Er bestaat ook nog gebroken wit ed. hè? Spierwit heeft niemand op zijn kozijnen, me dunkt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:10 schreef z80 het volgende:
witte muren en kozijnen geven me altijd het gevoel van een ziekenhuis. Duitsers zijn er ook dol op,alles oogverblindend wit.
de kozijnen een donkere kleur vind ik mooier staan.
roep niet te hard. hier worden kunststof kozijnen verkocht die hagel wit zijn aan de binnen kant en aan de buitenkant een hout kleur hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog gebroken wit ed. hè? Spierwit heeft niemand op zijn kozijnen, me dunkt.
Oh en je moet ook wel dondersstrak kunnen verven willen donkere kozijnen het nivieau van een kleurplaat ontstijgen. Is alleen mooi als de kozijnen zelf al donker zijn gespoten in de fabriek.
Ja dan heb je het over plasticquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:20 schreef z80 het volgende:
[..]
roep niet te hard. hier worden kunststof kozijnen verkocht die hagel wit zijn aan de binnen kant en aan de buitenkant een hout kleur hebben.
en ja de muur is dan de zelfde kleur wit als het kozijn.
Hebben jullie iets mee te delen..quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen komen Lein's ouders en m'n pa eten. Nog een uitje wat ze tegoed hebben sinds de verbouwing.
Eerst gaan we hier borrelen en dan naar China light in het park bij de Euromast, met de watertaxi. Daarna weer naar huis terug en dan hier lamsvlees gemarineerd van de grill eten, met gebakken piepers en groente.
Wat een leuk uitje kaas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen komen Lein's ouders en m'n pa eten. Nog een uitje wat ze tegoed hebben sinds de verbouwing.
Eerst gaan we hier borrelen en dan naar China light in het park bij de Euromast, met de watertaxi. Daarna weer naar huis terug en dan hier lamsvlees gemarineerd van de grill eten, met gebakken piepers en groente.
Ja, ze weten nog niet wat we gaan doen. Die China light tentoonstelling lijkt me ook wel mooi, zeker nu er nog sneeuw ligt, dat is morgen vast nog niet weg.quote:
Ja echt heel erg. Ik denk dat we over tien jaar collectief spijt hebben van die wanstaltigheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
Plastic kozijnen sucks, hier zitten ze ook in de slaapkamers. Het is dat het budget op was want anders..
quote:Bluezzdaal - Het NOS-journaal zendt zondag om 20.00 uur een item uit over integriteit van raadsleden. Daarin komt onder meer de belangenverstrengeling van VVD-fractievoorzitter Peter Boeijink uit Bluezzdaal aan de orde inzake landgoed Elswoutshoek.
Volgens de NOS laat deze zaak zien hoe lastig het is om bestuurlijk integer te zijn. De broers Rob en Hans Slewe willen graag hun landgoed in Overveen opknappen, maar voelen zich gedwarsboomd door Boeijink die tevens zakenman is. Boeijink zou de broers een zakelijk voorstel hebben gedaan waarop de broers niet zijn ingegaan. Sindsdien voelen ze zich in alles tegengewerkt door de VVD.
Wij hadden vorig jaar iets soortgelijks in de hortus van Haren, hier om de hoek. Prachtig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ze weten nog niet wat we gaan doen. Die China light tentoonstelling lijkt me ook wel mooi, zeker nu er nog sneeuw ligt, dat is morgen vast nog niet weg.
Ja maar jij hebt nieuwbouw, toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef z80 het volgende:
in mijn huis zit zowel kunststof als houten kozijnen. de voordeur is aluminium.
als er een kozen vervangen moet worden dat word dat ook aluminium.
als je een huis uit 1958 nieuwbouw noemt wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nieuwbouw, toch?
Hoewel ik het persoonlijk in nieuwbouw ook niet zou willen.
Hahaha nou nee, we hebben niets mee te delenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:25 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie iets mee te delen..
# dacht ik bij lezen.
Ach, ik dacht alle ouders bij elkaar...quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha nou nee, we hebben niets mee te delen
Ja dat noem ik al nieuwbouw.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef z80 het volgende:
[..]
als je een huis uit 1958 nieuwbouw noemt wel.
O wat leuk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:42 schreef AnneX het volgende:
Dude, net lees ik de bijlage van Trouw dit weekend over een literaire wandeling in Grun.
Met om de 6 meter een literair object![]()
# nog niet te goochelen.
Anders ms ná morgen : http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ualiteit/index.dhtml
Ik verdenk er ook elke kloon in OUD van jou te zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha nou nee, we hebben niets mee te delen
Twee dagen geleden was er nog niets te zien!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik verdenk er ook elke kloon in OUD van jou te zijn.
Mamakaas + nieuwe man is er ook nogquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef AnneX het volgende:
Ach, ik dacht alle ouders bij elkaar...
Leuk met de watertaxi.
De Maas zal nog niet dichtliggen...
En die passen niet in de watertaxiquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mamakaas + nieuwe man is er ook nog
Wij van de CUL-SC hebben ook heel veel meegeleefd tijdens te verbouwing en allemaal goede raad gegeven...wanneer gaan wij de watertaxi in?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
Die hebben niet geholpen met verbouwuh
Weet jij wel wat dat kost?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef golfer het volgende:
Wij van de CUL-SC hebben ook heel veel meegeleefd tijdens te verbouwing en allemaal goede raad gegeven...wanneer gaan wij de watertaxi in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |