zit je niet?quote:Op zondag 9 december 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Afgelopen, was mooi. Wel lang, heb een zere kont van het zitten
Niet zo lang achtereenquote:
Tof, die staat sowieso al op m'n to-do lijstjequote:
Je Fokt staand?quote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zo lang achtereen![]()
Ben niet zo'n stilzitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |