Sowieso niet, leg m'n tablet of telefoon zeer regelmatig aan de kantquote:
Owquote:Op zondag 9 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso niet, leg m'n tablet of telefoon zeer regelmatig aan de kant
Tuurlijk! Dat doe ik nog even tussen alle andere werkzaamheden doorquote:Op zondag 9 december 2012 01:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
En wij maar denken dat we aandacht krijgen
Ik ben verdomme moe, niet normaal.quote:
Oja, dat kunnen 'jullie'quote:Op zondag 9 december 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dat doe ik nog even tussen alle andere werkzaamheden door
Ga slapen dan!!quote:Op zondag 9 december 2012 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben verdomme moe, niet normaal.
Precies, al ben ik niet meer zo bedreven in de schone kunst van het multitasken...quote:
Je moet het wel onderhouden jaquote:Op zondag 9 december 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, al ben ik niet meer zo bedreven in de schone kunst van het multitasken...
Klopt... Maar daar word je soms enorm moe vanquote:
Over moe gesproken...quote:Op zondag 9 december 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt... Maar daar word je soms enorm moe van![]()
Ik type elders nog even een column af en dan duik ik er ook maar eens in.quote:Op zondag 9 december 2012 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
Over moe gesproken...
Ik doe mijn oogjes toe![]()
Ja, moet eigenlijk wel...quote:
Neen, mijn lief en ik hebben echt genoten en smakelijk gelachen. Top productie. Ik kan hem iedereen aanraden.quote:
gz man!quote:Op zondag 9 december 2012 11:22 schreef henkde_j het volgende:
FEE / [Winnaars!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Als een baas![]()
[ afbeelding ]
Iemand interesse?
FHF / [gratis] Twisted Eyes Gezelschapsspel
deze SC is goed vertegenwoordigd!!quote:Op zondag 9 december 2012 11:22 schreef henkde_j het volgende:
FEE / [Winnaars!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Als een baas![]()
[ afbeelding ]
Iemand interesse?
FHF / [gratis] Twisted Eyes Gezelschapsspel
ja, de wereld kan geen genoeg van me krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 10:41 schreef Pino112 het volgende:
Haha Rock, elke keer ben je weer vol in beeld bij Toppop3 tijdens the Opposites
naprater!quote:
Ja, ik moet alleen nog iemand vinden om heen te gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Pino
Heb je mijn alles is familie advies geregistreerd
Michelle Branch, gisteren nog gehoord
je weet dat je ook alleen naar de bioscoop kunt gaan?quote:Op zondag 9 december 2012 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen nog iemand vinden om heen te gaan.
quote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat je ook alleen naar de bioscoop kunt gaan?
ja, bedankt voor het posten van die foto van mijquote:
Ik vind hem tof.quote:Op zondag 9 december 2012 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, bedankt voor het posten van die foto van mij
Guns n Roses komt eraan![]()
![]()
oh, die plaat van Britney en Willem. nog niet gehoord dus ik ben benieuwd.
ik ook wel ja. geen eeuwigheidswaarde wat mij betreft, maar voor het moment wel lekkerquote:
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINTHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
hoj ik heb jou geinvite bij wf wnat ik heb je prongeluk rejected srrryyyyquote:
:dquote:Op zondag 9 december 2012 12:28 schreef Pino112 het volgende:
Dat hebben ze er snel ingeplakt als het telefoongesprek live was.
hoezo? vind em niet anders dan die van Rabbering die ik gisteren hoordequote:Op zondag 9 december 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik blijf dat spotje een beetje apart vinden, met Domien.
Mannen die vier maanden zwanger zijn.. Die van Paul heb ik nog niet gehoord.quote:Op zondag 9 december 2012 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? vind em niet anders dan die van Rabbering die ik gisteren hoorde
haha, hij zegt eerst de negerinnennaam dommie!quote:Op zondag 9 december 2012 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mannen die vier maanden zwanger zijn.. Die van Paul heb ik nog niet gehoord.
Ik zag je melding alquote:Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj ik heb jou geinvite bij wf wnat ik heb je prongeluk rejected srrryyyy
of ze durft niet op de radio toe te geven dat ze op vrouwen valt want haar ouders weten het nog nietquote:
Elementary Penguins - Everybody Knows My Name Especially On The Dance Floor #Serioustalentquote:Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit voor liedje?? klinkt lekker!
Scherp, vandaar dat 'ik bel je vanavond wel' als dat geen snoeihard scharen wordt.quote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of ze durft niet op de radio toe te geven dat ze op vrouwen valt want haar ouders weten het nog niet
he, die staan deze week in het voorprog van Moke in lwd....mmm.....quote:Op zondag 9 december 2012 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elementary Penguins - Everybody Knows My Name Especially On The Dance Floor #Serioustalent
Lange titel.
Meer dan ooit tevoren.quote:
heb je ook het babymaatje?quote:
ik zie het al voor mequote:
ja, maar dan nog de vraag...heb je het kleinste maatje?quote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef CindieY het volgende:
Stelletje wijsneuzenIk bedoel dus het themashirt voor SR12.
Zeg, je hoort niet te vragen naar de maat van een vrouwquote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dan nog de vraag...heb je het kleinste maatje?
ik vraag niet naar jouw maat, maar naar de maat van het shirtquote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, je hoort niet te vragen naar de maat van een vrouw
Eensquote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, je hoort niet te vragen naar de maat van een vrouw
Het is in ieder geval de kleinste maat van de twee die ik besteld hebquote:Op zondag 9 december 2012 13:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag niet naar jouw maat, maar naar de maat van het shirt
hoppeta! weten we iig dat het geen XL is!quote:Op zondag 9 december 2012 13:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is in ieder geval de kleinste maat van de twee die ik besteld heb
Kloptquote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppeta! weten we iig dat het geen XL is!
waarmee ik dus niet wil suggereren dat je uberhaupt xl zou hebben. ik zeg dat alleen maar omdat het de grootste maat is in het assortiment en aangezien je niet de grootste aanhebt, je dus niet de xl aanhebtquote:
haha, is ook helemaal niet boeiend johquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Jongens, waarom is een kledingmaat zo belangrijk?
Dit zijn weer van die discussies/gesprekken waarvan ik denk "laat maar lekker zitten, die meets"
Ik vinnum er aardig plastic uit zien eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind deze wel cool, als ie zwart was geweest had ik em besteld.
[ afbeelding ]
Ze zijn aan het bepalen of ze je moeten versieren of niet.quote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Dit zijn weer van die discussies/gesprekken waarvan ik denk "laat maar lekker zitten, die meets"
op dat plaatje wel, maar er zijn ook 2 plaatjes waarop een knappe jongen dat vest draagt en dan ziet het er gewoon uitquote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vinnum er aardig plastic uit zien eigenlijk.
quote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarmee ik dus niet wil suggereren dat je uberhaupt xl zou hebben. ik zeg dat alleen maar omdat het de grootste maat is in het assortiment en aangezien je niet de grootste aanhebt, je dus niet de xl aanhebt
Ik kan me er persoonlijk niet zo druk om makenquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Maar dit wordt tijdens meets niet besproken, dan verandert iedereen in doodnormale personenquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dit wordt tijdens meets niet besproken, dan verandert iedereen in doodnormale personen.
En ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |