Precies, al ben ik niet meer zo bedreven in de schone kunst van het multitasken...quote:
Je moet het wel onderhouden jaquote:Op zondag 9 december 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, al ben ik niet meer zo bedreven in de schone kunst van het multitasken...
Klopt... Maar daar word je soms enorm moe vanquote:
Over moe gesproken...quote:Op zondag 9 december 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt... Maar daar word je soms enorm moe van![]()
Ik type elders nog even een column af en dan duik ik er ook maar eens in.quote:Op zondag 9 december 2012 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
Over moe gesproken...
Ik doe mijn oogjes toe![]()
Ja, moet eigenlijk wel...quote:
Neen, mijn lief en ik hebben echt genoten en smakelijk gelachen. Top productie. Ik kan hem iedereen aanraden.quote:
gz man!quote:Op zondag 9 december 2012 11:22 schreef henkde_j het volgende:
FEE / [Winnaars!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Als een baas![]()
[ afbeelding ]
Iemand interesse?
FHF / [gratis] Twisted Eyes Gezelschapsspel
deze SC is goed vertegenwoordigd!!quote:Op zondag 9 december 2012 11:22 schreef henkde_j het volgende:
FEE / [Winnaars!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Als een baas![]()
[ afbeelding ]
Iemand interesse?
FHF / [gratis] Twisted Eyes Gezelschapsspel
ja, de wereld kan geen genoeg van me krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 10:41 schreef Pino112 het volgende:
Haha Rock, elke keer ben je weer vol in beeld bij Toppop3 tijdens the Opposites
naprater!quote:
Ja, ik moet alleen nog iemand vinden om heen te gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Pino
Heb je mijn alles is familie advies geregistreerd
Michelle Branch, gisteren nog gehoord
je weet dat je ook alleen naar de bioscoop kunt gaan?quote:Op zondag 9 december 2012 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen nog iemand vinden om heen te gaan.
quote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat je ook alleen naar de bioscoop kunt gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |