Was nog van het vorige topic, aangepastquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef CHZ het volgende:
Blehg wat zien de groenten er onsmakelijk uit op je plaatje.
Das beter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was nog van het vorige topic, aangepast
Aiquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit in mijn home office in een conf call met matroos hond lekker bij me in zijn mand. Ik luister naar wat een van de mensen verteld. Matroos hond snurkt. Snurkt hard..
Het wordt stil op de lijn en de vraag komt of ik in slaap ben gevallen.
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Darn..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit in mijn home office in een conf call met matroos hond lekker bij me in zijn mand. Ik luister naar wat een van de mensen verteld. Matroos hond snurkt. Snurkt hard..
Het wordt stil op de lijn en de vraag komt of ik in slaap ben gevallen.
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Darn..
Sinds wanneer helpt paracetamol tegen liefdesverdriet?quote:Trijntje Oosterhuis 'verdoofd' in stoel The Voice
AMSTERDAM - Trijntje Oosterhuis zat er af en toe 'verdoofd' bij in The Voice of Holland, toen net bekend was dat ze ging scheiden van haar man Sander van den Eeden.
"Ik slikte wel tien paracetamol op een dag. Soms kon ik niet eens denken, zat ik verdoofd in die stoel", vertelt Oosterhuis in Vrouw, een bijlage van De Telegraaf.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer helpt paracetamol tegen liefdesverdriet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb naar veel foto's gekeken van deze blonde dame, maar 'vol' durf ik haar nergens te noemenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Is Kate Upton tegenwoordig al vol
Maar dan nog: al staat er een keer een echt 'vol' model op, dan wordt die zo gefotoshopt en gladgestreken dat je de putjes in de benen en de vouwen langs de buik - die er toch echt gewoon bij horen- niet meer ziet.
jaja, puur natuur mensen
Miss Natural Beautyquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk zouden ze die miss verkiezingen eens een keer zonder makeup moeten organiseren.
Goed bezig met trainen laatste tijd Steer? Je komt gemotiveerd over in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
zo ff wat werk afmaken en dan een baan langs de sneeuw ploegen om te gaan trainen voor mijn puur natuur figuur
Zo zag ik er afgelopen zomer uit inclusief 5-seconden-uit-bed kapsel:quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed bezig met trainen laatste tijd Steer? Je komt gemotiveerd over in ieder geval.
quote:Nu heb ik iets meer lichaamsvet en ook meer spier. Vet gaat er in het voorjaar weer af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een vóór foto erbij:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 07-12-2012 21:55:14 ]Confidence through competence
Gewicht en vetpercentage hou ik op de telefoon bij, foto's maak ik om de zoveel maanden weer eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Je had een blog bij moeten houdenZiet er goed uit
Ben benieuwd, hoeveel ben je inmiddels aangekomen sinds afgelopen zomer?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Gewicht en vetpercentage hou ik op de telefoon bij, foto's maak ik om de zoveel maanden weer eens
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Je had een blog bij moeten houdenZiet er goed uit
2 kilo, doel is een BMI van ca. 24 te halen bij een vetpercentage van 10-12%. Daarvoor moet ik nog 3-5 kilo spier erbij hebben. Komende zomer wellicht is realistisch.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoeveel ben je inmiddels aangekomen sinds afgelopen zomer?
Ik vind het wel weer voor jachtschotel of erwtensoep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:15 schreef LieLie het volgende:
Wie weet nog iets lekkers te eten voor vanavond?
Gaan morgen misschien lekker fout naar een kerstmarkt
Een zuivere Vubaraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik krijg ineens zin om vanavond Bruce Lee te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo zag ik er afgelopen zomer uit inclusief 5-seconden-uit-bed kapsel:
[..]
Thanks. Bruce Lee was wel een skinny gastje trouwens:quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin om vanavond Bruce Lee te kijken![]()
Knap resultaat overigens
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Ik krijg ineens zin om vanavond Bruce Lee te kijken![]()
Sterkte met je kaak.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef Vork het volgende:
Groeten uit het sneeuwovergoten Arnhem. Er is hier sneeuw zat en nog altijd licht sneeuwende.
Ik vind het ook tijd voor een goede grote bak met winterkost, maar aangezien ik net terug ben van de kaakchirurg en de verdoving nog lang niet is uitgewerkt, weet ik nog niet precies wanneer en wat ik straks kan eten.
Gaat bij jou dan ook alles jeuken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil douchenMaar ik wil nu even nergens heen fietsen in de kou.
Co Rupteling (kwartje viel wat laat)quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef borisz het volgende:
Optrekje van Co Verdaas in Nijmegen staat te koophttp://www.funda.nl/koop/(...)at-31/fotos/#foto-21
Neuh, zo erg is het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat bij jou dan ook alles jeuken?
Vinden ze vast niet ergquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is het nietHeb me wel even snel gewassen net toen de bouwvakkers weg waren (ze moeten ook steeds door de keuken en ik heb glas in mijn keukendeur....kan me dus niet even bloot wassen als ze al in huis zijn)
Je voorland, Annie!quote:
Of zoals vroeger op het strand: laat je Ross een badlaken vasthoudenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is het nietHeb me wel even snel gewassen net toen de bouwvakkers weg waren (ze moeten ook steeds door de keuken en ik heb glas in mijn keukendeur....kan me dus niet even bloot wassen als ze al in huis zijn)
quote:
ik wil eigenlijk ook naar de 10-12% vet maar zodra ik op 13% laag uitkom wordt ik sacherijnig en gestrest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 kilo, doel is een BMI van ca. 24 te halen bij een vetpercentage van 10-12%. Daarvoor moet ik nog 3-5 kilo spier erbij hebben. Komende zomer wellicht is realistisch.
quote:
Rammelende eierstokken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Thuiskomen in een huis vol leven met een klein jongetje die in bad speelt en overal speelgoed is wel errug
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Thuiskomen in een huis vol leven met een klein jongetje die in bad speelt en overal speelgoed is wel errug
Neem een puppie!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Taart maken met twee onervaren mensen is echt een ramp maar super leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:02 schreef Faux. het volgende:
Even vraagje: wat is een leuk en lekker gerecht om samen te maken door twee onervaren mensen?
Ja maar om dat als avondeten te eten is ook weer zo watquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Taart maken met twee onervaren mensen is echt een ramp maar super leuk
Hartige taart?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef Faux. het volgende:
Ja maar om dat als avondeten te eten is ook weer zo wat
Heb je link naar een recept?quote:
Ik dacht ff 'huh Golfer?'quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Moet het heel simpel zijn? Tomaten(creme)soep met bruschetta's uit de oven (pesto, tomaat, mozzarella) en dan kan die appelkruimeltaart toequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:02 schreef Faux. het volgende:
Even vraagje: wat is een leuk en lekker gerecht om samen te maken door twee onervaren mensen?
CUL / [FOK!-kookboek] Ovengerechtenquote:
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet het heel simpel zijn? Tomaten(creme)soep met bruschetta's uit de oven (pesto, tomaat, mozzarella) en dan kan die appelkruimeltaart toe
Ja simpel maar heel lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet het heel simpel zijn? Tomaten(creme)soep met bruschetta's uit de oven (pesto, tomaat, mozzarella) en dan kan die appelkruimeltaart toe
Doe dat, lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja simpel maar heel lekkerLiefste iets met vlees. Zelfgemaakte hamburgers of zo
Maar hoe moet datquote:
Slacht eerst de koe maar eens, als dat gelukt is helpen we je verder.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Slacht eerst de koe maar eens, als dat gelukt is helpen we je verder.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Slacht eerst de koe maar eens, als dat gelukt is helpen we je verder.
De rommel opruimenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Laten we er van uitgaan dat dat al gebeurt is, wat dan?
Heb je een stap voor stap tutorial gemaakt waar Faux iets aan heeft. Heel misschien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
ik kan het woord niet meer horen.. net 3,5 uur bezig geweest, met 6 taarten tot gevolg.
Haha nee. Maar wil zo best een fotootje van het resultaat neerzetten. Moet hij wel zelf uitvogelen hoe en watquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een stap voor stap tutorial gemaakt waar Faux iets aan heeft. Heel misschien?
Ik vrees dat dat veel te veel gevraagd is als hij al vraagt hoe je precies een hamburger klaar moet makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha nee. Maar wil zo best een fotootje van het resultaat neerzetten. Moet hij wel zelf uitvogelen hoe en wat
Gaat wel om zelfgemaakte hamburgers hè, dat is toch een stuk bewerkelijkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat veel te veel gevraagd is als hij al vraagt hoe je precies een hamburger klaar moet maken
Ik was al op zoek naar een foto tutorial voor het maken van hamburgers, maar wat ik gevonden heb ziet er wel wat ingewikkeld uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Gaat wel om zelfgemaakte hamburgers hè, dat is toch een stuk bewerkelijker
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een foto tutorial voor het maken van hamburgers, maar wat ik gevonden heb ziet er wel wat ingewikkeld uit
http://www.cookscountry.com/how-to/burgers
Ik geloof dat alles in Arnhem is gevallenquote:
hier echt niksquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat alles in Arnhem is gevallen
Hier is ook een klein deel gevallen. Maar lang niet de beloofde 10 cmquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat alles in Arnhem is gevallen
Thanx!! Nu hopen dat ze ook lekker zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat zien je hartige taarten er goed uit zeg, Sun. Lekker bezig geweest!
Wow.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx!! Nu hopen dat ze ook lekker zijn
Ik heb er vandaag een bij gekocht, de rest had ik alquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow.![]()
Heb je springvormen geleend?of heb je er zo veel in de kast?
Ok.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag een bij gekocht, de rest had ik al
zó veel niet nee, maar als ik jarig ben en op mijn werk trakteer heb ik toch wel minimaal 2 vormen nodig. En als ik het thuis groot vier ook nog wel 1 of 2 er bij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok.![]()
Bak je er vaker zo veel tegelijk ?
Johannesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet meer naar TVOH kijken, ik ga niet meer naar TVOH kijken etc.etc. en dat zeg ik elk jaar als er belachelijke kandidaten doorgaan en toch trap ik steeds weer in de John de Mol-fraudeshow.
Tav heeft honger.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom 6 hartige taarten Sunny?
Verjaardag van mijn broertje, komen 100 mensen, stiefma maar even een handje geholpen dusquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom 6 hartige taarten Sunny?
Briljante uitvoering door Sandra van Venus, die al die jonge per sms-stemmende meisjes niet herkenden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Johannes. Ik vond em niet slecht vandaag. En ben blij dat het publiek doorhad dat Leona beter was dan Sandra vandaag. Sandra ging af en toe vals
Mooi hè?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Briljante uitvoering door Sandra van Venus, die al die jonge per sms-stemmende meisjes niet herkenden.
En zelfs het origineel van Shocking Blue zouden ze niet herkennen.
De jury gaf nier voor niets al die 10-en aan haar.
Tja, ik heb dan ook een zeer bijzonder broertjequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
100 man op je verjaardag... boh
Net even gekeken (youtube ftw) en echt prachtig zeg!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:46 schreef golfer het volgende:
Briljante uitvoering door Sandra van Venus, die al die jonge per sms-stemmende meisjes niet herkenden.
En zelfs het origineel van Shocking Blue zouden ze niet herkennen.
De jury gaf nier voor niets al die 10-en aan haar.
Vind ik niet. Vorige keer ging ze met veel stemmen van het publiek door met ook een niet-commercieel liedje. Ze zong gewoon echt niet zo zuiver gisteren. Leona is misschien saaier maar maakte geen fouten, net als Ivar die daarom Barbara versloeg omdat zij ook niet foutloos zong. Je wordt per avond echt afgerekend.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net even gekeken (youtube ftw) en echt prachtig zeg!Maar niet commercieel genoeg natuurlijk en de massa vindt dit maar raar.
Ze zong wel juist loepzuiver, alleen was het expres net off-key in een halve toonsoort en op een hele jazzy manier. En dat begreep het grootste deel (en jij) van het stemmende meisjespubliek weer niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vorige keer ging ze met veel stemmen van het publiek door met ook een niet-commercieel liedje. Ze zong gewoon echt niet zo zuiver gisteren. Leona is misschien saaier maar maakte geen fouten, net als Ivar die daarom Barbara versloeg omdat zij ook niet foutloos zong. Je wordt per avond echt afgerekend.
Expres off-key? Hmmm, moeilijk dat te geloven. Ze zong nml niet de hele tijd zo maar een paar keer. Daarbij heb je een verschil tussen zingen in een andere toonsoort of gewoon af en toe uit de bocht vliegen. Als het origineel dan ook niet zo is zoals jij zegt dan kan ik t helemaal moeilijk geloven dat zij em graag iets anders wilde doen door haar stem een paar keer te kraken en te zoeken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zong wel juist loepzuiver, alleen was het expres net off-key in een halve toonsoort en op een hele jazzy manier. En dat begreep het grootste deel (en jij) van het stemmende meisjespubliek weer niet.
Die kennen misschien alleen het origineel (hoewel ik dat ook betwijfel) en zo'n aparte manier van zingen die razendknap en moeilijk is wordt dus niet begrepen of gewaardeerd.
Nou ja...wat anderen ook al zeggen: misschien is ze als niet winnares beter af zonder die wurgcontracten van John de Mol.
Ja dat bedoel ik ook. Je kan een origineel wel anders zingen maar Trijntje zou niet tegen haar zeggen; 'doe em maar zo dat je af en toe buiten de toon valt'quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Eh, het origineel klinkt volkomen anders
Van wie? Misschien was het idd voor iemand anders bedoeldquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Sarabi het volgende:
En dan vind je opeens een verlanglijstje in je mailik wist niet dat we cadeaus moesten kopen voor kerst.
Ik ga er maar van uit dat het een misverstand is.
Schoonzusje en het was een mail naar schoonouders, nog een andere schoonzus en onze aanhang.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van wie? Misschien was het idd voor iemand anders bedoeld
Oef, ik zou me een beetje opgelaten voelen als ik iemand een verlanglijstje zou sturen en die laat vervolgens weten dat we toch geen cadeautjes zouden doen? Was vast voor je schoonouders bedoeld!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Sarabi het volgende:
En dan vind je opeens een verlanglijstje in je mailik wist niet dat we cadeaus moesten kopen voor kerst.
Ik ga er maar van uit dat het een misverstand is.
Iedereen krijgt sowieso wel iets van ons, maar gewoon een kleinigheidje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, ik zou me een beetje opgelaten voelen als ik iemand een verlanglijstje zou sturen en die laat vervolgens weten dat we toch geen cadeautjes zouden doen? Was vast voor je schoonouders bedoeld!
Truequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Meestal krijg je toch cadeau's waar je niks aan hebt, die je niet mooi vindt of wat de koper vooral erg mooi vond. Mijn ervaring dan. Het gebeurt me elk jaar weer
Ik heb moeite om dan blij te kijken, echt heel erg. Heb geen pokerfacequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Meestal krijg je toch cadeau's waar je niks aan hebt, die je niet mooi vindt of wat de koper vooral erg mooi vond. Mijn ervaring dan. Het gebeurt me elk jaar weer
Ja en het is gezellig! Ik vind het opzich jammer dat we met Sinterklaas geen cadeautjes deden dit jaar, alhoewel uit eten gaan ook leuk was.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True
Ach het gaat om het idee, toch?
Ik vind het zonde van het geld en ik word opgescheept met clutterquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb moeite om dan blij te kijken, echt heel erg. Heb geen pokerface
De laatste tijd bak ik inderdaad vaak iets, dus dat is nog wel een 'nuttig' cadeautje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het zonde van het geld en ik word opgescheept met clutter![]()
Ik ben enorm fan van weggooi/opmaak cadeau's (bloemen, chocolade, een zelfgebakken iets etc) of het krijgen van iets waar ik specifiek om heb gevraagd. Maar dat is dan eigenlijk ook geen leuke verrassing meer.
Ik heb bijv op mijn verjaardag het toppunt van clutter gekregen, maar ook een tekening van een kleuter. Ik vind de tekening leuker
Wel eerlijk in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb moeite om dan blij te kijken, echt heel erg. Heb geen pokerface
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En zoiets dan? www.sheheartsit.com/food-drink/cookie-in-a-jar/quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:26 schreef Sarabi het volgende:
De laatste tijd bak ik inderdaad vaak iets, dus dat is nog wel een 'nuttig' cadeautje.
Maarja dat gaat voor kerst niet lukken, maar ik heb ook geen 175 euro over voor cadeaus dus dan toch maar clutter
Toepasselijk sint kadootje is datquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zoiets dan? www.sheheartsit.com/food-drink/cookie-in-a-jar/
Dat vind ik nou leuke dingen om te krijgen![]()
Collega op het werk deed het ook precies goed. Een kookboek van Bali (van Lonny!) met een rieten mandje met allemaal ingrediënten om een Indonesische maaltijd te maken
(kookboeken zijn bij mij nooit clutter
)
Je zal mss wel meerdere lagen moeten opzetten om een mooi dekkend resultaat te krijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, pot verf gekocht om mijn witte kozijnen donker te schilderen. Heeft toch wel wat, donkere kozijnen op een witte muur. Net een blondine die plots mascara op krijgt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of grijze grondverf als onderlaag, als je dure verf hebt kan dat schelen in de kosten. Dekt je donkere kleur beter op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, nadat ik de halve liter pot had meegenomen bedacht ik me al dat ik beter een liter had kunnen mengen
Nouja, kan nog altijd een nieuwe pot kopen.
Steer ik vind het stom in kleine ruimtes met grijze vrijgezellenbanken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, nadat ik de halve liter pot had meegenomen bedacht ik me al dat ik beter een liter had kunnen mengen
Nouja, kan nog altijd een nieuwe pot kopen.
Steer heeft toch geen grijze vrijgezellenbankquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Steer ik vind het stom in kleine ruimtes met grijze vrijgezellenbanken.![]()
Maar op de plaatjes die je laat zien is het prachtig.
Wat heb jij een volwassenstijlquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, pot verf gekocht om mijn witte kozijnen donker te schilderen. Heeft toch wel wat, donkere kozijnen op een witte muur. Net een blondine die plots mascara op krijgt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er bestaat ook nog gebroken wit ed. hè? Spierwit heeft niemand op zijn kozijnen, me dunkt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:10 schreef z80 het volgende:
witte muren en kozijnen geven me altijd het gevoel van een ziekenhuis. Duitsers zijn er ook dol op,alles oogverblindend wit.
de kozijnen een donkere kleur vind ik mooier staan.
roep niet te hard. hier worden kunststof kozijnen verkocht die hagel wit zijn aan de binnen kant en aan de buitenkant een hout kleur hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog gebroken wit ed. hè? Spierwit heeft niemand op zijn kozijnen, me dunkt.
Oh en je moet ook wel dondersstrak kunnen verven willen donkere kozijnen het nivieau van een kleurplaat ontstijgen. Is alleen mooi als de kozijnen zelf al donker zijn gespoten in de fabriek.
Ja dan heb je het over plasticquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:20 schreef z80 het volgende:
[..]
roep niet te hard. hier worden kunststof kozijnen verkocht die hagel wit zijn aan de binnen kant en aan de buitenkant een hout kleur hebben.
en ja de muur is dan de zelfde kleur wit als het kozijn.
Hebben jullie iets mee te delen..quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen komen Lein's ouders en m'n pa eten. Nog een uitje wat ze tegoed hebben sinds de verbouwing.
Eerst gaan we hier borrelen en dan naar China light in het park bij de Euromast, met de watertaxi. Daarna weer naar huis terug en dan hier lamsvlees gemarineerd van de grill eten, met gebakken piepers en groente.
Wat een leuk uitje kaas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen komen Lein's ouders en m'n pa eten. Nog een uitje wat ze tegoed hebben sinds de verbouwing.
Eerst gaan we hier borrelen en dan naar China light in het park bij de Euromast, met de watertaxi. Daarna weer naar huis terug en dan hier lamsvlees gemarineerd van de grill eten, met gebakken piepers en groente.
Ja, ze weten nog niet wat we gaan doen. Die China light tentoonstelling lijkt me ook wel mooi, zeker nu er nog sneeuw ligt, dat is morgen vast nog niet weg.quote:
Ja echt heel erg. Ik denk dat we over tien jaar collectief spijt hebben van die wanstaltigheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
Plastic kozijnen sucks, hier zitten ze ook in de slaapkamers. Het is dat het budget op was want anders..
quote:Bluezzdaal - Het NOS-journaal zendt zondag om 20.00 uur een item uit over integriteit van raadsleden. Daarin komt onder meer de belangenverstrengeling van VVD-fractievoorzitter Peter Boeijink uit Bluezzdaal aan de orde inzake landgoed Elswoutshoek.
Volgens de NOS laat deze zaak zien hoe lastig het is om bestuurlijk integer te zijn. De broers Rob en Hans Slewe willen graag hun landgoed in Overveen opknappen, maar voelen zich gedwarsboomd door Boeijink die tevens zakenman is. Boeijink zou de broers een zakelijk voorstel hebben gedaan waarop de broers niet zijn ingegaan. Sindsdien voelen ze zich in alles tegengewerkt door de VVD.
Wij hadden vorig jaar iets soortgelijks in de hortus van Haren, hier om de hoek. Prachtig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ze weten nog niet wat we gaan doen. Die China light tentoonstelling lijkt me ook wel mooi, zeker nu er nog sneeuw ligt, dat is morgen vast nog niet weg.
Ja maar jij hebt nieuwbouw, toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef z80 het volgende:
in mijn huis zit zowel kunststof als houten kozijnen. de voordeur is aluminium.
als er een kozen vervangen moet worden dat word dat ook aluminium.
als je een huis uit 1958 nieuwbouw noemt wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nieuwbouw, toch?
Hoewel ik het persoonlijk in nieuwbouw ook niet zou willen.
Hahaha nou nee, we hebben niets mee te delenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:25 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie iets mee te delen..
# dacht ik bij lezen.
Ach, ik dacht alle ouders bij elkaar...quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha nou nee, we hebben niets mee te delen
Ja dat noem ik al nieuwbouw.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef z80 het volgende:
[..]
als je een huis uit 1958 nieuwbouw noemt wel.
O wat leuk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:42 schreef AnneX het volgende:
Dude, net lees ik de bijlage van Trouw dit weekend over een literaire wandeling in Grun.
Met om de 6 meter een literair object![]()
# nog niet te goochelen.
Anders ms ná morgen : http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ualiteit/index.dhtml
Ik verdenk er ook elke kloon in OUD van jou te zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha nou nee, we hebben niets mee te delen
Twee dagen geleden was er nog niets te zien!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik verdenk er ook elke kloon in OUD van jou te zijn.
Mamakaas + nieuwe man is er ook nogquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef AnneX het volgende:
Ach, ik dacht alle ouders bij elkaar...
Leuk met de watertaxi.
De Maas zal nog niet dichtliggen...
En die passen niet in de watertaxiquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mamakaas + nieuwe man is er ook nog
Wij van de CUL-SC hebben ook heel veel meegeleefd tijdens te verbouwing en allemaal goede raad gegeven...wanneer gaan wij de watertaxi in?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
Die hebben niet geholpen met verbouwuh
Weet jij wel wat dat kost?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef golfer het volgende:
Wij van de CUL-SC hebben ook heel veel meegeleefd tijdens te verbouwing en allemaal goede raad gegeven...wanneer gaan wij de watertaxi in?
Wij van de Cul sc hebben wat house warmings te goed, hier en daarquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij van de CUL-SC hebben ook heel veel meegeleefd tijdens te verbouwing en allemaal goede raad gegeven...wanneer gaan wij de watertaxi in?
Bekeken. Corrupte VVD-ers...what's new?quote:
oef. de tournee komt niet hier langs. dit is buitenland.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij van de Cul sc hebben wat house warmings te goed, hier en daar![]()
Nou Kaas, een meet op eigen kosten ?
Zo gaan we dan op tournee door het land
Ben jij ook net verhuisd en heb je het huis verbouwd?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:15 schreef z80 het volgende:
oef. de tournee komt niet hier langs. dit is buitenland.
Oh, als je ons uitnodigt...je hebt een tuinquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:15 schreef z80 het volgende:
[..]
oef. de tournee komt niet hier langs. dit is buitenland.
het is een doorlopende verbouwing/aanpassing geweest. voor/nadeel van een eigen huis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij ook net verhuisd en heb je het huis verbouwd?
Pietverdriet wel.
volgens mij heb ik een paar jaar terug al een keer voor gesteld hier een meet te houden. was geen interesse voor. maar je bent welkom.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, als je ons uitnodigt...je hebt een tuinvlak over de grens, tóch
vóor mijn cult-ijdquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
het is een doorlopende verbouwing/aanpassing geweest. voor/nadeel van een eigen huis.
[..]
volgens mij heb ik een paar jaar terug al een keer voor gesteld hier een meet te houden. was geen interesse voor. maar je bent welkom.
en inderdaad net over de grens, ongeveer 7 km Duitsland in.
Blegh... pure chocoladequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:50 schreef AnneX het volgende:
En een stukje venezuelaanse chocolate oscuro >73% bij een
late kop koffie.
# home alone.
Heerlijkquote:
Doe maar met een lopende kraan ( voor een keer) ...quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Vraag, iemand ervaring met je haar wassen boven een wasbak (in de keuken)? Zal ik dat onder een lopende kraan doen of de wasbak vullen met water?
Hoe lang kleur jij je haar dan al weer?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
lopende kraan
Tenminste zo spoelde ik mijn geverfde haar vroegah uit.
Ja, daar ben ik maandag pas weer en zal er ook zeker douchen en mijn haar wassen, maar ik vind het nu gewoon vettigquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:59 schreef AnneX het volgende:
Doe maar met een lopende kraan ( voor een keer) ...![]()
Ik ging in het ziekenhuis douchen en haarwassen, toen het stud.huis nog
geen badk had.
Dat werd gebouwd in een gangkast![]()
Of de hele melkchocolade letterquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:32 schreef Felagund het volgende:
Pure chocolade.![]()
Anders eet ik een reep ook zo op.
Hoe lang blijft dat zo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik maandag pas weer en zal er ook zeker douchen en mijn haar wassen, maar ik vind het nu gewoon vettigKan ook eens talkpoeder of zo proberen!
Zo koud op de fiets!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef AnneX het volgende:
Hoe lang blijft dat zo?
Anders morgen naar je ouders? Of zkhs?
Lopende kraanquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Vraag, iemand ervaring met je haar wassen boven een wasbak (in de keuken)? Zal ik dat onder een lopende kraan doen of de wasbak vullen met water?
Henna erin op mijn 16e of zo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef AnneX het volgende:
Hoe lang kleur jij je haar dan al weer?
Druppeltje ( of twee) sjonge- hoe heet dat nou.quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
De kozijnen in mijn huis zijn idd spierwit en van hout. Ik heb sterke twijfels over de smaak van de vorige bewoonster(s)
Ben alleen een ontvetter vergeten te kopen, dus dat wordt tot maandag wachten.
Nee.quote:Op zondag 9 december 2012 01:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit hier de hele avond maar te zitten en vraag me af waarom ik nog niet op bed lig. Nog iemand wakker hier?
Klinkt als een goed plan! en in dit geval zou ik zelfs nog op de fiets naar een meet kunnen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we kunnen wel een Duitslandmeet doenIk ben helemaal voor
Maar dan wel in de lente zodat we allemaal in de tuin kunnen zitten. En dan Duitse gerechten
Ik zou voor St. Marc gaan. Ruikt naar kerstbomen en ontvet ook erg goedquote:Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef AnneX het volgende:
Druppeltje ( of twee) sjonge- hoe heet dat nou.
Bij de super - hh artikelen - rode fles - het slaat op de luchtwegen bij té veel -
# klinkt als a...
Mijn bed is té warm en het huis is afgekoeld.
Edit:
Jaaaa, ammoniak !
Awww, dat klinkt naar. Pijnstillers doen niets? En wat is er mis met een grote pan maaltijdsoep? Snert, linzensoep, bonensoep? Doe daar zelfgebakken brood bij en je hebt een prima maaltijdquote:Op zondag 9 december 2012 07:53 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Kiespijn, of eigenlijk de pijn als gevolg van een nu ontbrekende kies, is niet heel erg handig als je moet koken. Ik heb 6 à 7 eters vanavond die vast wat meer lusten dan soep. Ok, toegegeven het koken zelf zal niet zo'n probleem zijn, maar ik eet natuurlijk wel straks het zelfde en dat gaat zeg maar een uitdaging worden.
Pijnstillers doen net genoeg voor de pijn, zolang ik m'n mond dichthoud, is er niet zoveel aan de handquote:Op zondag 9 december 2012 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Awww, dat klinkt naar. Pijnstillers doen niets? En wat is er mis met een grote pan maaltijdsoep? Snert, linzensoep, bonensoep? Doe daar zelfgebakken brood bij en je hebt een prima maaltijdVind ik dan hè.
Zeg het etentje af en ga lekker in bed liggen.quote:Op zondag 9 december 2012 10:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Pijnstillers doen net genoeg voor de pijn, zolang ik m'n mond dichthoud, is er niet zoveel aan de handMaar het wordt geen soep, ik eet zelf al een paar dagen dagen soep, dus dat ben ik wel zat. Ik maak een paar verschillende dingetjes die eigenlijk niet bij elkaar passen, maar toch ook weer wel. Ik zie wel hoeveel ik kan eten.
Nee joh, dat kan ik niet maken. Ik ben niet ziek, ik heb geen koorts, alleen eten is wat lastig. Voor sommige mensen hier zal dat vast het zelfde zijn als ziek zijn. Dat bed heb ik vandaag al genoeg gezien. Van te lang liggen word je ook alleenmaar lamlendig en ik moet morgen wel fit op dat sollicitatiegesprek zien te belanden.quote:Op zondag 9 december 2012 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeg het etentje af en ga lekker in bed liggen.
ja, dat ken ik.quote:Op zondag 9 december 2012 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou voor St. Marc gaan. Ruikt naar kerstbomen en ontvet ook erg goedIs wel iets duurder dan ammoniak, maar het ruikt beter en het is minder slecht voor je handen
Neu, ik begin maandag wel. Als ik toch al ga ontvetten kan ik ook gelijk goed schuurpapier halen.quote:Op zondag 9 december 2012 11:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
ja, dat ken ik.
En kon niet op de naam komen.
En ik zocht wat Steer morgen/ vandaag bij de super óf uit het keukenkastje kon halen, zodat hij kan beginnen.
Wachten sucks.
Overigens is St.Marc flínk duurder, tóch.
De harsdeeltjes erin hebben al een heel licht schurend effect.
Die golfer : met twee vrouwen tegelijk doorzakken !
Vork ! Succes en beterschap.
Moet de wond genezen? Gaat meestal snel in de mond.
Hou je nog een beetje Vork over ?![]()
Had je het eiwit nog opgeschuimd?quote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een geweldig feest gister.. En de taarten zijn goed bevonden door de gasten
Leuk!quote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nope, ik was al blij dat ik alles kwijt kon in de kommen die ik heb en de ruimte. Had niet geweten waar en hoe ik dat nog zou kunnen doen. Maar ik ga het absoluut proberen als ik gewoon één taart maakquote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had je het eiwit nog opgeschuimd?
Zo te zien was het gezellig jaquote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Tof! En die foto's die er hingen waren mooi zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ook nog even wat slaap in wezen halen vanmiddagquote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Net wakker na een middagdutje van 2 uur
De wijkagent twitterde die foto vanmorgenquote:
Kerstmarkt was dit jaar niet echt leuk. Heb wel eens leukere edities meegemaakt. Maar goed het diende als smoes om er even uit te zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Kerstmarkt niet zo bie Boor?
oh en Mindfeud is wel grappig, maar niet zo easy als je denkt trouwens
Tja, mijn vader heeft een goed oog, k'heb het fotograferen niet van een vreemde..quote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof! En die foto's die er hingen waren mooi zeg!
Alles weg, terwijl het er gistermiddag nog zo uitzag hierquote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Er had ook sneeuw moeten liggen natuurlijkOf ligt er daar nog sneeuw? Hier is alles weggeregend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt bekend voor. Foto is mooi of niet.quote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het nooit, mooie foto's. Dat vind ik toch wel jammer hoor. En er valt vast wel iets te leren, qua truukjes, maar ik denk dat je er idd ook een oog voor moet hebbenIk maak kiekjes
quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Alles weg, terwijl het er gistermiddag nog zo uitzag hier
Paar 'kiekjes'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En poezenfoto's zijn altijd wel leukIk vind katten zulke leuke beesten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Geloof dat het redelijk prut was. In het hardlooptopic lees ik verslagen van de Bruggenloop die in R'dam gehouden is met niet fijne omstandigheden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het in Rotterdam niet zo gerent als hier'da's niet leuk voor Lein, kaas & achterban.
Ouch, niet leuk. Ze wilden naar het Chinese lichtjesfestival en dat leek me ook prachtig, maar niet in de regen. Alhoewel Lein me afgelopen week gewoon in de regen kwam ophalen van het station. Lopend. Met spierpijnquote:Op zondag 9 december 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Geloof dat het redelijk prut was. In het hardlooptopic lees ik verslagen van de Bruggenloop die in R'dam gehouden is met niet fijne omstandigheden.
Ja jammer. Op zich is regen niet zo erg, maar met de kou en wind van vandaag niet tof. Alhoewel het hardlopen door de regen vanochtend stiekem juist erg lekker wasquote:Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, niet leuk. Ze wilden naar het Chinese lichtjesfestival en dat leek me ook prachtig, maar niet in de regen. Alhoewel Lein me afgelopen week gewoon in de regen kwam ophalen van het station. Lopend. Met spierpijn
Koelt zo lekker af in het gezichtquote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind hardlopen door de regen ook erg lekkerHeel herkenbaar
en:quote:ou are encouraged to choose a game that you think will be satisfying and motivating, but it must be a game that's new to you. In other words, if you are already a World of Warcraft player, you can't just reroll. You need to choose a new MMO or a different genre of game altogether.
quote:students more than ten minutes late for class will be counted absent. This attendance policy will be strictly enforced. And no, missing class because you couldn't stop playing your game is not a good excuse, even for this class.
Die is leukquote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef borisz het volgende:
Walter Lewin Physics I: Classical Mechanics is één van de meest bekeken series van OpenCourseWare
http://ocw.mit.edu/course(...)mechanics-fall-1999/
Wist je dat artsen in Oost-Europa een veel lagere status hebben? En dat dat waarschijnlijk komt doordat het bijna alleen vrouwen zijn? Vrouwenberoep = lagere status.quote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat artsen in elke cultuur in de historie van de mensch wel zo'n status heeft gehad
Heb wel het idee dat de nieuwe generatie artsen een stuk bescheidener zijn, als gevolg van de 'denk met je patient mee' cursussen in het curriculum van de meeste geneeskundeopleidingen in Nederland
Zo is het toch in NL met leerkrachten?quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wist je dat artsen in Oost-Europa een veel lagere status hebben? En dat dat waarschijnlijk komt doordat het bijna alleen vrouwen zijn? Vrouwenberoep = lagere status.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo is het toch in NL met leerkrachten?
gek he. manlijke leerkrachten worden niet aangenomen of worden zelfs tijdens de opleiding het advies gegeven om een andere studie te volgen. in mijn kennissenkring meerdere keren voorgekomen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zo is het toch in NL met leerkrachten?
Nope. Blijkbaar heb je HBO en HBO in NLquote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk maar naar andere vrouwenberoepen, zoals verpleegkundige: ook een lage status. Beroepen waar vooral vrouwen werkzaam zijn hebben vaak ook geen hoog salaris, in ieder geval niet te vergelijken met wat je anders met een HBO-diploma zou kunnen verdienen.
Had mijn ex geen last van hoorquote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef z80 het volgende:
gek he. manlijke leerkrachten worden niet aangenomen of worden zelfs tijdens de opleiding het advies gegeven om een andere studie te volgen. in mijn kennissenkring meerdere keren voorgekomen.
en een manlijke leerkracht wordt in NL aangekeken alsof hij van kleine kinderen houd.
Nou dat is mijn ervaring totáál niet. Maar veel jongens hebben geen idee waar ze aan beginnen, dat zien we wel. Haken af als ze met kleuters moeten werken bijvoorbeeld. En bij ons wordt je aangenomen als je goed bent (als er banen zouden zijn) ongeacht je geslacht. Helaas ontmoeten we niet zo veel goede mannelijke leerkrachten..quote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
gek he. manlijke leerkrachten worden niet aangenomen of worden zelfs tijdens de opleiding het advies gegeven om een andere studie te volgen. in mijn kennissenkring meerdere keren voorgekomen.
en een manlijke leerkracht wordt in NL aangekeken alsof hij van kleine kinderen houd.
Nouja, dat weet ik niet, kan ook zijn doordat artsen absoluut niet goed betaald worden in Oost-Europa, dus weinig om tegenop te kijken.quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wist je dat artsen in Oost-Europa een veel lagere status hebben? En dat dat waarschijnlijk komt doordat het bijna alleen vrouwen zijn? Vrouwenberoep = lagere status.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waaróm willen ze niet met kleuters werken?quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat is mijn ervaring totáál niet. Maar veel jongens hebben geen idee waar ze aan beginnen, dat zien we wel. Haken af als ze met kleuters moeten werken bijvoorbeeld. En bij ons wordt je aangenomen als je goed bent (als er banen zouden zijn) ongeacht je geslacht. Helaas ontmoeten we niet zo veel goede mannelijke leerkrachten..
Ze willen het wel maar vinden het moeilijk. Niet allemaal hoor, maar het is wel waar ze vaak op afhaken. Ik ben er zelf ook bijna op afgehaakt hoor, ik snap het wel. Je moet mij ook niet voor een kleutergroep zettenquote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waaróm willen ze niet met kleuters werken?
Wordt opgenomen, net Penoza gekeken. Best leukquote:Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef borisz het volgende:
Jelle BC nu over de Indiaanse huwelijksmarkt.
Nou, een van de twee doet het iig heel erg goedquote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Bak ze in de boter en maak er geweldige leerkrachten van
De regen begon hier pas ruim ná het eten, we zijn eerst wezen borrelen hier met bubbels, brood en kaasjes. Toen met de watertaxi naar Het Park voor China Light Rotterdam, toen weer terug met de taxi en heerlijk gegeten. Ze zijn net een half uurtje de deur uit, Hele leuke avond! Dat China Light is echt een aanraderquote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het in Rotterdam niet zo gerent als hier'da's niet leuk voor Lein, kaas & achterban.
Klinkt goed en gezellig.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De regen begon hier pas ruim ná het eten, we zijn eerst wezen borrelen hier met bubbels, brood en kaasjes. Toen met de watertaxi naar Het Park voor China Light Rotterdam, toen weer terug met de taxi en heerlijk gegeten. Ze zijn net een half uurtje de deur uit, Hele leuke avond! Dat China Light is echt een aanrader
Wat is china light?quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De regen begon hier pas ruim ná het eten, we zijn eerst wezen borrelen hier met bubbels, brood en kaasjes. Toen met de watertaxi naar Het Park voor China Light Rotterdam, toen weer terug met de taxi en heerlijk gegeten. Ze zijn net een half uurtje de deur uit, Hele leuke avond! Dat China Light is echt een aanrader
In de itunesstore staan heel veel gratis collegesquote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef borisz het volgende:
Walter Lewin Physics I: Classical Mechanics is één van de meest bekeken series van OpenCourseWare
http://ocw.mit.edu/course(...)mechanics-fall-1999/
Leuke deal hequote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef AnneX het volgende:
Boeken anyone?
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/librije
# metdankaandeburen
Leukquote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
kWeet nergens van....quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuke deal he
Dat gaan wij ook doen met onze vrienden
http://chinalightrotterdam.nl/nl Een expositie van Chinese lampionnen in het Park bij de Euromast.quote:
Vuilnisman?quote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk maar naar andere vrouwenberoepen, zoals verpleegkundige: ook een lage status. Beroepen waar vooral vrouwen werkzaam zijn hebben vaak ook geen hoog salaris, in ieder geval niet te vergelijken met wat je anders met een HBO-diploma zou kunnen verdienen.
Maar veel zijn er niet zo leukquote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de itunesstore staan heel veel gratis colleges
Het is maar net wat je interessant vindquote:
Ah, mooi!quote:Op maandag 10 december 2012 06:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
http://chinalightrotterdam.nl/nl Een expositie van Chinese lampionnen in het Park bij de Euromast.
O sorry, wist niet dat je een HBO diploma voor vuilnisman moest hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |